Fórum - Téma


Okruh most


Fórum 350Z Okruh most

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

San
San
2013-07-25 23:26:14

jezdite nekdo do mostu provetrat zetko?

v 1. hledam "kamose" :D kdo by se obcas pridal, moje parta je malo aktivni a me to bavi i samotnyho ,ale klidne bych si z nekym zazavodil ;)

2. vite cas kola co jezdite? Zajimalo by me pro srovnani jak se da ze zetkem zajet most - bavim se o ciste serii, zadna biturbiny

2013-08-04 10:57:36

Jelikož jsem z druhé strany republiky tak jsem tam ještě na okruhu nebyl. Max jednou myslím na dovolené. :D Ale přemýšlím že bych tam zajel na jaře tak se můžem scuknout.

2013-08-04 11:12:28

V lete cekat na jaro? To snad ne...

2013-08-04 11:35:49

san: pojedem do brna asi koncem mněsíce nebo možna až vzáří jestli budou ještě vypsané volné jizdy uvidim kdy se vratim z dovolene

2013-08-06 12:31:32

jagy: leto mam ted nějak nabité a musím taky občas šetřit :-D

San
San
2013-08-08 08:03:51

Super, dejte vedet. Brzo bych zajel... ale koukal jsem ze s volnejma jizdama je to pekne na prd :/ zlatej most.

spis ja byl jezdit vcera a bohuzel jsem zjistil ze uz nemuzu jezdit ze seriovejma brzdama brembo, protoze mi odesli po 15 minute a ja se ve 160 prolit kacerem, takze... jdu shanet brzdy :D

2013-08-08 08:39:55

Jak odešla? Si tam dej závodní brzdovku a brzdy neuvaříš.

2013-08-08 09:58:31

Zavodni brzdovku a zavodni desky = zadny problem. Teda pokud vis, jak spravne brzdit... pokud ne, tak spalis vsechno.

San
San
2013-08-08 16:24:04

Ja jsem naprostej amater co se tyce tehle tech. veci :D takze si rad necham poradit, asi jsem uvaril brzdovku a ani nevim, ze se tam da dat nejaka zavodni, to mi nikdo z mech "chytrejch" techniku nerekl :( kazdej mi rekl, ze tam musim dat derovany nebo drazkovany koutouce, ze ty plny neodvadej ty plyny co tam vznikaji z desticek pri brzdeni. A taky si myslim ze jsem ty kapaliny tam moc nemel kdyz jsem to dneska zkoumal...

jinak se to projevi tak, ze proste tim dyl jedu - cca po 15 min na okruhu se mi zacne propadat pedal brzdovej do takove miry, ze ke konci brzdim tak, ze produpnu depal az na podlahu a pak se teprve chytnou brzdy, a prave vcera se mi pred jednou neprijemnou zatackou kde jsem pred ni mel cca 160 jsem sel na brzy a nic se nestalo ,ale vubec nic takze jsem vymetl kacera a jeste minutu srovnaval auto po draze a do boxu jsem dojel 30kmh a brzdil jsem ruckou a podrazovani, fkat nejhrosi zazitek asi :D tak ted resim co stim...

jinak jak se ma podle tebe spravne brzdit ? :D ja nikdy neslysel zadnou metodu...

2013-08-08 16:39:48

san: brzdit se ma razantne a kratce žádne lehké dobrzdováni proste si vychytat ten správný bod a dupnout na to samo s rozmyslem tak aby to nebralo ABS jenak se ti prodlužuje brzdna draha

2013-08-08 18:04:30

Pokud nemas zkusenosti, tak si priber do auta zkusenejsiho kolegu. Nebudes mit od prvopocatku zlozvyky a dostanes se (snad) na spravnou kolej.

Jak zminil Christo, brzdit prudce a kratce. Je nutne se naucit brzdne body na kazdem okruhu aby jsi toho maximalne vyuzil.

Ten zmineny problem je brzdova kapalina. Ja mam napr. skladem EBC 307+, ta vydrzi vse... Urcite doporucim i zavodni desky a pak hlavne jezdit, jezdi, jezdit.

2013-08-08 18:34:36

jagy: zajimalo by mně kolik je tak cca oběm brzdové kapaliny u Zetka ja tušim při odvdušnovaní vypiplal tak třičtvrtě nadobky ale už jsi nemužu vzpomenout kolik je v balení tuším litr ne? Musím na to kouknout mam doma ještě jedno balení aby mi tam nezustala nějaká stara kap..

