Fórum - Téma


Okupace fábiema :)


Fórum Pokec všeobecný Okupace fábiema :)



1  2  3  4

2007-07-18 10:10:39

kento: nie kazdy ma namiesto motora turbinu z triskaca, tak nas nechaj plkat aj nas so slabymi autami jak sa trapime s tymi sunkami pozadu. ale celkom si ma pobavil tvojim uzemnenim a vobec sa nedivim ze tym pozadu "ujizdis" ked davas dole aj Z-tka s tou tvojou strarou mrchou ktora na pohlad vyzera ze uz je tak na odpis sa asi pekne divia v tych VW group drakoch bol by som zvedavy ako by sa tvaril moj sef keby si ofukol jeho tiez VW group s 3,2litrom a 250konikmi ktory ma inak bajecny tah aj zvuk a je na neho aj patricne hrdy

2007-07-18 10:33:11

jenže já to ustal akorát s dieselovou starou oktávkou ,, jak už jsem řekl když je to ta nová tak nemám šanci ,, je to už několikrát vyzkoušené .. .. ..

2007-07-18 10:38:49

ja som si uz davno zvykol, ze mam sancu akurat tak na auta do 1,6 (az na vynimky typu Civic Vtec) a o ostatne sa uz nepokusam Hold, N16 nie je ziadny sportak

2007-07-19 00:34:54

Heh, robila som v autorizovanom servise Skoda a tolko zazitkov, co odtial mam... Kazdy zamestnanec jazdil na niecom inom (prevladal Ford a Nissan)

Ako sluzobne auto mi dali juniorku... Vyjasit sa na tom teda moc nedalo, ked som chcela kohokolvek, vratane kamionu predbehnut, tak som musela podradit dobre, ze nie do trojky, do kopca to islo snad horsie ako 1,3 Forman a to nehovorim o interieri.. K slzam ma dokazala dohnat palubovka, odkladacie priestory (penazenka, kluce + telefon sa zmestili snad len na sedadlo)... Bez serva, centralu, okien na elektriku, krytu na kastlik, plata, atd. Kolesa ako na fiatku 126p... len za 270 tis. No nekup to!

Do kazdej tretej fungl Fabky zatekalo cez dvere, pri pravidelnych servisnych kontrolach mechanici nasli kopu dalsich zavad.. A ked som ich v hale pocuvala, jak hresia.. Fajn auto

2007-07-19 07:46:37

Duffi kup Gt :) ještě jsem nepotkal 1.9tdi co by měla šanci :) a to potom borci ve WW hledí jak puci na druhou stranu když potkám golfa gti tak taky jen čučím ,.,, no ale když vemu golfa gt 10 let z5 tak nemá šanci :D

2007-07-20 21:33:45

golf GTI este aj v predposlednej verzii (Golf IV) mal len 150k 1,8T (posledne modely 180k) golf III GTI mal 2,0l dokonca len s 115koni. Skoda hovorit VW pouzivala az donedavna dost zastarale benzinove motory, snad este stali za nieco motory do VR6 a Golfu R32 ostatne uplna hruza v porovnani snad s komplet zbytkom sveta.

2007-07-20 22:28:36

tak tak... ty motory fakt nic moc..

2007-07-21 09:15:31

Mě přijde, že škodovka cítí, že masivní reklamní kampaň je jediný způsob jak zaručit počáteční prodejní úspěchy. Potřebuje zase vytvořit takovou tu náladu, že když někdo na hlas vysloví – asi si teď budeme kupovat nové auto a rozmýšlíme se mezi ……… a všichni přísedící sborně odpovědí – tak proč si nekoupíte Fabii? Vytvořit mýtus o tom jak je Fabia rodinný vůz (což už se českou a možná i slovenskou veřejností táhne už od Favorita). Představte si, že by i jiné automobilky takto masivně dělali reklamy na každé svoje (pidi) auto. Prostě vmlátit to lidem do hlavy a pak vytvořit tu náladu kdo nejezdí ve Fabii a kdo jí nechválí jde proti nám.

