Fórum - Téma


Odlehčení 350Z


Fórum 350Z Odlehčení 350Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4

2012-12-18 20:36:45

A ještě jeden dotaz, jak co nejlevněji a nejefektivněji odlehčit 350Z ??

Jinak objednávám tuto sadu, nemá s něčím podobným někdo zkušenosti??

http://www.ebay.com/itm/F...sh=item1e753989e8&vxp=mtr

Díky moc..

2012-12-18 22:28:20

F1 nebrat (zkusenosti 50:50, viz. Google). Do Z jednoznacne JWT kit, overena znackova kvalita.

Odlehceni - vyhazet komplet interier, klimu, nepotrebnou elektroniku, tezke sedacky, pasy, odhlucneni, lehke kola, lehky vyfuk,...

2012-12-18 23:14:44

A dát makrolonový okna

2012-12-19 01:13:32

Předevčírem jsem sundal předni naraznik a je tam toho fest navíc a to je jen kolem narazniku ta hlinkova vzpěra celkem fest važi pak tam jsou dve nadobky hadice atd co je celkem nepotřebne ikdyž nejakou menši nadobku na ostřikovače by to chtelo je toho hodně co se dá vyházet by mně zajimalo kolik taková klimoška váží??nevite nekdo?? Jednou mi Jagy poslal odkaz na váhu každeho dilu v Zetku a když se vše vyhazelo radIkalne tak se dalo ubrat 170-200kg a to v tom neni započtena klima a ta guma codhlučnovací co le mezi kabinou a motorem.

2012-12-19 06:09:10

Tak to asi f1 zrusim. Odkud nejlepe vzit jwt? Lakal me v sade f1 odlehceny setrvak a hlavne cena. . V interieru bych hlavne vymenil sedacky a pasy. Budu to mit i na vylety a moji by se asi nelibil ocesany vnitrek. Jinak klimu asi vyhodim, jak na to? Chtelo by to zajet nekam na vahu.

2012-12-19 06:15:41

Mit auto jen na okruh tak jde ven vse. Ale takto to musi byt kompromis. No kdyz vyhodis tu vyztuhu narazniku a nekde to naboris tak to asi odnese celej predek vic zatim jsem se nenaboril ale kdo vi

A je vhodne vubec Z na okruh? Jinak jsem na ebay koupil komplet brzdy AP racing tak by to mela byt pecka. V cr stoji cca 120tis a ja je mam lehce jety za 1400 dolacu

2012-12-19 07:18:54

Tak jestlito střeliš na předek tak te ten kus hliniku moc nezahrani,a když se tam dava interooler tak jde stejně vše ven

2012-12-19 08:09:11

To je pravda, no odlehčovat budu muset. Neví někdo, kolik váží originál sedačka?

Ta Bimarco cobra má pouze 6,5kg. Některé sparco až 12kg. Jak je to s uchycením a co vše budu potřebovat a kde to seženu ?? Díky za rady, sportovní sedačky jsem nikdy neměnil..

2012-12-19 08:21:58

No, popravdě jestli to nechceš na závodění kde rozhodují tisíciny, tak mi přijde radikální odlehčování zbytečné.

Ano, něco ubrat proč ne, ale k čemu budou dole dvě kila třeba za menší ostřikovací nádobu? To samé klimu. Píšeš i o běžném ježdění. Zko je auto převážně na léto a s otevřeným oknem ti akorát nafouká krční páteř. Přední vzpěru bych určo nevyndaval. Při čelním nárazu může o životě rozhodnout i 1 cm deformační zóny. Zde na foru jsou některé rady fakt super. Christo se jistě v Zku vyzná , ale je třeba brát některé rady s rezervou a použít vlastní rozum. Konec konců je to tvůj život.

