Fórum - Téma


Odchazi klikovka


Fórum Primera P11 Odchazi klikovka

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2010-01-20 10:01:04

Jak se to da 100% zjistit?Ja jel k par mechanikum,ze chci klepani odstranit a vsichni rekli to jde od klikovky.Nevyplati se zpravovat jeste to tak moc neklepe a hledat ve vnitr presne odkud to jde nemozne!Tak jsem jel s prazdnou domu.

2010-01-20 13:44:17

Artee: S montazi to neni, ale je to vymena kus za kus.. vseho.. motor, svody, kabelaz, ecu. U P11-144 tam presne nevim, jak je ECU napojena na imobilizer, apod. ale melo by to jit podle me.

Nekrot: Zkus udelat video toho klepani.

2010-01-20 20:12:38

SR20VE je jasna volba, o tom zadna, ale motor za 10 je torchu ruska ruleta, kamaradovi to vyslo me ne, kdybych vedel jak to bude vypadat tak bych sel do VE rovnou.... Ale presto mi to neda abych se nezeptal - co muze byt spatneho na tom zgeneralkovanem motoru kdyz vse je vymeneno, blok i hlava vycisten, provereno ze i olejove cerpadlo je ok atd....?

2010-01-20 22:08:49

..špatného nic být nemusí, ale je to zoufale drahé .... a klasický výbrus, to už se dnes snad vůbec nemůže vyplatit ...

2010-01-20 22:30:25

Panove, ted skusim psat cesky, at si to taky trocha vyskousim Rad bych vedel, jestli je ten motor SR20VE, o kterem tu ted par zminek bylo, jestli je vhodny na bezne jezdeni, jestli to uz neni takovej ten polozavodni drsnak, kteremu se vubec nechce v nizkych otackach a taky mne zajima zivotnost ve srovnani s klasikou SR20DE.

2010-01-20 22:43:13

Je to normální atmosférický dvojlitr, akorát s variabilním časováním ventilů (VVL .. variable valve lifting ...později Neo VVL) ... je to jakási obdoba VTECu ....akorát má podstatně výš výkonovou špičku .. a ta dosahuje 190 koní pro VVL a myslím kolem 205 koní pro Neo VVL ...

V nižších a středních otáčkách se to bude chovat úplně normálně = stejně jako SR20DE, rozdíl bude nahoře ...

2010-01-20 22:56:55

A co zivotnost, nezvikne ta ficura VVL sem tam odist do vecnych lovist?

Apropo, pri takom vykone na predku by clovek uz zrejme mal rozmyslat aj nad diferakom zo zvysenou svornostou.... Existuje nieco take na P11 ?

2010-01-20 23:04:09

Franta: Trosku upresnim... vsechny byly NeoVVL. Vsechny funguji na stejnem principu.

Despota: 190ps na predek je jeste v pohode, jinak samosvor neni problem. Ostatne jednu kratsi prevodovku se samosvorem tu mam... VVL neodchazi, stejne jako neodchazi VTEC. Neni duvod, proc by melo. Je to mechanicky system.

Zivostnost motoru je stejna jako kazde SR20. Kdyz se staras, je nesmrtelny.

2010-01-20 23:13:41

Tak GO je aj podľa mňa nezmysel. Výbrus kľuky OK, vyuhlovať ojnce OK, čapy ok. Výbrus motora - PALBA Totiž tieto motory nemajú klasické oceľové vložky ale majú NIKASIL. Takže dať urobiť výbrus kľuky, nové ložická, čapy piesty, uhlovať ojnice a poriešiť blok plus NIKASIL, k tomu čerpadlo reťaz olejová pumpa tesnenia, guferá a pod vyjde brutálne draho. Pretože keď GO tak poriadne so všetkým a nie len niečo a ostatné pôvodné to sú potom vyhodené prachy... To radšej potom SR20DE za 10000 bez záruky aj keď pojazdí ešte určite nejeden Thousant KM alebo rovno ako hovorí Jagy SR20VE... Jasná voľba...

