Fórum - Téma


Note - všichni pouze chválí?


Fórum Note Note - všichni pouze chválí?

Informace o modelu: Nissan Note


1  2  3  4  5 ......... 8

2009-10-19 21:32:30

to zamikani je do 3minut když neotevřeš dveře,Tak zatim stim klinakem jezdim,začne hvizdat tak po 10KM.

Nemam čas na servis,jsem v praci od rana do noci(řídíč kamionu),ale na čtvrtek jsem obědnan na garančku.

Tak uvidime.

2009-10-21 13:53:29

Tak já se taky přidám... doufám, že to nezakřiknu. Mám 1,6 ,najeto cca 23tis., v pohodě, jen spokojenost. Měla jsem už víc značek, ale nissana jsem moc neznala, spokojenost byla s Mazdou 323. Trošku mě zarazilo, že se vozy montují v GB, neznám spolehlivost anglánů. Naše rodina byla renaultí, můžu říct, že jsme měli s auty štěstí, nijak výrazně se nesypala. Moje twíňo sloužilo 7 let bez závady, pouze s nutným servisem (rozvody ap.)

Dost jsem se zklamala ve Fordu. Tak si budem držet palce, ať nám Notíky hodně dlouho slouží!

2009-10-21 20:50:23

víš proč vyrobyli forda,aby opel nebyl nejhorší hlavně ať ti slouží notík,

2009-10-22 19:25:06

Tak dnes proběhla garančka v Autoparku Brno Kralove

Klinak že piska(došponovali namazali a když to nepomože tak novy),nato že ma auto najeto 30 000KM tak moc nevydržel.

Provedli nad plan prohlidky rozdělani brzd a vyčistěni+vyměna kapaliny a seřizeni ručni brzdy.(super ručka na prvni zub brzdi ted.)

Po tel.domluvě puvodně měla byt prohlidka hotova v poledne za cenu 4200Kč,a nakonec hotovo ve 14hod za cenu 5250Kč.Ale jak rano řekli termin dodrželi.Oproti nisanu v J.P.N.

Ale nepočitejte z nějakym hičkanim zakaznika(odvoz do města,kava a td.)Rano to tam date a pak si to vyzvednete-10min sepsani rano a 10min zaplaceni odpoledne.

2009-10-22 20:42:55

Ahoj podle toho co píšeš tak se nejednalo o žádnou vážnou závadu, jak to vypadalo v předchozích příspěvcích . Klasická garanční prohlídka a vše je v pořádku . To jsme rádi

2009-10-22 21:15:13

Závada na řízení je vadný sloupek řízení, co jsem měl na autě já. Jak jsem řekl, Renault Modus na to měl svolávačku. Je to prostě vadný díl z výroby. Nebýt to v záruce, tak to stálo 45tis... Reklamuj to v jiném servisu. Normálně a v pořádku to rozhodně není.

Ad cena - pokud jsi měl v předběžném odhadu 4200,- tak ji oproti tomuto odhadu mohou zvýšit max o 10%, což je v tvém případě překročeno. Obrať se na ČOI, protože tohle okrádání zákazníků je už fakt do nebe volající!

2009-10-22 21:47:36

Holt "klasika nemá šikmý voči a nejezdí na rejži". Tohle mám napsáno v profilu .Měli jste si kluci koupit kvalitní, nejlíp německý nebo francouzský auta a nemuseli jste si tady rvát vlasy . Trošku odlehčuji diskuzi, je mi jasný, že takový problémy s autem člověka pěkně ser.....ou.

2009-10-22 21:51:09

Upřímně řečeno, mě to už netrápí. Note už našel jiného majitele juchůůůůů

2009-10-22 22:00:40

Auto, který člověku nesedí nemá cenu držet . Jedině Ti to schvaluji . Měl jsem taky kdysi auto (Škoda), který mi udělalo radost jen dvakrát. Když jsem si ho koupil a po dvou letech, když se mi ho podařilo prodat, mezi tím samý problémy. Ještě že Note zatím šlape jak má.

2009-10-22 22:21:23

zdravím,je to opravdu nepříjemné se dostat s autem před zimou do takové situace,ale zase na druhou stranku,může to být vždy horší koukám,že jsem nebyl jedinej kdo má v servisech nissan nějaké špatné zkušenosti,ale je jedna výhoda můžem si vybírat servisy. U mého notíka se už pomalu začíná probouzet garančka,ještě 6000km a jedem za měsíc či za dva kdo ví,ale kam!opět do plzně,zase přejíždět celou republiku? Boužel máme někteří na ty servisy neustále smůlu,tak zdar

2009-10-22 22:32:02

Já si taky myslím, že mnoho nespokojenosti způsobují některé servisy, které nejsou schopny závadu nejen obstranit ale ani najít. Na každém výrobku se závada vyskytne, pokud je okamžitě kvalitně odstraněna, je to věc nepříjemná ale omluvitelná. Stran tvrzení, že Note má stejný podvozek?? (podvozkovou platformu??) jako Micra....Určitě to tvrdil odborník. Nejhorší bude až ten "odborník" začne do Note cpát podvozkové díly z Micry a naopak.