2013-08-08 18:57:40

EBC je baleni 0.5l... v 350z by melo byt cca 1.2l, ale pri vymene cele klidne vic, protoze ti tam nesmi dostat vzduch a musis dolivat... takze ideal vzit 1.5l (3x 0.5l).

2013-08-08 19:05:38

jagy: no tak to mam asi 2x0,5l jak říkaš.no ale ted by to chtělo zase obněnit cele myslim že se to smisilo s tou starou .Jen pro zajímavost po 45min ježdění okresek fakt pilou teplota brzd 130C přijde mi to dost malo mněl jsem pujčeny teplomněr laserový. Brzdy XYZ 355mm 6pisty.Ferodo Ds2500 Na okruhu jsem ještě teplomněr nemněl.Ale stemito brzdami jsem nikdy nezažil upadek brzdne síly

Ještě par teplot namněřenych.Vše je mněřeno napovrchu takže to muže trochu zkreslovat

Laděné svody nerez bez termoizolace 140C (myslel jsem že bude větší)

Motorovy prostor 95C

Saci manifold 65c (jednoklapa kovové provedení nejspiš Al slitiny) stim by chtělo neco udělat ten vzduch se musí fest ohřat než dojde do válců

Převodovka 95-105C

Diferenciál 90-95C

Koncový dil vyfuku 240C (singl HKS) tlumič to teplo hezky akumuluje

Pneu 45C ty chladly rychle mněřil jsem je jako posledni takže těžko říct

Okolní teplota 36C spotřeba 30l :D

Teplomně byl celkem kvalitni stal 4tis tak snad mněří dobře

San
San
2013-08-08 20:08:30

Tak ABS mi nezasahuje nikdy ne? kdyz vypnu komplet ESP... stim ze tak ja brzdim, proste to palim a pred zatacku zadubnu total, podradim kam je potreba a jedu dal, tak to snad tak hrozny neni :D

co ta brzdovka stoji a kdyz pises ze ji mas skladem, to ze mi ji jako muzes prodat? :))

takze kdyz tam dat tuhle kapalinu, tak teoreticky si muzu jezdit dal, nebo ty derovany kotouce aspon na predek prece jenom mam resit kvuli tem odvodum plynu atd...

2013-08-08 20:10:59

san: Vypnes ESP, ale ABS urcite ne...

Jo, je skladem a 0.5l stoji 350kc. Tohle jen tak neuvaris...

Derovane kotouce ti s timto NIJAK nemuzou. Jak jsem psal jiz mnohokrat - seriovy kotouc, zavodni deska + kapalina je mnohokrat overeny a fungujici setup.

2013-08-08 20:21:24

san: děrované kotouče jsou na nic praskaj mezi temi otvory,když už tak drážkovane ale k chlazeni ti to prd pomuže nejduležitejši je rozmněr kotouče a jake ma vnitřní chlazeni tim že do nej udělaš diry je tak na design jinak na nic!!

San
San
2013-08-08 20:42:55

Aha, tak to jsem zase o kus chytrejsi :D

no ja tam mam zavodni desky, takze kdyz dam kapalinu, tak bych to mel zmaknout v klidecku ? :) tak ja to zkusim asi no.. a co ty plyny, na to mi nikdo neodpovedel :D chlazeni kotoucu je prej na nic, to neni zadnej problem, ale ty plyny co tam vznikaji tim trenim ty desky se musi odvadet pryc, kvuli tomu drazky... to nemam resit? Proste plny bremba serie + zavodni desky a ta kapalina dobra a jedu ? :)

2013-08-08 20:50:45

san: je to hloupost s těma plynama,ty odvádí s horkem proudící vzduch.Dírky jsou tam na odlehčení a rychlejší odvod tepla a i carbon ceramiky je mají kvůli tomu.Jak říkají zkušenosti,pokud se děrovaný kotouče používají jak mají,prasklinky nejsou.Jen pokud je k nim člověk nemilosrdný a nebo jsou utahaný z okruhu.

2013-08-08 21:00:01

san: pokud vím tak se kotouče ohřívaji třením ne plyny :D je to blbost brzdit prudce a pořádně a žádné plyny tě trápit nebudou :D plus ta kapalina co ti už Jagy doporučil.Mně jak Dany z Typer.cz vysvetloval než jsem koupil XYZ říkal že diry jsou jen na parádu,dražky daleko lépe odvádí odpálené desky a kotouče snimi při pořádném záhulu nepraskaji :)


Odpovědět

1  2  3