Fórum - Téma


Odlehčení 350Z


Fórum 350Z Odlehčení 350Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4

2012-12-22 15:27:08

To nevim ted přez zimu to vše dam ven.Ty dveře bacha jestli jsou s vystuhou.Daji se koupit i unas hod to do vyhledavače tušim firma tuning no.1 je ma v nabidece vyjde to levněji než platit dph clo a dopravu z US cele Z komplet v karbonu všechny plechy vnějši ven vyjde na 100tis.Tu baterku zjistim..

2012-12-22 18:57:54

Pokial chceš upravovať resp. odľahčvať auto na šprinty tak OK môžeš tov podstate robiť halabalao z hociakého miesta či už z predku alebo zo zdku vozidla. Pokial to chceš na okruhy kde potrebuješ mať auto čitelné a dobre vyvážené tak s tým odlahčovaním pozor. Tým že to samodoma poodlahčuješ si rozhodíš hmotnosť a môžeš byť pomalší ako sériové ťažké zetko na okruhu. nezabúdaj aj na pruženie že tvoj podvozok je nastavený na sériovú váhu a nie o 200kg ťažšie.Na tvojom mieste by som to v žiadnom prípade takto nerobil ked už tak profesionálne a to sa priprav na riadny balík niekoľko x cena auta , ale už teraz vidím že to tak nebude a nespravíš to lebo to je "moc drahý voe" a to je najčastejší problém väčšiny z nás.

Z vlastnej skúsenosti viem že ked vytiahnem z P11GT zadné sedačky , rezervu hevír a pod. tak na okruhu a kopcoch budem pomalší ako s plnou palbou vdaka nevyváženosti resp. vyváženosti. Pozistuj si o tom niečo viacej a napr. aj myslím že v topgeare alebo 5fith gear máš pekné porovnanie kde to uvidíš aj na videu ako to nerobiť a nebabrať sa s hmotnosťou.

2012-12-22 19:07:59

Zetko ma rozloženi váhy 51:49 pokud ze předni časti odstranis setrvak katy řemenice baterku tak se dostaneš na cca na 28kg pokud zezadu vyhaziš vše tak se dostaneš na -27kg a pukd vyhodiš sedadla za lehčí ty jsou taac cca ve středu tudíž rozložení vahy zustává cca stejné.Znamý ma doma vahu staví auta na vrchy takže jsem značně přeškolen oni řeši vahu navic ještě tak aby byla vaha na napravu stejná myslim jako na pravou levou stranu.

Seriový podvozek mně nijak netrápi,mam nastavitelný jak výškově tak tuhost.Myslim že pružiny při -100kg neni třeba řešit.Pokud by ti itřeba bylo problem vtom nevidim

Pokud vyhodiš z auta které má veškerou vahu na předku jako v tvem případě a odlehčiš ješte zadek tak je jasne že to bude KONTRAPRODUKTIVNÍ

O teto problematice vim proto třeba nebudu davat viko kufru z karbonu a to by byl už zadek moc odlehčen a rozložení vahy by nebylo soumněrné...

Před každou upravo je třeba vše pořádně rozmyslet a ne se do něčeho bezhlavě pouštet a ja mám vše promyšlené až až

2012-12-22 20:06:17

To souhlasím, na to jsem tak nemyslel. Nevíte, který díl topgearu to byl?? Pamatuju si, jak narvali hodně liber do kol, sání apod. a auto mělo horší čas. ono filtrem výkon nezískali a větší kola byla na škodu.

Chtělo by to rovnoměrně ubrat trochu váhy z každé části vozu. Rezervu tam stejně nemám a ze předu ideálně řemenice, setrvák, baterka. Vnitřek sedačky a vzadu rezerva, stěrač a auto by mělo být vyvážené. Podvozek mám sportovní od nowacku a od nich i na podložkách. Tato firma byla celkem drahá a já takto auto už koupil, takže vše je asi nastavené dobře, auto se ovládá výborně. Uvidíme co na okruhu hodně odlehčený zadek by asi nebyl efektivní. Díky za poznámku budu na to myslet

2013-01-27 12:38:56

Ještě taková drobnost ohledně karbonových dílů, není karbon jako karbon. Třeba Seibon dělá většinu dílu jako normal carbon a dry carbon a hmotnost dry carbonu je taky uplně někde jinde i v porovnání s klasickým carbonem. Nicméně je taky mnohem dražší. U karbonových dveří přímo Seibon píše use OFF ROAD ONLY, pokud je dělá ještě někdo jinej i s výztuhama to nevím..

A to přílišné odlehčení zadku, nešlo by to teoreticky dohnat přítlakem který by generovalo vhodný křídlo?

