Fórum - Téma


Odporové tělísko


Fórum O článcích Odporové tělísko



Diskuze o článku

Topeníčko, topení

Odporový dělič Jelikož je tu zimní období a teploty se pohybují k nule, určitě si každý rád hlavně v ranních hodinách zatopí ve svém autí. Co když ale ráno sedneme do auta a zjistíme například, že nám funguje jen jedna poloha(většinou ta poslední) spínače ventilátoru? Než se vozidlo ohřeje je to třeba příjemné, ale delší jízdou nepříjemné. Dokonce jsem si všiml, že je to tu dost diskutov...


1  2  3

2013-07-30 18:56:51

Tak je to v háji, pájel jsem asi 4x, vždycky to chvilku šlapalo a potom nic. Nyní jsem tam udělal kvalitní pájku, běželo to chvilenku a přestalo. Když měřím vývody na kabely, tak první jde, druhý ne a ostatní ano. Ventilátor jde pouze na čtyřku. Filtr jsem řádně vyfoukal aby to chladilo. Dále mě napadá už pouze jedno, jestli nemůžou být uhlíky opálený nebo přidřený motůrek a tím nedochází k většímu odběru a tím k zahřívání tělíska. Myslíte že by to mohlo mít vliv? Co s tím?? Poradí někdo?

2013-10-20 15:53:32

alesh: Ahoj Ales. pred piatimi rokmi a ôsmimi mesiacmi si vo Fórume dal radu na reguláciu ventilátora že treba

PWM. Tak daj nejakú schému do pľacu, pretože pôvodné odpory sa už nedajú opraviť. Môžeš to prípadne

poslať na: marek.jozef719@seznam cz Díky.

2013-10-22 06:27:41

Já jsem nakonec sehnal na vrakáči, bylo sice úplně jiný ale zatím to šlape. Je asi o 3cm delší než origoš, ale šlo tam lehce nasadit. Možná má větší plochu potřebnou k uchlazení. No, čas ukáže.

2013-11-18 10:00:15

Opravené za 30 minút, vypálená plôška bola asi 6 mm veľká, tak som ostávajúce kontakty prepojil vláknom z poistky. Zatiaľ šlape. Ďakujem za tip.

2013-12-21 09:03:51

Tak konečný řešení bylo ve výměně motorku topení. Nové v nissanšpitálu nemají a musí se objednat někde v Holandsku, ovšem cena asi 15000 (kompletní topení) a navíc ho nemají ani tam, takže čekat na výrobu cca 4 měsíce. Nakonec to jistil opět vrakáč, kde je za 800. Namontován v nissanšpitálu za 2500 a zatím (ťuk ťuk ťuk) šlape jak má.

2013-12-21 18:37:44

jozefmarek: http://cs.wikipedia.org/w...i/Pulzně_šířková_modulace

tady je popsaný princip

Všechny moderní auta už mají regulaci otáček ventilátoru pomocí PWM.

2016-02-05 16:51:05

Tak já jsem antitalent na tytok - oné pájkování a ještě jsem to ani nenašel, to odporové tělísko, ale taky mě nejede. Nicméně mám P11, 1998 a na šroťáku mě tvrdí , že mají P11, 144 r.v, 2000 ale neví jestli je to na tom samém místě jako v mojí Primce, otázka tedy zní je to tam kde myslím, anebo hledat někde jinde? Sorry ale někdo tvrdí, že modernizovaný Nissan P11 od roku 1999 je v podstatě to samé ale mě se to úplně nezdá i tvar té přístrojovky u nohou spolujezdce je jiný. Díky. Nový Nissanista , starý Oplista. Nicméně sranda , mě ti šroťáci tvrdili , že motor a poloosy vyhodili - prý to nikdo nechtěl ale vše bylo údajně perfektně funkční! , tak se obracejte na odborníky:)

2016-03-22 20:19:29

Ahojte. Tiez mam rovnaky problem s klimatizaciou. Ked som pred nedavnom rano prisiel do auta nastartoval ho zapol ventilator na maximum, zapol aj teplotu na maximum a stlacil AC zaroven stlacil tlacidlo na odmrazenie zadneho okna a spetnych zrkadiel a po par minutach som vypol tlacidlo AC, vypol tlacidlo odmrazovania zadneho okna a spatnych zrkadiel a stiahol ventilator na 0. No po par minutach som si chcel zapnut ventilator na prvy ci druhy stupen. No zapola sa az na 4 stupni. Moze byt za tym ze nefunguje stupen 1-3 na zaklade ze som pozapinal tieto vsetky elektronicke casti? Mam Primeru P11 2.0 GT 110kw 1997

2016-03-23 06:47:13

djpicco: Ne


Odpovědět

1  2  3