Fórum - Téma


Nové zapojení zadního světla + brzdové Micra K10


Fórum Micra K10 Nové zapojení zadního světla + brzdové Micra K10

Informace o modelu: Nissan Micra I K10

Diskuze o vozidlu

1985 Micra 1.0

14 fotek  |  20 diskuzí

Výkon motoru 37 kW (50 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 72 Nm (53 ft/lb) při 3600 ot./min. Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka. Motor 988 ccm (60 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, MA10S.

První generace Micra K10,koupeno z odstavného policejního parkoviště za směšnou cenu.Byla bez dokladů pravděpodobně z Rakouska podle papírů co byly uvnitř.Najeto něco málo přes 70tis km.Hodně zachovalá a funkční na svůj věk proto z původního plánu po...



2014-12-31 05:01:26

Zdravím mám takový problém,přestala mi svítí pravá zadní žárovka dvouvlákno (obrys.,brzda) , po výměně pojistky po zapnutí světel hned praskla ta pojistka takže je někde zkrat.Natáhl jsem si od světla dvoulinku kabel ale nevím kam zapojit nenašel jsem žádné schéma a barvy kabelů se nějak neshodují.Pojistek je tam hodně málo je vždycky víc věcí na jednu třeba kvůli tomuhle světlu mi nesvítí ani budíky.Poraďte kam zapojit či kde sehnat schéma.Děkuji

** Edit NO_HITS - přesunuto do Micra K10 **

2015-01-02 08:43:35

el_burro: a nemontoval jsi tam rádio? svití ti palubovka?

NO_HITS  
Laďa
2015-01-02 09:40:26

Prava zadní obrysová žárovka ma společnou pojistku s podsvetlenim interiéru. Nedělals něco s podsvetlenim připadně jak píše honza nedělal jsi něco s rádiem?

2015-01-09 13:25:02

Rádio sem akorát zapojil trochu jinak protože mi nefungovala paměť po otočení klíčku sem to měl zas všechno jak po novém zapojení tak sm to akorát zapojil na stálé +

2015-01-09 13:29:19

Palubovka mi právě nesvítí

2015-01-12 20:56:36

Tak problém vyřešen,bylo to tím že sem ty původní plusové konektory na rádio nezaizoloval a někde se tam dotýkaly.Takže sem tahal tu dvoulinku zbytečně nebo si tam můžu zapojit třetí reprák vzadu

NO_HITS  
Laďa
2015-01-13 06:58:40

el_burro: další repro jezapojuj. Hrálo by to do 2 ohm a odešel by ti koncak v radiu. Jinak nechapu proc jsi musel prepojit napájení na stálý + něco asi bylo špatné. Proc jsi nekoupil redukci na iso konektor?

2015-01-13 18:46:35

Protože tam sem jinej plus nenašel který by udržel paměť tak sem si natáhl nový přes pojistku.Redukci na ISO konektor tam mám jestli to je ono

2015-01-13 18:53:08

el_burro: to mas ale slozite zapojene radio a pokud se nepletu tak pro udrzeni pameti ti staci Zlutej co je pamet pripojit k cervenemu coz je stale + a melo by ti to pamet udrzet pokud se tedka nepletu

2015-01-14 07:39:39

Takový masakr jsem dlouho neviděl

2015-01-14 10:57:12

Pokud k nám někdo přijde že chce opravit elektřinu a vidím něco takového, tak první co je to ihned vše odpojuju, opravím elektřinu na autě, auto předám s odpojeným rádiem, kdy vše funguje a rádio ať si zapojí "umělec" co to dělal před tím. Pokud s tím zákazník nesouhlasí, zakázku odmítnu a doporučím mu výborný servis a to ten který mu to tak sprasil!!

NO_HITS  
Laďa
2015-01-14 12:47:37

To neni redukce ale prasacky nabastlenej konektor. Neco podobnyho jsem mel ve svym autě akorát okoreneny tim ze kabely byly speceny do sebe protoze ten blb co to bastlil napojil staly plus pres co je zivenej i koncak na podsvětlení. Kablik od podsvětlení se me zapekl / oholil do kabeláže až k volantu kde je rozdelujici konektor pro kabeláž podsvětlení.

Pokud jsi tam stálý plus nenasel tak byla zrejme na vodiči spalena pojistka v pojistkove skříňce. Pokud je toto tvoje prace tak ti radim nejen jako člen klubu ale i jako elektromechanik ať se jakekoliv práci na elektroinstalaci vyhnes. Taky bys mohl v tom autě uhořet.

Mimochodem to ze ti nesviti podsvětlení a zadni pravy světlo souvisí s tim tvym zbastlenym radiem zrejme tam máš něco blbe a to ti odpálilo pojistku cimz se vracim k předchozímu odstavci

2015-01-14 18:06:53

Mě se nejvíc líbí 12trvalých spojený s 12 spínaný a vedený žlutozeleným

ČSN 33 0167:2002.:

Barevné značení ochranného vodiče

Podle výše uvedených ČSN se ochranný vodič (písmenové značení PE) značí kombinací barev zelená/žlutá po celé délce vodiče (tato kombinace se nesmí použít pro žádný jiný účel než pro označení ochranného vodiče).

Zvláštními případy ochranného vodiče jsou vodiče se sdruženou funkcí (písmenové značení PEN). Jedná se o současné využití ochranného vodiče (PE) jako vodiče pracovního – středního vodiče (N). Vzhledem k tomu, že u vodiče se sdruženou funkcí je důležitější funkce ochranná, značí se i tento vodič kombinací barev zelená/žlutá po celé délce vodiče a navíc se na zakončeních označuje (např. návlačkami) světle modrou barvou.

Holé vodiče, použité jako ochranné vodiče, musí být barevně označeny zelenými a žlutými stejně širokými a těsně na sebe navazujícími pruhy šířky 15 mm až 100 mm. Toto označení je buď po celé délce vodiče, nebo v každé sekci, či v každé přípustné poloze. Je-li použito lepicí pásky, musí být použity pouze dvoubarevné pásky.

Tam, kde je ochranný vodič rozlišitelný podle svého tvaru, konstrukce nebo polohy, není barevné značení po celé délce nutné, avšak konce (nebo přístupné polohy) by měly být označeny grafickou značkou nebo dvoubarevnou kombinací (zelená/žlutá) nebo písmeny PE.

Já vím, je to jak z Cimrmana. Vtipy pro úzký okruh odborníků

NO_HITS  
Laďa
2015-01-14 19:08:39

alesh: no co žluto-zelenej tam ještě nebyl a v rozvaděči jich bylo plno ,ten nejsilnější chybět nikomu nebude když vsem štaci ty ostatní tenčí :-D


Odpovědět