Fórum - Téma


E12 - Note 2013


Fórum Note E12 - Note 2013

Informace o modelu: Nissan Note


1  2  3  4  5 ......... 26

2014-09-20 23:23:45

mišoudek: K těm opěrkám... Díval jsem se na to... když opěrku zcela sklopím do nejnižší spodní polohy a potom ji pomalu zvedám, skáču přes ozuby. V té poloze potom drží, nejde dát zpět dolů. Takto ji potom zub po zubu zvedám. Těch zubů je celkem 12, využitelných pro polohování je tak max. 5 - stačí to.

2014-09-20 23:33:57

A ještě jeden postřeh. Originál koberečky v nové Note jsou pekně na prd. Nic nevydrží. Po 3tis. km díra Viz foto. ...a další věc. Reklamace ze strany dealera zamítnuta ihned. Reklamuji tedy přes dovozce a reklamace není od konce června uzavřena doteď. Na poslední dotaz někdy počátkem září mi odpověděli, že se stále řeší.... No. a přidám ještě pár fotek z Connectu, na webu jsou fotky takřka čistě vždy jen z navigace nebo z kamery, tak jsem se rozhodl dát sem něco pro inspiraci pro ty, co o Connectu uvažují a na webu tyto fotky nejsou snadno k nalezení. Tak šťastnou jízdu ...

67e
Pavel
2014-09-28 22:33:13

Jak psal Soves o spotřebě, našel jsem článek: http://www.sicurauto.it/t...enta-prova-su-strada.html v Itálii ho testovali a v Římě s ním jeli za 8,2 a dokonce 9,2 l / 100 km v extrémních podmínkách, jinak prý průměrně 7 l / 100 km. V tom článku je zajímavá fotka, zaujalo mě, jakou má malou vanu, spíše takový lavorek.

2014-09-29 08:58:29

67e: Spotřebu nejlépe posuzovat podle: http://www.spritmonitor.d...s=2013&minkm=&powerunit=2 Tomu opravdu věřím, recenze webů a časopisů nemusejí být objektivní, navíc test spotřeby provádí většinou jen krátkodobě. Ať Vám to jezdí...

67e
Pavel
2014-09-29 09:57:32

gogin: to já uvádím jen jako zajímavost.

...A jezdit to bude až 17.10. Starej Noťásek, naše mládě od dodávky, šel do protiúčtu, teď mám půjčenou Felicii. Jo a uvidím, jak to bude s tou loketní opěrkou, jak jste tady řešili. Ale myslím, že to montují v Sunderlandu v továrně a nikdo tady to moc neovlivní.

2014-10-01 09:29:15

67e: No tak 1.2 bez turba by snad do města stačilo,s turbem moc motory nemusím(opotřebení turba a spotřeba vyšší),škoda benzinu 1.6,nejlepší benzin na Notu.Dá se s ním jezdit živě a při tom úsporně,a má rozvod řetěz,bez údržby!!Mám ho již 5 let,něco o tom vím!!

67e
Pavel
2014-10-01 22:20:31

ALLA: souhlasím. Ale připadá mi, že dneska je málo klasických motorů. Mrzí mě, že Note E11 přestali vyrábět. Ale faktem je, že mně skutečně bude stačit motor 1,2. Zajímavé je, že v Nissan saloonu k motoru DIG-S s kompresorem jenom nahodili obecná fakta, výkon/spotřeba/pořizovací cena a že atmosferický motor bohatě stačí. Čím to? Poznám, jak to bude jezdit. Minulý týden, vysvětloval mi prodejce, zarezervoval ho ve výrobě a navečer mi psal e-mail, že ho zrovna ten den vyráběli, tak by měl Noťásek cestovat ze Sunderlandu do skladu v Holandsku a následně do ČR do saloonu. Snad jim cestou nespadne z návěsu

Takže 17.10. bychom měli mít vánoce.

2014-10-12 12:47:42

Tak loketní opěrka řidiče je skutečně polohovatelná jak píše gogin. Manželce jsem do toho ještě přiobjednával originál gumové koberečky Note. Bohužel jsou nepraktické. Jednak mají o pár mm větší rozměr, takže zcela úplně dobře na podlaze nesedí, ale není to tragédie. Co je špatné, že jsou vyprofilovány do obdélníčků, které jsou vzájemně od sebe vyvýšené. Nejvyšší profil je přes 0,5 cm a jsou mezi nimi úzké mezery. Ženské v podpatcích, ale i mě v polobotkách pokud šlapu na pedály v mezerách pata boty lehce zadrhává. Navíc se i z tohoto důvodu koberčky blbě myjí. Doporučuji sehnat gumové koberečky za podstatně menší peníz od autoprodejců co to nabízejí.

Manželka si vybrala bílého s červenými doplňky - zrcátka, kliky, přední a zadní spojler, lišta kufru. To se mi u nissanu líbí, že lze kombinovat různé barvy, ale samozřejmě za slušný příplatek. Určité kombinace alespoň mě připadají fakt dobré.

