Fórum - Téma


Odstavení kompresoru klimatizace


Fórum Primera P10 Odstavení kompresoru klimatizace

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2008-06-27 23:24:19

Cau lidi. Tak jsem Tak dlouho odkladal naplneni klimatizace, az se od kompresoru zacaly ozyvat divne zvuky. I kdyz je klima vypnuta, neco se tam evidentne toci a vydava piskave zvuky, ktere je slyset uz i do kabiny. V pripade , ze jsem si oddelal kompresor, je mozne ho nejak odstavit? Např. pouziti remenu z Primery bez klimatizace? Vezmu to sice do servisu, ale jestli si tam reknou nejakou nehoraznou castku, tak budu jezdit bez klimy.

2008-06-27 23:36:04

ak pocujes divne zvuky aj pri vypnutej klimatizacii ,tak to najskor bude problem v lozisku el.magnetickej spojky kompresora (chladi ti tovôbec)?

2008-06-28 12:00:24

Nechaldi, ja vim o tom ze uniknulo chladivo. Kdyz jsem to dneska zkousel tak uz to ani nesycelo. Rikam tak dlouho jsem odkladal doplneni ze jsem si tam neco zku*****.

Jestli je to tou elmag. spojkou tak to asi rovnou muzu shanet novej kompresor co? Jinak nemuze bejt nekde zkratovanej obvod ty elmag. spojky? (Nekde tady jsem cet, ze okruh klimy je vedenej uvnitr trubek, plati to i pro P10 ? )

2008-06-29 13:11:38

čaute. Ja mam podobný problém,ale mne to zase niekedy hučí,ale pri zapnutej klime a často sa zapina.

2008-06-30 07:44:02

zkus jen něčím v první fázi prostříkat tu elektromagnetickou spojku (wd 40). Tím že není náplň se nikdy kompresor nesepne, takže nemůže být polámanej (kompresor se točí jen pokud je v klimatizaci dostatečný tlak - je tam tlakový čidlo vpředu za levým světlem na té kondenzační nádobě u chladiče. Takže pokud to jsou opravdu hrozné zvuky, tak to bude toui spojkou. Bez kompresoru klimy se ale jezdit nedá, protože stejný řemen pohání i alternátor. Pokud tam klima není, je na motoru zucela jiný držák altíku s napínací kladkou a samozřejmě kratší řemen.

2008-07-03 17:34:41

Tak jsem nechal doplnit klimu a pri te prilezitosti mechanik zjistil ze je to alternatorem. Jsem myslel ze kdyz to nechladi, tak to bude rvat kompresor a ono altík, mrcha.

Jinak co myslite ze je lepsi? Altik z duhy ruky nebo repas?

Jo a diky za reakce. Ted uz vim ze kdyz odejde kompresor, tak to muzu hodit ze skaly

2008-07-04 07:03:07

to není vůbec pravda co tu píšeš. Funkce kompresoru klimatizace nemá vůbec žádný vliv na alternátor ani na další součástky na autě. řemenice kompresoru se točí pořád stejně a je jedno, jestli tam máš naplněnou klimatizaci a jestli vůbec tam máš chladič klimy atd. Kamarád jezdil 3 roky bez chladiče klimy, pak jsme ho tam namontovali, nechali naplnit a vše OK. Kompresdor se pouští tím, že v řemenici je elektromagnetická spojka, kterou tlačítkem na palubce sepneš. navíc je tam tlakový spínač, který nedovolí zapnutí kompresoru,pokud není dostatek náplně, ab yse nezadřel. Altík bych asi repasoval, pokud to budou jen uhlíky, pokud by to mělo stát moc peněz, tak bych koupi na vrakáču jinej.

2008-07-05 11:48:05

Ja netvrdim ze kompresor ma vliv na alternator. Hluk vychazel z mist kde je alternator a kompresor. Myslel jsem, ze kdyz to prestalo chladit a zaclo to byt hlucne, ze to bude kompresorem. Po prijezdu do servisu mi bylo receno ze je to alternator. Ale kdyz uz jsem tam byl tak jsem to nechal doplnit. ... Jestli to vyzelo tak ze to spolu souvisi tak se omlouvam

Jinak za repasi si elektrikar rek predbzne 3500Kc. Uvidim co se z toho nakonec vyklube. Doufam ze to bude lacinejsi nez novy altik (8000Kc - mjauto.cz)

2008-07-07 07:18:03

repase bude určitě levnější, novej jsem nikdy nekupoval.

2008-07-28 19:08:10

Ked uz tu je tato tema rad by som sa nieco opytal. Tiez mi vpredu (P10) nieco piska, niekedy vobec, niekedy tak fajne. Myslel som ze to je altik ale vyzera to od klimy. jedni mi hovoria ze to je kladke, ini ze remen. moze to byt aj remenom? Presmykovat som ho nepocul. Okrem tej spojky tam je aj nejake lozisko co moze piskat? Da sa to nejako namazat alebo len vymenit? Chladit to chladi. Dik

2008-07-29 07:23:49

já bych si typnul že to bude ložisko na napínací řemenici ba řemen klimaizace. V krajním případě to může být i ložisko elktromagnetické spojky kompresoru - už jsem ses tím taky setkal, ale to spíše chrastí neš píská.

řemeny taky někdy pískají, hlavně pokud jsou stré a tvrdé a jemně zevnotř rozpraskané. Nic jiného tam není.


Odpovědět