2013-01-29 20:54:28

S tím carbonem máš pravdu na ebay je několik dílů a cenově se to podle kvality pohybuje velmi odlišně.. Odlehčení carbonovou kapotou, oboje dveře a zadní víko tak budou stát v nějaké kvalitě skoro půlku současné ceny nejlevnějšího Z. Ale úspora váhy by mohla být cca 40-50kg??

Vhodné křídlo by mohlo řešit přítlak, bude mít někdo odkaz na nějaké vhodné?? Já mám nějaké křídlo, ale jestli je vhodné vůbec netuším..

2013-01-29 23:47:09

No skoro si myslím že investice do dry carbonu je skoro jako nejlevnější zet.. Ale jedny dveře váží 17 kg, takže to máš 34 jen dveře. Dveře od Seibonu Dry carbon váží 9,4 lbs, což je necelé 4,3kg takže jen na dveřích bys ušetřil 25,7kg, nicméně takový dveře stojí 3 400USD, takže otázkou zůstává, jestli ti to za to stojí, dát takovou pálku za dveře a ještě si dovnitř montovat rám..

http://www.andysautosport.../seibon/seib00185552.html

přední blatník váží něco kolem kila atd.. je to fakt lehký ale fakt drahý..

A k těm křídlům, je to hodně o vkusu ale aby to fungovalo chce to firmu co ty auta staví a ne žádnej universal.. Třeba sem viděl zajímavý od C-West, Ings ale ty vypadají hodně závodně, ale decentnější jsou třeba od Nisma apod..

2013-01-30 00:12:13

Zrovna kridla od Nisma apod. nemaji zadny realny ucinek... je to esteticky dil. Profi kridla stoji hodne, ale myslim, ze se to vyplati. Vypada to dobre a hlavne to funguje. Jediny problem bych videl s PCR.

2013-01-30 00:14:21

nismo myslíš že nedělá aerodynamický zkoušky? když zezadu bude vypadat jak boeing tak po něm půjdou jak vosy po cukru.

2013-01-30 00:17:58

Pokiaľ sú peniaze nie je problém ale toto je pre 99% klubákov vysoká sféra.Baviť sa otom nie je opodstatnené lebo tak skoro to nikto nebude mať nahodéne.Osobne sa budem tešiť aj z plechu keď ešte polovicu došporím na môj klenot(no 350hehe)

2013-01-30 00:19:36

Chmelda: Videl jsi ty kridla? Podivej se na "civil" Nismo 350z a zavodni 380RS.

2013-01-30 00:30:48

Reálny dôkaz ako nismo ladi aero by som rád uvítal Jasné že aero sa páči,ale nie vždy to až tak treba,kto by ten rozdiel poznal na naších cestách?jedine že by ste si to dávali 250+ na D1 aj to neviem neviem,aj tak by vám to zlietlo

2013-01-30 00:35:43

Nezapomínejme,že menší a nižší křídla nemají nutně přítlačný efekt,ale hlavně pomáhají větší stabilitě v přímém směru,což není k zahození a už vůbec ne kosmetika

Tady možná někomu něco napoví pár testů jaká a čeho je ůčinnost a smysl .... zajímavé.

http://www.golfmkv.com/fo...s/showthread.php?t=163575

2013-01-30 01:06:14

K těm křídlům přidám jednu zkušenost ze studentské formule. Je fakt že to nebylo jen zadní křídlo ale i přední. Nebylo to vůbec zkoušený v aerodynamickým tunelu apod. prostě se vzal leteckej profil, samozřejmě se obrátil a v chebu byl s nasazenýma křídlama rozdíl cca 4,3 sec na kolo. A to ta formule nedosahuje tak velkých rychlostí, ale je fakt že to byly relativně velký křídla, co do plochy.

2013-02-05 16:01:01

aky je vas nazor na taketo "odlehceni" - http://www.350z-tech.com/...ction-thread-ongoing.html

Igi
2013-04-17 20:16:45

kolik váží a popřípadě jak se dá vyndat to závaží ve víku kufru?? mám těžký křídlo a neunesou to vzpěry,nejspíš budou chtít vyměnit...

2013-04-17 20:18:52

igi: ani nové pístnice neunesou křídlo na kufru, takže výměnou pístnic si nepomůžeš... ale třeba se dělají tužší, to nevím...

Igi
2013-04-17 20:49:37

doufám že to vyřeší vyndání toho závaží

2013-05-13 14:09:28

nasiel som perfektny material - realne hmotnosti jednotlivych casti na 350z: http://forums.nicoclub.co...ht-reduction-t525186.html

Igi
2013-10-23 23:33:50

když necháme milenku doma zrychlení 0-160 bude o 0,5s rychlejší není to skvělý ... našel sem celkem zajímavou kalkulačku

http://www.torquestats.co...ght=1545&submit=Calculate


Odpovědět

1  2  3  4