Fórum - Téma


E12 - Note 2013


Fórum Note E12 - Note 2013

Informace o modelu: Nissan Note


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 26

67e
Pavel
2015-02-03 19:00:38

gougou: hotový víceméně ano, ale chybí nálepky pod zadní roh dveří a není to účetně uzavřený.

Takže jako holub na střeše. Měli jsme ho 0,75 měsíce, 2,5 už nic. Připadá mi to, jako lehce nabyl, lehce pozbyl.

A to ještě mám potom sledovat, jestli je v pořádku ložisko v předním kole, že by se potom dodatečně vyměnilo.

Ale stejně bych si údajně nepomohl, protože náhradní díly na E12 prý nejsou ve volném prodeji a nikdo by to nebyl schopný opravit...

Jako ironie, přišel mi dotazník v Nissanu, kde mám hodnotit nové auto kvalitu atd.

Ale nejvíc asi trpí pojišťovna, musí cálovat a nemůže vydrbávat.

2015-02-03 23:02:01

Do prd.le... to mam chapat tak, ze okrem nissan servisu nemas sancu inde opravit auto? akoze nahr.diely su k mani iba v Nissane?

2015-02-04 11:38:27

gougou: Záruční opravy POUZE v Nissanu, jinak ztrácíš záruku. Servisní prohlídku můžeš udělat dle zákona i v neautorizovaném autoservisu, ale prodejce pak na tebe v případě záruční reklamace udělá pravděpodobně dlouhý nos. Zažil jsem u hyundaie..

2015-02-04 14:53:33

Jasne-to mi je všetko jasné

Len som mal na mysli, že ak by som chcel niečo opraviť (dajme tomu už po záruke), nemám šancu inde než v Nissane ,pretože nahr. diely NISSAN sú iba v Nissan servisoch ?

Tak som to pochopil od 67e ked napísal, že :

...Ale stejně bych si údajně nepomohl, protože náhradní díly na E12 prý nejsou ve volném prodeji a nikdo by to nebyl schopný opravit...

2015-02-04 14:59:28

gougou: Aha.. ale E12 je v prodeji teprve zhruba rok a půl, takže druhovýrobci ještě nestačili zareagovat. Později to určitě půjde, i když plechařina - to bude furt origo nebo vrakáč...

2015-02-04 16:00:13

Jen ještě k tomu teploměru. Není to závislé na digi. klimě. Přikládám fotku z www.sauto.cz. Je to výbava Visia s comfort packem, rv 2014. A pod "poštovním razítkem" nám svítí co? No, hádejte, smíte jen jednou...

Teď jsem se díval ještě na stránky Nissanu. Note zdražil.. cca o 3.500,- Kč, zřejmě dopad vlivu slábnoucí koruny, ale z ceníku nezmizela poznámka, že venkovní teploměr je jen pro verzi Tekna

2015-02-04 18:11:45

No, pekné... tak Visia je na tom lepšie ako Acenta ??? Ved comfort pack je v Acente Standard. Prečo tam potom nie je ten teplomer ? Okrem toho rozoberáme furt len Acentu, kedy nie je Acenta rovnaká napr. u suseda a u mna.

Ja viem, že na oficialnych stránkach Nissanu je ten teplomer len vo výbave Tekna.To som si prečítal XY krát. Kua, to Nissan má zákazníkov za kekotov ? Podla tej fotky čo si sem dal asi ano

Pozn. tu je v pdf výbavy s balíkami. A vôbec nie je v balíku comfort uvedený teplomer vonk. teploty !

http://www.nissan.sk/cont...s/NEW_NOTE_cennik_SLK.pdf

67e
Pavel
2015-02-04 20:51:21

Přátelé! je to tady!! ( a další nesmyslné smajlíky)

Dneska jsem byl pro auto, už jsem s ním odjel. Oprava stála, dle faktury cca 80000 kč, 39 za díly, 41 za práci. Pokud budou konkrétní ceny dílů někoho zajímat, můžu upřesnit. Naštěstí práh, co byl promáčklý, tak ho nevyřezávali a nevařili na autě, ale vytáhli to ven, takže to nebylo tak drsné. Téměř není poznat, že s tím bylo něco dělané. Práh je pěkně "volemtanej", jak do něj dali konzervační vosk. Opravu v Nissanu jsem volil proto, aby mě potom nenařkli, že jsem přišel neautorizovanou opravou o záruku.

