Fórum - Téma


nudzovy stav ?


Fórum Terrano nudzovy stav ?

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder


1  2

2015-03-14 20:52:18

pafko: Diagnostika ?

 pafko
2015-03-15 10:54:24

OK na diagnostike som bol, ale priznám sa nemám k nej dôveru. Možno som natrafil na nevhodného alebo neznalého chalana ale začal menovať že snímač otáčok, váha vzduchu, snímač teploty chladiacej kvapaliny a ďalšie že sú zlé. Najviac ma naštvalo keď povedal že vstrekovacie čerpadlo je zlé. Pritom ide motor ako hodinky keď nie je v núdzovom režime. Inak aj v núdzovom režime ide v pohode len sa mi zdá že vtedy má slabší výkon. Aj som chcel, lebo už mam najazdených veľa km, že dám pozrieť trysky, žhaviče, ventily ale keď niekto odpísal že pokiaľ motor šľape netreba sa ho chytať, tak som od toho upustil. Opakujem sa ale napr. v lete keď je vonku teplo to neurobí ani raz, takže neviem. S pozdravom

2015-03-15 11:24:55

pafko: Ak je to zavisle na teplote a ked sa zohreje to zhasne ,tak to robi pravdepodobne predvstrek na čerpadle,pri nizkej teplote nedokaže natlačit čerpadlo do spravnej polohy a zapiše chybu.

2015-03-24 13:57:25

Chlapi, klasicky, najdete si servisni manual, je tam perfektne popsany diagnostikcy postup. Ze zacatku bylo uplne jasne, ze to bude vaha vzduchu (nizka teplota a orostovani->pad do nouzaku) a nebo akcni clen na cerpadle. Takze kus dratu, vyblikat diagnostiku, najit zavadu v manualu. Nepomuze-li (ale kdyz padl do nouzaku, tak neco nablika), tak na velkou diagnostiku.

Pozor na ty univerzalni OBD, skoro vsichni vyrobci maji OBD docela odrbane a pouzivaji svuj vlastni protokol na komunikaci, takze to chce bud nissan data scan a nebo consult (consult je original nissan diagnostika). No a samozrejme nekoho, kdo umi premyslet a ne jen cist chybove hlasky a pripadne je smazat, aby druhy den rano naskocily znova. Nam terrano pada do nouzaku pri orostovani kvuli aktuatoru, ktery nastavuje velikost vstrikovane davky. PRavdepodobne to bude kabelaz a nebo ten aktuator, ale nic, na co by clovek neprisel sam.

At vam to ulehcim, pokud mate stary konektor, tak se vyblikava zapnutim auta (bez startu), spojenim pravych dolnich dvou kontaktu v konektoru (pokud ty dva ukosy mate nahore) a pak sledujte kontrolku motoru. No problem znamena 5 dlouhych, 5 kratkych, jinak pocitejte zvlast dlouhe a zvlast kratke. Zapis je 0505 (no problem) nebo treba 1307 (13 dlouhych, 7 kratkych), to se pak hleda v manualu.

Pokud mate novy OBD konektor, tak se spojuje nejvic vlevo a nejvic vpravo pin na sirsi strane konektoru. A pak sem napiste chybove kody, nejak s tim zkusime pohnout.


Odpovědět

1  2