Fórum - Téma


Nový kotouče a desky pro P11GT


Fórum Primera P11 Nový kotouče a desky pro P11GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2007-06-03 12:12:09

Bruni: na autodoplnky.cz mají kotouče pro P11 obecně kotouče 257mm...potřebuju 280mm, možná je maj, ale né na netu...musim to všechno ob-emailovat, ob-volat a nenechat se ob-lbnout...ob!

2007-06-03 17:40:49

karle: P11GT a P11 144 maju rovnake predne kotuce,len brzdice su ine

2007-06-03 18:03:07

já ty modely P11 neznám ale měřil sem si kotouče. Vpředu 280 a vzadu 258. I přesto na autodoplnky.cz uvádějí následující specifikaci:

Zimmermann přední sportovní brzdové kotouče -vzduchem chlazené NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) -motor 2.0 16V -- rok výroby 09.96-

v popisu uvádějí průměr kotouče 257mm

teď už z toho nemám guláš, ale buřtguláš

2007-06-03 18:27:57

ano, to co pises je P11 2.0, ale 130k.. na GT maju naozaj 280 mm. Pozeral som to aj na autodoplnky.cz.

2007-06-03 21:59:55

mam ATE desky i kotouce na predku a na zadku.jsem s nima spokojenej.koupil sem na mjauto.cz vse za 6500kč nebo tak nejak.mam na nich najeto 1000km a nemuzu si stezovat

2007-06-04 11:07:00

kchodl: este je mozne ze tam kde si pozeral tie Zimmermann pre P11 GT nemaju.

2007-06-04 19:03:48

Ate, brebo, ferodo a i nekteré zimmermany, nově i EBS seženete i u nás.. info@dicompracing.com

2007-06-06 15:17:52

ja si idem zajtra pre kotuce ATE.dosky OMP uz mam a su jemne zabehnute.zajtra si to hned aj vymenim.uz sa neviem dockat

2007-06-06 16:12:11

Bruni: taky se těšim co řekneš není nad testování

2007-06-08 09:10:20

vcera som sa zavrel do garaze a nahodil som novu sadu brzd.moje povodne kotuce to uz vazne mali za sebou,takze bol najvyssi cas na nove.rozobrate to bolo raz dva az som bol prekvapeny s akou lahkostou sli dole povodne drziaky strmenov a neskor aj odvzdusnovaky.kotuc nie je prichyteny k naboju takze som ho len pekne stiahol dole.trosku som pocistil drziaky,strmen a odmastil novy kotuc.ked to bolo nahodene vyzeralo to veeelmi dobre.skoda,ze nemam foto lebo baterka na mobile uz mlela z posledneho.

staru brzdovku som pekne striekackou vytahal,nalial novu a podme do odvzdusnovania...chalan sa teda namakal kedze som chcel poriadne preplachnut system pumpoval ako farebny

ked uz bolo vsetko porobene siel som sa prebehnut.samozrejme zo zaciatku nic moc,no kazdym dalsim brzdenim to bolo stale lepsie.

DOPORUCUJEM tento postup,je vhodny pri zabiehani novych dosiek a kotucov:

4x stredne,asi 50% brzdenie zo 100kmh na 20

2x silnejsie,asi 75% brzdenie zo 100kmh na 20

1x silne brzdenie na hranici zopnutia ABS zo 100kmh na 20

pojazdit cca10 minut,podla moznosti nebrzdit a nechat cez noc auto oddychnut

dalsi den:

4x stredne,asi 50% brzdenie zo 100kmh na 20-na zahriatie kotucov

5 minut pojadzit pre vychladnutie

6x silnejsie,asi 75% brzdenie zo 100kmh na 20

10minut pojazdit pre schladenie,podla moznosti nebrzdit,alebo len velmi jemne.

nechat vychladnut,idealne cez noc.

stale nadalej plati,nepretazovat system aspon prvych 1000-1500km.

Pouzite komponenty:

Kotuce ATE

platne OMP Road&Sport

Kvapalina Bendix DOT4 s bodom varu 285stupnov

Dojmy:

Nabeh brzd ovela skor,davkovanie este nie je ono,ale to sa podda.ABS mi este nezoplo a to mi uz tlacilo oci z jamok.Nepochybujem ze to bude este lepsie ked si to cele este "sadne".

DOLEZITE

Neprehrievat surove brzdy,velmi rychlo by sa mohli skrutit kotuce a kludne mozu zacat slahat plamene

2007-06-09 08:56:09

tak v blizkej dobe caka aj mna vymena kotucov + oblozeni ale spravim najprv jednu nápravu a potom druhu nápravu,povodne som chcel vymenit aj plavajuce brzdove strmene za pevne ale na radu KENTOYU, (tymto ho pekne pozdravujem) este zatial necham povodne plavajuce strmene a vymenim len kotuce a oblozenie , rozhodol som sa pre sadu od firmy LUCAS, (použival som tuto znacku aj ked som este aktivne pretekal a plna spokojnost),dokonca mam pocit ze LUCAS bol aj dodavatel nissanu do prvovyroby,co sa tyka zabehu brzd,nikdy som ich moc nezabehaval,ale aj mne sa stalo že som brzdy upiekol a potom pozor AUTO NEBRZDI ,ked sa zacnu varit platnicky,vytvory sa medzi nimy a kotucom vrstva plynu zo spalenych dosiek a potom mozes slapat na pedal kolko chces

2008-12-09 10:37:57

Čo poviete na brzdy dovezené z USA? Na ebay predávajú množstvo ventilovaných/dierovaných kotúčov aj s keramickými platničkami. Aký je Váš názor? Potrebujem vymeniť komplet brzdy a z USA je to nejaké lacné.

2008-12-16 15:23:43

tiez som zhodou okolnosti pozeral vcera dake aftermarketove dielce a mal som pocit, ze brzdy tam vyraba kazdy druhy blazon doma v garazi pomaly aj z recyklovaneho plastu najdu sa tam dokonca aj krasne dizajnove kusky, ktore by na naprave vynikli, ale ako to je s ich funkcnostou? cena by bola akceptovatelna, len ked im nalozim, aby to prezili

2008-12-16 16:02:00

Kibo: pokial si budes chciet kupit na P11GT nejake sportove kotuce, tak az tak velky vyber neni, v seriovom rozmeru! - a za rozumne peniaze este menej rotor disk vyraba na P10GT

Big brake kit - financne trosku silna kava

2008-12-16 16:10:29

praveze konkretne ten Rotor bol v katalogu na P11 GT... zeby len chyba?

2008-12-17 06:38:29

http://www.rotordiscs.com...ue.asp?make=15&dsc=Nissan

myslis na tuto stranku?

2008-12-17 16:00:54

tam to nie je specifikovane a predpokladdam, ze to mas prezistene, ale na ebay-i ich predavaju ako na P11 GT

2008-12-17 23:54:44

257mm - priemer je na P10GT , na P11GT - 280mm

2008-12-18 00:03:37

no teraz za ten svet neviem najst inzerat kde som to videl, jeden odkaz je nefunkcny a zvysok neviem najst pohladam to kvoli tym rozmerom


Odpovědět

1  2