A opravdu s dílama, údajně ty speciální na Note E12 nejsou ještě ve volném prodeji, takže v běžném servisu by neměli co vyměnit.

Takže můžu zase jezdit v novém autě.

2015-02-04 21:11:50

No, tak konečne

Inak tá cena ma zarazila... Do kelu, v akom svete to žijeme, ked za jednu opravu zaplatíš 40tis.korun..

Havarijna ti to celé preplatila ?

Inak-ja som za, aby si sa "pochvalil" s cenami dielov... Aspon budeme vedieť, čo kolko približne stojí. Alebo oskenuj a hod sem fakturu s položkami

67e
Pavel
2015-02-04 21:25:43

Gougou: Ano, celé z havarijního toho, co to způsobil. A dále očekávaný rozpis.

Doplňuju, ať to nepíšu do dalšího vstupu: poklice nejsou originální Nissan, loni jsem je kupoval v akci za poloviční cenu. Protože byla poklice zničená, sehnali mi ty samé, ve stejném obchodě, i když za už normální cenu.

Sám bych to viděl, že v normálním servisu, kde jsou opraváři, co blatník a dveře vyklepou, by byly potřeba nové díly: tlumič, ráfek, plastový vnitřek blatníku. A jako příklad s cenou oprav, u Mondea jsem měl rozbitý zadní nárazník a promáčklé zadní dveře a zamáčklý lem blatníku. Měl jsem nový nárazník za 1800 kč a v servisu auto opravili, nárazník namontovali, červenou metalízou stříkli a stáli to skoro 5000 kč.

2015-02-04 21:53:57

Dík

No neviem ako na toto ostatní zareagujú, ale na môj vkus sú ceny docela mastné za materialy. Samozrejme ťažko povedať že o kolko viac ako neoriginálne keďže tie ešte nie sú "na trhu", ale ak by som to mal platiť z vlastného, Dovidenia zdravý rozum

Najvac ma však "pobavila" položka za drobný spot.material. Docela "presne" a "konkrétne" vyrátané

2015-02-05 08:12:02

Mno... zas tak úplný přepal to podle mě není. Lakovací práce jsou vždycky drahé. Když mi na IX20 lehce škrábli zpětné zrcátko a udělali malou krátkou odřeninku na zadním nárazníku, oprava stála okolo 6.000,-. Pokud správně chápu fakturu, tak v položkách lakování je i cena laku. Karosářské práce, hmm hodně hodin práce, ale asi je to možné, podle toho jak 67e popisoval škody. Spíš mě zaujala položka poklic na kola. Kus za 230,- Kč pokud jsme správně pochopil rozpoložkování, je docela levná, hyu chtěl za jednu origo poklici 600,-. Ale šokem je délka opravy, ta je neodůvodnitelná.

Na druhou stranu, můj reklamační požadavek na vadu v koberci neuzavřeli ani víc jak po půl roku, a na mé, již naštvané maily, dovozce už ani nereaguje, takže čemu se vlastně divím. Jakmile jednou zaplatíte za auto, tak jste více méně již pro ně nezajímaví, stejně jako volič po volbách pro naši vládnoucí garnituru....

2015-02-05 17:34:36

Mám nainstalován stejný bazmek jak uvádí Vilmusch. Jak se tu píše na foru u almery tino, je senzor venkovní teploty nainstalován právě před chladičem, což se shoduje (a to i rozměrově) i u našeho notu. Předpokládám, že to bude fakt teplotní senzor. Při poptávce na auto s výbavou Acenta mi v nabídce uvedli právě i ukazatel venkovní teploty byť dle oficiální brožury se dává pouze do nejvyššího stupně výbavy. Když jsem to reklamoval, omluvili se, že se v písemné nabídce spletli. Domnívám se, že to tam bude nainstalované již z výroby a technicky je jen otázkou chvilky, aby to spárovali s ŘJ. Avšak nějaká hlava pomazaná se rozhodla, že si na tom namastí kapsu a budou to za mrzký peníz montovat jako dodatečnou výbavu. Mimochodem moje čidlo je stále aktivní, byť ukazuje oproti venkovnímu teploměru o stupeň vyšší teplotu. To je ale v toleranci. (Nemám automatickou klimatizaci.)

