Fórum - Téma


Odlehčení 350Z


Fórum 350Z Odlehčení 350Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4

2012-12-20 18:41:11

Borci nevím co chci.. Asi jedno odlehčené a jedno normální Z je asi ideál, ale to asi neklapne Takže vím, že budu řešit sedačky, ale výztuhu a klimu asi nechám. Karbonové díly jsou palba a na to, že pojedu 5x ročně někam blbnout to asi bude stačit.. Asi to chce postupně.. Jenže já bych nejradši všechno naráz..

Jinak co spojková sada EXEDY ??

http://www.ebay.com/itm/E...sh=item2c6af40bd5&vxp=mtr

Na ebay není komplet spojková sada od JWT s ložiskem a setrvákem a v čr bude asi drahá??

Jinak sání mám JWT..

2012-12-20 19:43:33

Exedy je dobra, ale opet mas k tomu XTD... to je to same, co F1.

JWT produkty umim dodat vsechny.

2012-12-21 08:43:32

Kdyžtak mi pošli cenu sady vč. ložiska, klidně soukr. zprávou..

Jinak když jsme u té spojky, mě hučí spojkové ložisko není to asi extrém, ale ani žádná sláva...

Potom spojka mi zabírá hodně nahoře, to by mohlo znamenat její brzký konec??

Potom mi hučí přední ložisko.. To jsou zatím závady, které jsem vypozoroval, ale při koupi jsem to nějak neslyšel až když jsem dojel domů...

2012-12-22 00:42:36

Baterka -9kg    3500kč

Nahrady katu -9kg  5000kč

Svody nerez -2kg 7000tis

Nerez vyfuk co mam ja -10kg oproti serii 28000kč

Rezerva,nařadi,zadní sterač,zavaži ve viku, 27kg   0kč

Sedačky každa -17kg cca 10000kč/ks

Volant 1,5-2,5kg zaleži jestli s nebo bez airbagu cca 4000kč

Odlehčený setrvak,plus keram spojka co mam ja ACT -11kg   30000kč

Odlehčené řemenice 1,5 kg cca 5000kč

Uspora 106kg tohle je muj performace list ještě to vše na autě nemam ale při vyjezdu z garáže na jaře to takhle bude chybi mi už jen ty sedačky a volant

Funkčnost auta by mněla :D být zachovana v unosnych mezich interier a vše potřebne zustavá

2012-12-22 00:56:59

Nevite nekdo nejaky přepočet okolik by se mnel zvednout vykon motoru při odlehčeni tech 12,5kg rotačni hmoty?? Našel jsem 2hp na libru/0,45kg pro tento motor což mi přijde fest,to se mi nezda to by jinak hodilo 55hp což mi přijde moc

2012-12-22 07:28:50

A jake budes kupovat sedacky a pripadne volant? A jakou mas baterku? Jinak 100kg je hodne. Co se tyce vykonu myslim, ze se pocita kolik kilo vahy pripada na jednoho kone. Tzn serie pokud by auto vazilo 1500 kg a melo 280 koni, tak vahu vydelis vykonem a vyjde to 5.35kg na jednoho kone. Kdyz snizis vahu na 1400kg a budes mit 300koni je to uz 4.66kg na jednoho kone. No a kdyby jsi mel s turbem 1480kg a 500koni tak je to 2.96kg na jednoho kone. Snad to pocitem spravne.

2012-12-22 09:56:51

Jo to vim nemyslim celkovou váhu myslim rotačni hmotu na motoru,odlehčene řemenice mam uplne ten nejlehči setrvak co je.Oto mi de vim že je nejaký přepočet jen na rotačni hmotu....

Sedačky budu brat Sparco EVO ale jeste ji je budu muset pořadne vyzkoušet,volant zatim nevim

Baterie odyssey PC 680 tu ještě taky nemam,a to musim ještě probrat s odborniky zda to bude stačit

2012-12-22 11:42:23

Kdyby se k tomu přihodili ještě ty karbonove dveře a viko kufru tak se da ubrat jeste cca 50kg pokud by bylo třeba ješte vic muselo by se kuchat

Mate nekdo zkušenost stou gumovou tlumici přepažkou mezi motorem a kabinou?? Jestli to jde vyndat i bez sundani palubky?taky to prej pořadně važí a konečne by šlo pořadně slyšet motor v kabině na 300ZX to prej váži 25kg

2012-12-22 11:52:41

Pokud jde o neodpruzenou hmotu, tak je to 1kg jako 5kg z karoserie. Takze napr. kdyz das lehci kolo o 5kg, tak je to jako bys sundal 25kg z karoserie.

