Fórum - Téma


Nový kotouče a desky pro P11GT


Fórum Primera P11 Nový kotouče a desky pro P11GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2007-06-01 07:51:15

Ahoj,

tak nastal ten správný čas a okolnosti situaci přejí. Konečně udělám ty brzdy!

ALE ALE ALE...ATE BREMBO GALFER ZIMMERMANN OMP EBC(?) SPARCO a co desky ??? a kde je koupim ??? je vhodný mít set od jednoho výrobce nebo můžu v poho dát třeba kotouče ATE a desky FERODO ???

Na mjauto a dmauto celkem na P11GT asi 8 typů kotoučů (od každýho výrobce jen jeden typ) a dokonce na dmauto jen GALFER...nic moc výběr...rači bych našel nějaký typy kotoučů a desek a ty pak zkoušel sehnat u nás, případně na eBay, příp. všude možně...

Požadavky na brzdový systém:

  • brzdit i za studena - pro městský provoz
  • kotouče se nesmí zkroutit na okruhu - jezdim cca 6x do roka na 1 hodinu, ale NAPLNO!

Shrnutí: Potřebuju kvalitu, která vydrží namáhání (okruh) a zároveň jistotu brzdnýho účinku v městě. Proste mě jde v podstatě skutečně jen o to, aby ty brzdy nešli po okruhu do hajan...za studena se s nima nějak poperu (samozřejmně asi nepudu do keramických desek...bydlim na kopci a za studena bych to asi neubrzdil

co vy na to kucííí?

2007-06-01 08:08:47

karle...jednoznacne ATE sadu,dosky aj kotuce.mam jeden velmi pekny clanok z ceskeho hondaklubu kde ich redaktor porovnava s Ferrodo racing kotucmi a doskami DS2500.podla jeho tvrdeni v brzdnom ucinku nevidel rozdiel.bavime sa o porovnani SERIOVYCH kotucov a platni ATE a HIGH PERFORMANCE Ferrodach v cene bude rozdiel asi polovicny

2007-06-01 08:27:51

já sem byl ze začátku taky rozhodnut pro komplet ATE, ale Resik včera ne chatu, poudál, ať mrknu na GALFER nebo na OMP...

viš co...vim jak má brzda brzdit, jaký jsou filosofický rozdíly mezi "standart" a "racing", ale do toho se ti namotá kvantum výrobců, kvantum typů a ještě se do toho namele fakt, kde je sehnat, když, jak už sem psal, u nás v těch obchodech není zrovna výběr...teda v těch několika málo co znám já.

Já jen doufám, že až něco koupim, že se to při zatížení nezkroutí. Zase to nebudu honit furt, ten okruh je párkrát do roka na hoďku a jinak městský provoz a sem tam nějaká "protahovací" projížďka.

Jesm trochu paranoik, protože na předchozí hondě sem měl kotouče zkroucený a než jsem je stačil vyměnit, jeden ožralej kokot mi ji zrušil (zaparkovanou...budiž ji země lehká)...takže mně to čeká teď...nikdy sem brzdy nekupoval i když jsem "velký teoretik" praxe je vždy trochu odlišná...

Je to jako se vším...zase mám v hlavě hordu informací a snažim se je nějak srovnat...časem to vykrystalizuje. uff

2007-06-01 08:41:06

verim,ze mas v tom gulas.tiez som chcel riesit OMP,alebo EBC.su to slusne palky,tie brdzy vyzeraju pekne...su dierovane,ryhovane...a rychlejsie sa krutia.

ja som vsadil na ATE,osobne skusenosti a nechal som si poradit kamosmi ktori sa v nahradnych dieloch pohybuju uz velmi dlho a ich nazor je pre mna poslednou presvedcovacou bodkou.nepochybujem ze mi radia s dobrym umyslom.

clanok ktory som spominal,bol tusim od admina ceskeho honda klubu a vychadzal z REALNYCH skusenosti s pouzitim roznych setov brzd.

vela stastia pri rozhodovani

2007-06-01 08:49:11

ATE mi hrozne spinily elektrony, sice nebrzdily spatne, ale rychle ubyvaly. Lepsi jsou Bendixy, k tem sem se vratil a max spokojenost.

2007-06-01 08:53:59

Bendix - ufff další výrobce. Toho ani neznam.

Konec konců jsou to první brzdy, takže buď jak buď...teprve začnu moje teoretické zkušenosti převádět do praxe a uvidí se...

Zatim jsem tak na 70% pro komplet ATE. Tím nechci naznačit, aby sme tady rozjížděly flame

2007-06-01 11:03:14

kchodl: pozri si napr www.tuningklub.sk je tam vlakno o brzdach v zalozke "podvozok". Ked si to precitas cele (zalozil ho inak mimochodom Bruni budes z toho este vacsi magor ako teraz, ale aspon sa ti trosku zas zaradi ktore brzdy naco su vhodne. Spinenie elektronov a piskanie brzd by som bral az na druhom mieste pred brzdnych ucinkom a trvanlivostou (odolnostou na skrutenie). Ak chces ale napr platn ektore preziju kotuce je tu este nespomenuty Textar. Pravdu povediac idem teraz skusat a mam kupene dozadu na GT preve tie ATE (kotuce aj platne) a sam som zvedavy, aje ked dozadu to neni nejake zasdne. Vpredu mam menene este predchadzajucim majitelom a este nie som rozhodnuty ci pojdem do high performance alebo ci ostanem pri standardnych ATE. Co som pozrel napr nova Honda Civic 1,8 Sport mala vpredu platne ATE a vzadu akebono... akebono je tam ale skor kvoli cene. staci pozret cenniky patri k tomu najlacnejsiemu

2007-06-01 20:28:38

komplet sada galfer typ tunning vychzí na cca 21000...to je privela, musim se držet při zemi...takže asi dám ty ATE, ty vychází na 8940 sada...trochu rozdíl co?