67e. Gratuluji k opravenému autu. Zajímalo by mě, jestli prodejce poskytl/nabídl po dobu opravy náhradní vůz. My máme písemné potvrzení poskytnutí náhradního vozu, tak by mě zajímalo jestli vůbec (a jak) to funguje. Ale každý prodejce to může mít jinak.

Přístupem a chováním generálního importéra nissanu pro ČR a SR jsem od prvopočátku zklamán . Ze zdravotních důvodů manželka sháněla vyšší auto, (z mého pohledu bohužel) v dieslu, v ceně cca 380 tis Kč. Přicházelo tak v úvahu jen malé MPV. Z JPN aut tak zbyl nissan. Renault a opel nechtěla, byť se opel v této kategorii drží v německých žebříčcích spolehlivosti TUV a Dekry na čelních místech. U Peugeotu a Citroenu jsou motory výrobnou karbonu s nevhodně tvarovanou olejovou vanou, kde se hromadí úsady. Fiat má problémy s rozvodovým řemenen a DPF filtrem. Rapid (právě že není MPV) byl nízký a němci jsou jiná cenová kategorie. Korejci mimo jiné kvůli špatnému technickému řešení podvozku taky z výběru vypadli. V neprospěch fordu B-max hovořila vyšší cena a výroba v Craiově v bývalém Oltcitu. Při zjišťování informací o autech jsem se proto obrátil i na českou centrálu nissanu s technickými dotazy na motor 1.5 dCi u notu (např. ojniční ložiska, vstřikovače, generace motoru, apod.). K mému zděšení mi došly postupně 3 různé odpovědi na stejné otázky. Poslední s omluvou, že mi dodali původně chybné informace … Pro zajímavost napsal jsem stejný dotaz přímo do Anglie a přišla odpověď, že jej předávají technickému oddělení k vyřízení. Odpovědi jsem se dodnes nedočkal. Ryba smrdí od hlavy, tak nemůžeme čekat od autorizáků rozhodně žádné zázraky, z ústředí asi moc podpory nedostanou. Navíc nissan pro naší republiku dle OR vedou nějací východní tataři z Ruska a Maďarska...

Jinak mě překvapily rozdíly v podvozku mezi vznětovou a přeplňovanou zážehovou verzí (DIG-S). Zážehová verze se vyznačuje tužší charakteristikou pružin a tlumičů ... zřejmě závodní nastavení Diesel je tak měkčí a komfortnější. Obě nápravy jsou uloženy na pomocných rámech, což u zadní nápravy není obvyklé. V této souvislosti doporučuji kontrolovat rez na spodku a hlavně rámech neboť rámy nejsou součástí karoserie na které se vztahuje záruka na prorezivění. Japonská auta nemají povětšinou spodky vč. rámů z výroby téměř ošetřeny žádným nástřikem!

Závěrem se chci dotázat. Přeplňovaný DIG-S má možnost mechanického odpojení kompresoru ve vysokých otáčkách, kdy je zdrojem ztrát. Nemá někdo o tom povědomost či nějaký odkaz např. na netu?

Uf, to je obsáhlý, proto

67e
Pavel
2015-02-05 20:46:08

Mišoudek: Ono s těma motorama je to všude něco, zrovna tak dCi je "držák" s nepřehlédnutelnou pověstí, že ostatní zmiňované strčí do kapsy.

Ale zajímá mě, jak jsi přišel na to, že Note s naftovým motorem má měkčí pérování?

K motorům na benzín, zajímal mě takový ten graf, kde je výkon, otáčky a krouťák. Nikde jsem to nenašel.

O motoru s kompresorem nevím přesně, ale měl by mít připojování kompresoru přes elmag. spojku, tak asi když to není třeba, tak nemá pohon. Celkově mi je záhadou, v saloonu jsem ho viděl jednou..? Jinak se o něm moc nezmiňují, jen, že vyšší cena a hmotnost, nárůst výkonu zanedbatelný a trochu nižší spotřeba. Proč? Kdyby to byla taková fantastická věc, tak by se ho snažili cpát každýmu, myslím si.

2015-02-05 21:38:45

Závěrem se chci dotázat. Přeplňovaný DIG-S má možnost mechanického odpojení kompresoru ve vysokých otáčkách, kdy je zdrojem ztrát. Nemá někdo o tom povědomost či nějaký odkaz např. na netu?