Motor pôvodný samozrejme rozpredať na ND...

2010-01-20 23:20:34

hm, ja nechavam retez puvodni protoze mel najeto jenom 100.000 a cerpadlo taky, olejova pumpa je ok, budou jen nova kola do ni, jinak mam vsechno co jsi napsal.

2010-01-21 00:40:39

Saaby 9-5 Aero mají v sérii 260 koní na předku a také to nějak jde ... stejně jako třeba Mazda 3 MPS ... není to nezbytné ... navíc ... to jsou všechno turbomotory ... mají podstatně větší momenty ... SR20DE (VE) nejde přes 200 Nm.

kajencik ... kolik hodin si tu částečnou GO dělal?

2mato  
Mato
2010-01-21 01:04:46

sr20 maju nikasil ? to snad nie , ako to moze vydrzat 300-500 tis km pri vysokootackovom motore? ved na endurach sa odlupuje po 20tis km

2010-01-21 08:36:29

franta.s: Já to nedělal, opravuje mi to kamarád, sundal hlavu, ta už je zarovnaná a bude se čistit, máme nové simeringy na ventily a uvidiíme jestli potřebují vyměnit i ventily nějaké. Jinak samotný blok odvezl do firmy která se zabývá generálkami motorů, myslím že Adra, teď se mi to nechce hledat. Kolik hodin to bylo těžko říct, už to tam u něj mám na opravu přes dva měsíce....

2010-01-21 11:19:20

uz jsem se rozhodl,koupim druhej motor.Nema to smysl mam tam vyhonenej motor o ktery se nikdo nestaral a jenom mu daval.Nedam do nej uz ani korunu.Mam i vytahanej retez,ale ten uz menit nebudu -Tenhle motor me stal uz moc penez a oprav,uz mu neverim.Uz bych mel davno 2 jine za ty penize.

2010-01-21 17:32:35

2mato:

ano ma nikasil, na jednom motore čo som menil kuslo ojnicu na 3 valci, zlomilo ju a ta rozmlatila blok po stranách, vaňu a vyštiepila aj kúsok valca. Valec s celým blokom je monolit - nemá to vložky. Takže to musí mať povrchovú úpravu valca a nič iné ako nikasil ma nenapadá. BTW u ostrých kross mašín sa mení piest každých 20MTH (resp. ako určí výrobca) a nikasil sa nerieši vôbec (jasné že ak piest narobí šarapatu tak je treba dať urobiť aj nikasil)...

2010-01-22 07:23:23

vidím že se to chýlí k závěru, tak já taky popradím. zavři dveře zamkni a nenechávej ju odejít!!

2mato  
Mato
2010-01-22 11:38:05

chrener , ja som si zatial nevsimol nikasil ani ked nemali vlozky, resp na ziadnom motore kde sa rata s velkym kilometrovym nabehom.... ale moze byt, len som z toho udiveny, ze to tam po tolkych km drzi. Na mojej Gillera Arizona kt som mal chvilu sa olupal nikasil po 20tis km a vraj to bolo normalne a nebol ziaden crash - ci uz kruzky alebo piest

2010-01-25 22:04:38

Tak jsem to vyresil.Dnes jsem si dovezl novy GT motor z STW a je to.Nedam do ty vyhoneni potvory ani korunu.Hned jak se otepli ihned ho vymenim ,uz ani nevim jaky ma motor zvuk bez rachotu a klepani .Jen nevim co stim starym motorem,ma ho smysl uschovavat ?

W10
W10
2010-01-25 23:00:48

a odkial si si doviezol ten motor,?? Ak to nieje tajne noo,... A co sa stalo z tou STW????

2010-01-25 23:03:44

Motor jsem dovezl z Prahy a Stw byla rozbita


Odpovědět

1  2  3  4  5