2012-12-19 08:40:27

Myslim že origo ma25kg co jsem našel ale dle vahy jak sem je vytahoval kvuli pásu bych řek že i vice .Ty držaky atd je součastí přislušenství každeho vyrobce,Sparco to tak ma i na 350z vše

2012-12-19 08:50:08

nikomu neřikám at jsi tu vyztuhu vyhazuje každý má svuj rozum.Jen uvadim připadne ubytky vahy kdyby se řešilo auto na okruh...a pokud se řeší tak toto vše jde ven Jinak mi řekni která uprava tě neohrožuje na životě když 90% performance dilu neni na silnični provoz a nejsou homologované..Co je horši co je větši risk :D

2012-12-19 09:10:50

Jen dodam, pak si tam ale dodelej klec, protoze na okruhu by nebyli takovi blazni, aby vyndaly vzperu a pak si tam nedali klec...

2012-12-19 09:20:21

Samozrejme kazdy musi odhehcovat jak uzna za vhodne a co mu vyhovuje...

Vahy dilu jsou zde - http://nissan4u.com/parts/

Nevim, ktery model Sparca ma 12kg. To jsem jeste nevidel... ted jsem tu mel dve Sparco Corsa a mely odhadem 7kg. Bimarco novy typ ma jeden kamarad a bez problemu. Levnejsi sedacka, ale porad kvalitni s homologaci. Tusim, ze byly lehce pres 6tis. kc/ks.

Drzaky k sedackam se bud daji udelat nebo koupit. Levnejsi je koupit a nechat udelat. Komplet pojezdy napr. od Recara a spol. jsou dosti drahe.

2012-12-19 10:00:36

Vy to moc řešíte tu vzperu :D to tu je zas odborniku přes deformačni zony :-D (neberte to nijak zle )

Ani jedno oturbene zetko to třeba nema když se tam intercooler dava a ram nemaj,je to vše na uživateli.. A už ti prosim nikdo neřešte :D

2012-12-19 22:29:22

Já osobně jsem za tu vzpěru rád. Hned první zimu jsem auto opřel trochu o svodidla a odnesl to naštěstí jenom zadní nárazník. Bez té vzpěry by to bylo horší.

Jinak odlehčit se dá dobře i výměnou za carbonové díly. Na Zko snad dělaj skoro celý auto. Vyjde to sice dráž,ale auto zůstane stejný,zůstanou mu všechny funkce,ale váha jde docela dost dolů.

2012-12-19 22:45:37

Zjišťoval jsem vahy tech dilu a vzhledem k jejich ceně se nejvíc oplati dveře a kufr jinak je to mizerné na přednich blatnicich oproti plechu ušetřiš jen 1,5kg na obou a na zadnich to jsou 3,5kg na obou na kapotě jelikož je hliniková jen 2-3kg takže když si zpočitaš že odlehčiš za tyto dily dohromady 8-9kg za 50tis to je nic moc dveře to je jiná na nich se dá 15kg na kuse ale zase bacha!! Ty karbonové nemaj vnitřní vystuhu dostaneš hit nabok a maš ho v kabině.Bez ramu bych je nedával.Jedině jestli nekdo neděla vystužené to by byla jina..Dverě vyjdou oboje za 30tis co se tyče vika kufru da se ubrat i 20kg když daš pryč to zavaži co tam je a stěrač ktery tam je k ničemu ty vyjdou asi na 20tis

2012-12-19 22:47:19

Zajmavé je to třeba Eva 9 , mají některý hlavně US verze vzpěru ve předu a evropské to kolikrát nemaj . U kámoše už také neni kvůli velkému intercooleru

2012-12-19 22:56:23

Vesmněs všechny oturbené vozidla ji nemaj jak je podivaš...

2012-12-20 07:25:33

Naprostý souhlas s SumavaCZ, jelikož ani sám autor neví co chce a výsledek bude na půl - tzn. ani významně odlehčeno a na výlety bez klimy, a bez výztuhy JEN kvůli váze... - hmm, zajímavá myšlenka...

2012-12-20 11:39:25

na hulváta, pokračoval bych výměnou všech skel za igelitové sáčky


Odpovědět

1  2  3  4