Vsechny vahy dilu jsem ti posilal odkaz, takze tam zjistis presne, kolik to vazi. Bez sundani palubky to nepujde.

2012-12-22 12:00:01

No tak tam v tom seznamu jsem prave tu přepažku nenašel,neni tam. Jsou tam jen plechove dili té časti vozu... Aspon jsem to nenašel,nebo jsem slepy sundavat palubku to musi byt peklo ikdyž u zetka je to taková skořápka

2012-12-22 12:41:09

Je tam kazdy dil.

Co se odlehceni motor. dilu tyce, tak to nejde prepocitat na zadne kone. Ziskas vykon na kolech (ty jsou zmeritelne), ale ne na motoru. Takze obecne se da rict, ze seriove Z bude mit napr. stale svych 280PS, ale presto bude i znatelne rychlejsi.

2012-12-22 13:10:53

Jo jasne to se přenaši do ztrat nakolech na tom bude lip.Ta stěna tlumici tam fakt neni...

2012-12-22 13:40:09

Ví někdo o cenově dostupných a lehkých kolech na Z tak s et 25-30?? mám 15mm podložky... S tou váhou jsem to neznal, bylo mi jsné, že lehčí kola jsou určitě lepší, ale 5x to už se vyplatí. Takže ideálně odlehčit auto o cca 80kg a dát lehčí řemenice, setrvák a kola a to udělá dalších 100kg

Jen se mi nechce do auta cpát takový balík... ale postupně to asi tak dopadne..

2012-12-22 13:44:53

Co maš za kola?jestli maš origo EU verzi tak maš Kované Rays 18 a to jsou kvalitni kola lehčí bys jen tezko hledal v rozumné cenove relaci.. Samo nějaké spešl by jsi našel ale to už by byla nehorazna cena...

2012-12-22 13:52:44

A jaké jsou výhody a nevýhody keramické spojky?? Někdo psal o nevýhodách.. Je to něco jako s brzdama, že pokud nejsou zahřáté tak nic moc??

2012-12-22 13:55:41

Mám tam tyhle kola, zrovna je prodává někdo na bazošu:

http://auto.bazos.cz/inze...x18-et30-Roztec-5x114.php

Měli by to být orig. Cobra, jsou italské, tak nějak extra těžké nebudou..

2012-12-22 14:10:56

Jo tak tady ty neznam keram spojka nevim funguje podobně aspoň u mně.Huře se davkuje a trožku tužiš než origo jinak vni nevidim zádný problem ja ji kupoval do budoucna kdybych navyšoval výkon ta moje by mněla utahnout 650hp a 550Nm a pak jsem chtel hlavne snižit tu rotační hmotu.a a děla trochu větši rachot oproti serii ten odlehčenej setrvák.jelikož to neni dvouhmota..

2012-12-22 14:43:22

Myslíte, že to ta baterka Odyssey PC 680 utáhne a bude stačit?? Jinak je malinká a lehká...

Mě se líbí nejvíc sedadla bimarco Cobra.. Váha 6.5kg a vhodná i pro denní ježdění.. a co jsi myslel tím závažím ve víku??

2012-12-22 14:48:46

Taky myslim že by mohla stačit oproti klasické dokaže dat vyšvybíjeci proudy a hlavne se rychle dobíjí...prj je ve víku kufru kvuli lepšímu dovirání rikal mi to Rainbowsevn nebo jakou ma přezdivku,tady odtud z fora na ty sedadla kuknu

2012-12-22 15:07:33

Tak jak zjistíš jestli tam může ta baterka být, dej vědět. Jinak se dívám na carbonové dveře a pár v americe za 26.000 Kč

Jinak, dveře, kapota, víko kufru stojí 50.000 bez dopravy...

No a jde nějak to závaží z víka kufru dostat pryč? Mám tam křídlo, které to trochu zatěžuje, ale zase se mi tam dost líbí..


Odpovědět

1  2  3  4