2009-10-23 12:28:27

Ahoj česká republika se v některých věcech opravdu nechová podle našich představ, ale vemte k určitým věcem potaz ač některé věci nejsou laciné, tak je to jen spotřební věc, kde v dnešním shonum ani nemůže vydržet, výrobci jsou tlačeny k co nejlacinější výrobě, tak se neni co ďivit že dnes nic nevydrží a že se prodavači či prodejci či "podavači " k zákazníkum chovaj jak se chovaj, snad jednou naši potomci daj nějakým způsobem ČR k obrazu svém.Nám zrovna tato spotřební něc což je Notes slouží ale zase řešime ,bojujeme z jinýma běžnejma produktama,takže si člověk nevybere,žádná sláva (upřímě nas už taky neba furt někde na někoho hulákat)Ale buďme optimisti a řešme všechno v klidu

2009-10-24 18:46:23

Tak muj NOTE je francouske vyroby.V servisu provedli prohlidku celkem dobře Po telefonu řekli cenu 4200Kč a do přimaciho protokolu napsali 6500Kč.Ale jsem spokojen,na Brnensku už neni jiny servis na NISSAN. V J:P:N jsem nebyl spokojen a v AUTOPARKU to už je lepši.

2009-10-24 19:07:15

To je rozumné...určitě už nemáš k tomu vozu důvěru, tak ho prodej. Já bych asi udělal to samé. Já osobě si zatím ale nemohu stěžovat...spíše naopak. Tak přeji dobrou volbu při dalším výběru.

2009-10-24 19:15:47

Vanek. Note se vyrábí stejně jako QQ v Sunderlandu England . Trappes France je centrála, která je zapsána v TP. Například některé QQ mají v TP uvedené jakési malé městečko Rolle ve Swiss,na břehu Ženevského jezera.Už tam vidím stát automobilku vyrábějící QQ. Na sekci QQ se toto téma probíralo včetně důvodů jež k tomu vedou. Ale kde se auto vyrábí nemá samozřejmě nic společného s tím, že Nissan-servis v ČR není schopen, dle tvého vyjádření odstránit závady na vozidle. Pokud je tomu tak , je třeba se obrátit s konkrétní stížností na centrálu Nissan. Hodně štěstí při uplatňování svých práv spotřebitele. Zde je odkaz na strukturu firmy a při troše snahy zde najdete i kde se ten který typ vyrábí. Dovolil jsem si to obšlehnout z Medvědova příspěvku, tímto mu děkuji. http://www.nissan-global....HMENT/index.html#anchor02

2009-10-24 19:28:06

Pokuď ti můžu říc,tak podle mého je zatím nejlepší a korektní servis ROTO Plzen.Péče o klienty super,ať tam koupíš auto,či nikoliv.Rodiče koupili hondu a deset let nebyli s ní v opravně,pokuď se něco na autě dělalo,tak jen v plzni.Nissan to samé,pujčí auto,odvezou,přivezou,atd,ale hlavně ta ochota,vždyť za to mají peníze,tak čím lepší služby,tím více klentů,no a samo penízky. takže zatím je toto 1v čr,ale pokuď je nissan servis někde blíže k moravě tak budu rád za radu.Tak je to na tobě jak se rozhodneš.

2009-10-24 19:59:08

Velmi dobré hodnocení má Auto-Kobliha Přerov ,nebo Tommű Starý Jičín. Osobně jsem tam nebyl, jsou to pouze zkušenosti členú klubu, Mě dělali první garančku v Šumperku a hodnocení kladné.Nyní servisujeme Nota u Auto Zrucký v Jenči za Prahou a taky naprostá spokojenost.( když nám to na Stodůlkách zrušili)

2009-10-24 20:00:07

Tak jsem poslal email do roto plzen na to řizeni,tak jsem zvědav co odpovi.

2009-10-24 20:39:31

Já mám zkušenost ala Starý Jičín, a nemohu si stěžovat. Nemohu porovnat, protože jsem jinde nebyl.

Takže má recenze na ně je kladná a doporučuji.

PS: mají tam super lcd televizi, luxusní sedačku, luxusní toalety...

2009-10-25 11:21:18

Starý jičín,to je po levé straně směrem do ov?tak to tam zkusím a uvídíme.Nebo potom ta plzeň. díky

nejlépší je tam hned volat.Roto plzeň 724597597--377226024--377221588ale jedna s pevních je přímo na servis.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8