Kam se pro ně obrátit? znám jen mjauto.cz. Případně má ATE taky nějaký stupně (standart, tunning, racing,...)?

2007-06-01 22:39:39

tak se houpám kolem kotoučů Zimmermann a desek Ferodo DS Performance. Na jednom fóru sem se dočet, že "zimmermanny jen tak neohneš". Bráno s nadlhledem...

Dál sem našel obchod (www.autodily-servis.cz) kde ty desky maj za 5573 ,ale na zadek ds performance nemaj. Tam už můžu dát "slabší"? Třeba E-OPTIMAL (maj je v tom šopu). Proč kua nenabízí i celý sety

Jeden by se zcvok

Hledám dál...

2007-06-02 11:27:07

momentálně jsou na špici kotouče Zimmermann http://www.tuning-centrum...roduct&prodSelected=18868

ale ty feroda asi nedám a vyčetl sem, že ATE PowerPads dost kotouče žerou...rači bych nějaký měkčí desky, ať si práší, alespoň kotouče trochu vydrží...co ty textar ?

2007-06-02 15:26:25

karle: neviem ci ATE maju power pads pre nase auto,power disc urcite nerobia.ja staviam na ATE obycajne dopredu a kamos mi doniesol dosky OMP Road and Sport.Tie maju skvelu teplotnu charakteristiku do vysokych teplot,do 900 stupnov si drzia skoro plnych 100 percent brzdneho ucinku ;o)

ATE sada stoji na Slovensku nejakych 7000sk,hovorim o predku vratane dosiek

2007-06-02 16:26:02

Bruni: sem si řikal, že nikde nemužu najít PowerDisc pro primeru

Všude se dočítám, že zimmermanny jsou nejmýň náchylný ke kroucení...to by mně vyhovovalo...mno a desky bych na ně nasadil od OMP Road & Sport.

Mám v podstatě vybráno, kapitál by byl taky už jen kde to všecko sehnat ???

2007-06-02 20:40:46

karle: kotuce GALFER vyzeraju veeelmi dobre,ale cena je brutal...11000ceskych je dost.

immermann stoja polovicu a OMP dosky asi 1500CZK

DO TOHO

2007-06-02 20:45:00

Bruni: no tak nějak sem si to srovnal...teď jen kde koupit kotouče zimmermann a kde desky OMP ? Ty kotouče se daj sehnat, ale ty desky? no uvidim...jinak bych asi dal feroda ds performance, ale to je pálka oproti OMP. Možná zkusim eBay.

2007-06-02 21:41:09

Když tu čtu diskuzi o brzdách,musím podotknout....

Za prvé nikdy nemíchat výrobce kotoučů a desek, a když, tak jedině na doporučení výrobce kotoučů.

Za druhé nekoukat jen na cenu, ale i na faktory užitných vlastností.

My na Zetka dali Galfery Extreme, s origo deskami, vychází to lépe než Bremba...

Po několika jízdách na okruhu můžu jen doporučit....

Co se neosvědčilo - je kombinace kotoučů Brembo a desek Galfer, tam jsou lepší Feroda...

Pozn. na konec. Galfery umím s výraznou slevou, mám kontakt přímo na fabriku. Tak pokud se rozhodneš pro Galfer - ozvi se.

2007-06-02 23:07:28

http://www.project-mu.co.jp/

type HC+

2007-06-02 23:28:20

kentoya: no hc+ by byly ideál, ale kde je sehnat u nás ?

2007-06-03 09:11:13

na 200sx foru je zvládne sehnat street racer (umí japonsky) a stojí tuším 6 - přední

2007-06-03 11:07:25

karle: zimmermany kupis na autodoplnky.cz.na SK znacku OMP predava Autotechna.OMP mam overene kamosom a cim teplejsie tym lepsie :o))) na zimmermann som pocul nie prave najlepsie referencie.byt tebou,skusil by som preverit tie Galfer kotuce.vyzeraju solidne a su ryhovane,lepsie odvedu plyny pri brzdeni a nie su tak nachylne na praskanie ako dierovane kotuce...tot moj nazor

2007-06-03 11:59:29

Takže po prozkoumání katalogu Galfer (www.gelfer.es) sem zjistil, že pro P11GT mají pouze jeden KIT a to na předek, zadek se asi nedělá vůbec. A navíc jen standart desky (FDA78300) i disky (DFA580VF). Mému stylu spíše odpovídají DFT a FDT1055. Pochopil sem to správně ? Ještě čekám co na to drag, přeci jen se třeba ve fabrice bude někde válet KIT pro mně


Odpovědět

1  2