Fórum - Téma


Odchazi klikovka


Fórum Primera P11 Odchazi klikovka

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2010-01-19 19:45:47

Zdarec chlapy mam dotaz p11 GT?Odchazi mi klikovka(klepe).Jeste to neni nic divokyho,ale jde to slyset ze klepe.Mam pomale zhanet druhy motor nebo setrit na opravu?Vsichni rikaj nech to zatim jezdi rok dva to vydrzi a az to bude rachotit tak to res.Mam strach jezdit dlouhe cesty,nemuze se neco stat?Dovolenou autem muzu zrovna odrict.

2010-01-19 20:00:40

Tak pokud je to opravdu klikovka tak bud oprava nebo jinej motor . Motor sezenes za 10 000kč a oprava by mohla vyjit taky tak zalezi co bude spatny a kdo by ti to delal ,ale asi jednodusi dat jinej motor

2010-01-19 20:14:39

oprava za 10 to jsi z levného kraje to ti tak akorát zjistěj závadu ale určitě neopravěj klepající kliku teda pokud to není klika u dveří

2010-01-19 20:17:39

Zase kdyz koupim druhej motor tak nemam zadnou jistotu co je zac,jen se modlit at alespon 5let slouzi.Opravu bych chtel provist doma s mechanikem.Neni lepsi vrazit 10-15tis. do motoru a mam jistotu ze je tam vse vporadku a mam na nejakou dobu pokoj.

2010-01-19 20:17:44

No spíš to bude klika u dveří, než klikový hřídel ...

Jak se to projevuje?

Pokud je ten moto ropravdu KO, vyplatí se stáhnout z něho vačkové hřídele a koupit "normální" SR20DE (96 kW), které by měly být do 10 TCZ ... Jagy ted jeden sháněl, pochodil?

2010-01-19 20:24:22

Klepani se ozve ve 3000ot.Jinak slyset neni.

2010-01-19 20:33:40

No pokud by jen prebrousili kliku a dali novy loziska tak by se mozna vesel do 10 000kč . Ale tam nejspise bude nejaka pricina ze to zaclo podle me .

Jinak kdyz to vezmes znam dve GTcka co maj 250 a 280 tkm a slapou krasne

2010-01-19 20:45:15

Bylo mi receno,ze nekdo tam lil nekvalitni olej nebo kaslal na vymenu.U me je jak v bavlne,to nekdo jenom jezdil a kaslal na auto.

2010-01-19 21:46:14

No, skorej si myslim, ze byvaly majitel nedolieval, ona ta GT trochu toho oleja zere, ako kazdy vysokootackovy motor. Aj pri relativne nekvalitnom oleji by nemala zaklepat kluka, to by skor odisli vacky alebo tak neco.... teda aspon si myslim...

2010-01-19 21:51:51

Pokud nehlidal olej, tak to zacit klepat mohlo dole. To same se stalo kamosovi (Corp zde na foru). Behem cca tydne ubytej okolo 2l oleje a zaclo to klepat (asi ojnicni lozisko). A 1-2 roky s klepajicim motorem nepojezdis, to spis 1-2tis. km.

Ja bych misto opravy nebo vymeny dal rovnou SR20VE. Kdyz uz, tak at to aspon jede. Komplet swap SR20VE se vsim potrebnym cca 35tis. Za 10tis. udas na dily ten svuj a rozdil uz mas jen cca 15tis. a 190koni misto 150 (ne-li min za tu dobu).

2010-01-19 22:26:31

svobi no pokud jen vymění kliku a ložiska a udělá si to sám tak se vleze do 10 přesto ty peníze raděj hodím do kanálu a mám to bez práce když už něco takového dělám tak pořádně to znamená vše

2010-01-19 23:05:50

Nevite jak poznam GT motor od klasickeho?Nepocitam cerny kryt ventilu.

2010-01-19 23:17:55

Lépe jede ...

Sací a výfukový vačkový hřídel jsou jiné, jiná ECU.

2010-01-19 23:23:30

ja mam kompletni generalku celkem cca take za 35 tis. SR20VE je super, ale neni to novy motor, pokud Ti jde o to aby Ti primera vydrzela co nejdele spis nez o vykon doporucuji generalku - budes mit prakticky novy motor, s tim ze si pak muzes hlidat jak ho zajedes, jak budes menit olej atd., coz u pouziteho motoru nikdy nevis, i kdyz je to SR20VE. Tim tedy nerikam ze je to spatny napad, ja jsem o nem taky uvazoval, ale nakonec zvitezilo to ze je to jistota ze to bude opravdu jako nove.

2010-01-19 23:30:55

Za těch 35.000 CZK už je jasná volba SR20VE, výkonově je o 50 k dále .... generálkovat motor s těmito náklady, který se dá koupit za 10.000 CZK, nemá smysl .... navíc spoustu věcí z motoru prodáš a v podstatě si na motor vyděláš ... jsou tam věci, které mají hodnotu ....

A motor po GO jako nový také není ... .. pořád je to motor nějakým náběhem a pokutd je pryč klikovka, protože motor ne ideálně mazal, budou postižena i jiná místa ...

2010-01-19 23:51:26

Presne jak rika Franta... dovezeny VE byva v supr stavu, krasne ciste... zadny zaneseny karbon jak je zvykem u nas. A ten motor bez problemu vydrzi 100tis. + a generalka podle me neni zadna spasa. Prave kdyz motor odejde je to idealni situace jit do VE, protoze prodas svoje dily a pak to ve vysledku vyjde dost levne a svezeni bude uplne jinde.

Jinak jedno VE uz mam na ceste, do jara by melo jezdit.. a kdyby nekdo chtel dalsi i s instalaci, tak neni problem.

2010-01-20 00:05:23

presne tak, pri nedostatku oleja slaby tlak - idu lagre do P.... aky je rozdiel medzi SR20VE a SR20DE z GTcka Jagy ?

2010-01-20 00:09:16

Vypisovat to tu nebudu. Rozdilu je hodne. Ono VE v podstate z novejsiho DE vychazi, ale presto je tam hodne rozdilu.

2010-01-20 01:40:54

Vubec nevim co je to za motor ten ...VE?Ja myslel,ze kdyz umre klikovka klepe porad.Me to klepe jen ve 3000ot. divny.

2010-01-20 09:12:32

nekrot, kdo ti rekl, ze klepe klika? podle toho co rikas (jen urcite otacky, atd), me neprijde, ze to mas na 100% overene, treba klepe uplne neco jineho. Na tyhle parazitni zvuky je nas motor jak delanej (retez, hydrozvedatka atd)..

jagy, i s montazi? ja prave stale shanim kolem prahy nekoho, kdo by mi ten swap sprasil, ale kdyz uz znam lidi, co tohle delaji, tak neumi elektriku, a nechteji se do toho poustet, kdyz sem jim vylicil mozny problem s ECU... Preci jen si furt myslim, ze ten swap v 144ce bude o neco komplikovanejsi nez v sunikovi


Odpovědět

1  2  3  4  5