Fórum - Téma


odpojenie EGR ventilu


Fórum Tuning a úpravy odpojenie EGR ventilu



1  2

2009-05-29 20:24:50

Budu to muset řešit, jak pohnu volantem, tak volnoběžné otáčky vyletí nahoru a pomalu padají, za jízdy to není moc poznat, jen v nízkých rychlostech na vyšší stupně se snaží motor žduchat i bez plynu. Myslím to řešili na Primeře, ale nevím, jestli je to tam stejné, asi ne. Sehnat tak nový plíšek, co je zatemovaný tam, kde se dá pružina vytáhnout, tak je to v pohodě. Po neděli na to vlítnu, teď jsem dělal felicii, astru a ještě mi tady stojí boxer, tak to má přednost.

2009-06-02 14:56:12

Tak jsem nad tím přemejšlel... jak může zpátky nasátý zplodiny ochlazovat motor to je blbost ..vždyť jsou horký a nasává se společně se směsí ne??? Za druhý by to tam asi nedali kdyby to stálo za h... a myslím, že řídící jednotka stím počítá ne jinak prý vybliká závadu (četl na netu)??? Ty emise to sniží asi proto že ty splodiny to přepálí ještě jednou dokonaleji.... tak hltám info díky Jinak EGR ventil má i nisan QQ atd.

2009-06-02 16:21:56

Těžko říct, jestli to vybliká závadu, zatím jsem to nezkouošel. Dokud auto jezdí bez problémů se spotřebouz 6 litrů, tak se nechci něčím zbytečně deprimovat. Někde jsem tady četl, že u N15 by to chybu nemělo dát při zaslepení. Jinak na tom opětovném přepalování to asi bude postavené, souhlas. Po zaslepení jsem nepocítil žádnou změnu, žádné kolísání otáček, zvýšené ot nebo nějakej problém, tak snad je řj čistá. Před zaslepením jsem jezdil za 6,5- to ale nemusí nic znamenat, tahal jsem vozík apod. jinak styl jízdy asi furt stejný. Takže spíš půjde jen o tu čistotu sání a klapky, nic jiného v tom nespatřuji. Pokud bych se rozhodl, že jednou za rok sundám sání a celé to vyčistím a chvilku se budu jebat s nastavaním otáček volnoběhu, tak bych ho nezaslepoval. Jak chceš ...

2009-06-02 21:48:20

Jezdí mi to dobře ....musím zaklepat tak se do toho vrtat nebudu.. ale je to fakt zajímavý měj se

2009-06-03 08:14:26

wop1, viz co sem psal, EGR je primarne ke snizeni emisi NOx... ochlazovani smesi je nepravdepodobny, to by se tam musela odehravat nejaka über reakce. Na spotrebu to vliv mit nebude (nemelo by) neb se spaliny skrze EGR vraci az za lambdou, kde se meri vstrikovana smes, takze to nema vliv na pripravu smesi...

Add chyba... pokud se ventil podlepi (tedy zalepi otvor pod ventilem) a nic z ventilu se NEODPOJI, nema jednotka duvod vyblikavat chybu, neb ventil funguje, pouze pres nej nic nejde. Co sem posledni tyden zkoumal, tak zadny auto nemeri vracejici se plyny. Takze pokud se neomezi funkcnost EGR ventilu jako takoveho, jednotka nema duvod cokoliv zalovat... EGR je popsan i v technickych manualech k primeram zde na portalu, jen tomu rikaji jinak.

2009-06-03 09:29:12

Artee díky už tomu docela rozumím (zas o něco chytřejší ) no ale vrtat se do toho nebudu. Díky měj se

2009-06-04 07:43:07

a skrz ten ventil sa dostanes vlastne ku saniu? da sa to vycistit cez ten privod ktory sa ma zaslepit? treba odmontovat celu tu nadobku alebo iba rurku pred nadobkou?

a kedze by sa to zaslepilo nebudu sa tam vytvarat nejake neziaduce tlaky od vyfukovych plynov?


Odpovědět

1  2