Měl jsem již tu možnost v nové Fabii sedět a i si jí projet. (nebudu teď polemizovat zda to bude kvalitní auto, ale vím protože děláme pro subdodavatelské firmy pro škodu auto, že věci pro ní jsou vždy na té lepší úrovni např. poznáte ihned na první pohled který komponent je dělaný pro Fabii a který pro Logan). Takže v první řadě je to neuvěřitelně úzké auto. Ihned mi vadil ten středový panel jehož roh se potkával přesně s mým kolenem (asi tak o 50% horší posez než v mé Almeře). Displej radia a klimatizace byl umístěný pod ovladači jež působily ještě více lacinějším dojmem než ve faceliftové Almeře. Umístění displeje pod ovladači považuji za naprostou blbost (není nad systém kapličky, který je v mojí Almeře). Z venku Fabia vypadá jak když projela úzkým tunele. Jak s Toma a Jerryho a kukadla se jí tím trochu nafoukly a celej čumák je jak nateklý. Prostě vysoké kopyto. Tenhle trend se mi naprosto nelíbí – mám rád auta co patří k silnici co se jí nebojí a jsou jako kapka na ní kápnutá (prostě i QQ působí v tomto směru jak má a to je proti Fabii obr). Prostě hnus fialovej. Kufr (lze li to tak vůbec nazvat) tak tenhle pidi kufřík je rodině úplně k ničemu. Jinak jízdní vlastnosti jsem zatím nemohl na plno vyzkoušet ale možná se k tomu ještě dostanu a trochu jí potrápím.

2007-07-21 09:33:20

všera jsem chtěl předjet na obchvatu kámošovu oktávii1 1.8 20vTurbo a nějak to nešlo ,, když jsme jeli z5 tak jsme si oba trhnuli borca v RS fábce který tomu také řádně šlapal ,, a nakonec jsem se mu o kousek vzdálil ale nic moc , teda spíš nic než moc,

2007-07-21 10:39:03

ty Stifi ale neboj, jakmile bys s těmato krámama vjel někam do zatáček neměli by šanci! ten podvozek na P11GT je moc moc dobrej a sladěnej.

2007-07-21 11:06:57

Líbí se mi, jak to napsala Doris: "Jiní si třeba Fábií chválí, ale na mě tohle auto působí jako předražená tuctovka s občas lepším kusem, jinak je to průměrné vozítko za samozřejmě nadprůměrnou cenu."

2007-07-21 11:14:12

Tak tu škodovku zas tolik nehaňte Donedávna jsme (my starší) v tom seděli a taky to šlo

2007-07-21 12:19:59

Kato máš recht, dyť i já se k nissanu dopracoval takto: Š110R -> Š100 -> Š100 -> Lada 1500 -> Honda Civic 1.8 VTi -> Nissan Primera GT (P11) -> Nissan ?

2007-07-21 21:04:05

kchodl: U nás to šlo takhle: Škoda 105 ---) hopla ------) Primera P10GT

2007-07-21 22:38:47

jak to šlo utek sem k japoncům...

2007-07-22 00:04:31

U nás to šlo škoda 120 -> renault 21 -> škoda favorit -> škoda felicia -> nissan almera

2007-07-22 02:50:53

a u nás to šlo takhle š120, š120upravený výkon, nissan 200sx a souběžně s dvoukilem jsem zkoušel sunnyho, felicie 1,6, opel omega, dvakrát bluebird, tempra, další dvoukilo, a u nissanu už asi zůstanu

2007-07-23 14:48:53

nevíte jestli se dělá aktuálně prodávaná honda acord v type R ?

Dux
Radek
2007-07-23 14:56:39

Ano, dela. Staci zajit na honda.cz

2007-07-23 16:35:29

aktualny model Accorda neni vo verzii Type R. Najvykonejsi sucastny Accord je 2,4liter V-Tec s 190konmi. Type R predchadzajucej generacie sa robil do roku 2003 a mal 2,0V-TEC s 212konmi. Zohnat toto auto je este o dost vecsi problem ako P11GT a ceny su od cca 250tis Kc hore za rok 1998,99. v GER je dost bezne ze sa predavaju rocniky 99-2002 za ceny od 10tis EUR po cca 23tis EUR. takze doost viac ako GT. ale je to auto v zaklade kus dalej ako GT, naklady su vsak umerne na prevadzku vyssie jednak kvoli vyssej spotrebe (v priemere cca 1-2litre) a jednak kvoli drahsiemu servisu, odhliadnuc od toho ze motor a hlavne prevodovka nad 200-250tis nema zmysel ani kupovat, je proste zvacsa po smrti. dokonca pri ostrejsom jazdeni moze byt v kybli aj nieco malo cez 100tis km


Odpovědět

1  2  3  4