  • to bude skôr naopak, ak stačí nizky výkonu kompresor nieje zapojený

Oni by ho cpali každýmu ale nissan zatiaľ nechce zaplatiť rozdiel v cene . Neviem papierovo ten výkon by mal byť cítiť, testeri ho veľmi necítili... možno v micre je to citelnejšie.

Všeobecne myslím že Nissan robí to čo chcú zákazníci v EU - chcú naftu bo spotreba je lepšia, potom ale plačú že sa to serie... nafta nieje pre každého. Ja by som privítal veľký benzín a sériové LPG-CNG so všetkým servisom a zárukami k tomu.

2015-02-06 14:21:02

No čo sa týka toho mäkkšieho pruženia pri nafťákoch je to spôsobené vraj tým, že je ten motor ťažší a tým lepšie tlmý nerovnosti.. Osobne som to nevyskúšal, takže na 100% netvrdím že je to tým, len som to niekde čítal.

Inak-zarazilo ma to, že (okrem toho chaosu s teplomerom) sa na odpoved z anglicka na tvoj dotaz vysr.li !

Určite to nerobí dobré meno "Nissanu" ako takému, takže naozaj kedže ryba smrdí od hlavy, asi toho veľa importer potom sám nezmôže.

Aspoň tu je príkladná ukážka, za koho nás "na západe" majú

No a ešte k tomu nešťastnému teplomeru-od začiatku som mal tušenie, že z toho urobili "biznis"-ovšem netvrdím, že to tak je, pretože dôkazy chýbajú, no všetko tomu nasvedčuje. Je to ale v každom prípade velmi smutné

P.S. ja to čidlo tam nemám

2015-02-14 16:10:57

Tak mám za sebou první servisní prohlídku ....

Nakonec jsem nevyužil možnosti uzavřít smlouvu, protože zas tak úplně výhodné to není. Tím, že u Nissanu udělám jen 2 SP (pak skončí záruka a budu vůz zase prodávat), tak se mi nevyplatí předplácet všechny 3. Pro rekapitulaci, servisní smlouva na 3 SP stojí 10.400,- Kč. Dle informací ze servisu, 1.SP stojí 3.500,- 2.SP:5.400,- a 3.SP:4.500,-. Což je v součtu o 3k víc než dáte dle servisní smlouvy. Pokud ale víte, že uděláte jen 2 prohlídky během vlastnictví vozu, něco (ideálně 1.400,-) ušetříte.

Nakonec jsem platil jen 3.182,-. Za samotnou SP 825,-, za MO 1.386,-, 240 za olej. filtr a 100,- kč za těsnicí kroužek a čistič a 80Kč za likvidaci starého oleje (ceny jsou bez DPH). Dohromady + DPH to činí oněch 3.182,-Kč. Vše proběhlo podle domluvy a kvituji s povděkem, že servis se nesnažil vydělat něco víc než musel a nevnucoval mi např.výměnu stěračů apod.

Stížnost na hluk od přední nápravy je prý způsoben torzní tyčí stabilizátoru, někde v jejím uložení vysychá mazivo, zejména teď v zimě to prý trápí celou řadu vozů, nebyl jsem rozhodně první, očistili, promazali a je ... ticho Už nic nevrže.

Na anabázi s teploměrem jsem dostal odpověď, že je to mrzí ne míň, než nás - koncové zákazníky. Sami prý dopředu neví, jestli vůz bude s nebo bez. A nemají na to nejmenší vliv....

Na občasné vynechání rádia mi bylo sděleno, že předají dál, zjistí postup a bude se řešit, oprava, přehrátí firmwaru, výměna...

Tak, ať to jezdí

2015-02-16 14:47:43

Chlapi poraďte kto viete...

tuto hlavicu na rýchl.paku som kupil (z Číny)

Skúšal som či sa dá odšrobovať v aute čo je origoš, no ale ako som ju skúšal odšraubovať, ani som s ňou nepohol- akokeby bola "privarená" . Nechcem nejakú extra silu vynaložiť na odšrobovanie, lebo neviem, ako je to tam prirobené...

Dá sa to vyšrobovať z tyčky ?

2015-02-16 16:29:43

gougou: U starších to bylo na závit našroubováno a na lepidlo. Bez zničení se nedá odšroubovat.

2015-02-16 16:32:52

Dík... škoda -ničiť to nebudem určite


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 26