Ještě se zeptám do fora na tlaky v pneu: pro 15-ti palcová kola uvádějí foukat gumy vpředu i vzadu na 2,3 baru při 3 lidech, při 4 lidech již přední i zadní nápravu foukat na 3 bary. Ten rozdíl se mi zdá obrovský. Jaké s tím máte zkušenosti? Díky za postřehy.

67e
Pavel
2014-10-27 20:55:17

Srovnání se starším Note E11, dokud ho mám v živé paměti a další postřehy

Je to Acenta, 1,2, atmosferický motor HR12DE, family pack a červená metalíza.

Co se mi na novém Note E12 připadá jako krok zpět:

  • v interiéru volant u provedení Acenta má věnec velice hezky obšitý koženkou, není to pěnový plast, to je plus, ale prostřední část trojúhleníkového tvaru se podle mě k tomu volantu i designu moc nehodí. Mohli udělat jiný tvar, nebo nechat volant z E11 beze změny. Ovládací tlačítka na hlasitost +a-, podle mě dost používané, jsou kolébkového provedení, plast se stříbrným nástřikem. Mají oba stejné výstupky, hmatem se nedá bezpečně poznat, jestli mačkám +, nebo -. Navíc hlasitost je na volantu umístěná dost dole a je potřeba si přehmátnout. Starší E11 měl tato tlačítka lépe přístupná a navíc + bylo jako výstupek, - jako důlek a tento kolébkový spínač byl z elegantního černého tvrdého plastu. Na volantu je také přepínání skladeb, výběr zdroje (SRC) a ovládání telefonu. To je v pořádku. Ale mě na volantu chybí ovládání palubního počítače, tlačítko info. To je umístěné na palubní desce vlevo, vedle nastavování hodin. Nad tímto se pozastavuji, protože tyhle dva spínače, jsou to tlačítka, jsou jen tak "prsklé" nad sestavu ovládacích prvků, jako vypínání start/stop, nastavování zrcátek, sklon světel, vypínání stabilizace. Tlačítka jsou pro ilustraci na obrázku. Působí to na mě dojmem, že návrhář zapomněl umístit ovládání počítače na volant a ještě ke všemu zapomněl integrovat nastavování hodin do jiného méně používaného tlačítka. Nastavování hodin samostatným tlačítkem je podle mě zbytečnost, neřku-li pitomost. Na pravé straně volantu je tempomat, ale k tomu se nemůžu vyjadřovat, nikdy jsem ho nepoužíval.
  • přístrojový štít mi připadá poněkud přeplácaný, E11 ho měl jednoduchý a přehledný. Ale budiž. Má ukazatele parametrů jako okamžitá spotřeba, průměrná spotřeba, průměrná rychlost, ujetý čas atd, ale přepínání je zmiňovaným tlačítkem na palubní desce vlevo od volantu.
  • denní počítadlo se ovládá tlačítkem čnějícím z přístrojového, ruku je třeba prostrčit volantem. Proč to nešlo udělat na tlačítko Info, na volantu, jako u staršího Note?
  • jen nevím, jestli spínání ECO, kdy se zeleně rozsvítí na budíku nápis ECO udělá něco s průtokem benzínu do motoru, nebo je to jen optická indikace průtoku, kdy svítí zelené linky.
  • indikace sešlápnutého pedálu, co to je? To je vtip, nebo to bylo myšleno vážně? Naštěstí se tahle pitomost dá vypnout! Taky na obrázku níže.
  • Docela jsem koukal, co to je na přístroji za symbol poštovního razítka, nakonec mi došlo, že to je jakási nápověda, jak řadit. Podle mě to je zbytečnost.
  • Ovládání topení, manuální klimatizace a větrání je dobré, přehledné, na středovém panelu. Jen je ten panel dost svislý, osobně bych ho udělal trochu šikmý, aby bylo za jízdy na ovládací prvky lépe vidět.
  • Kastlíky, to je poněkud zklamání, jsou před spolujezdcem dva nad sebou, ale ten horní je miniaturní, spodní celkem jde, ale nevejde se tam pořádně velikost A4. Starší Note E11 měl před spolujezdcem sice kastlík pouze jeden, ale za to veliký, uvnitř navíc chlazení od klimatizace, vhodné pro chlazení nápojů, při otevření se myslím vevnitř rozsvítilo světlo. Na venkovní straně před spolujezdcem navíc poměrně veliká pohotovostní kapsa. A to nebylo vůbec špatné, míval jsem tam připravenou stěrku na okna.
  • "přihrádka na zrní" - chybí. Byla to ve starším Note nahoře na palubní desce uprostřed schránka s odklápěcím víkem. Rozměrově asi jako CD v krabičce, hluboký asi 7cm. Výborná věc, měl jsem tam propisku, žeton do vozíku v obchodě, slevovou kartu na nákup, USB nabíječku, USB kabel a další drobné věci. To tady není.
  • prostor pod předním pravým sedadlem. Starší Note měl odklápěcí sedák předního pravého sedadla, kam jsem dal lékárničku, náhradní žárovky a podobně. Tady to není. Ale abych byl objektivní, ono tohle nebylo už ani u Note E11 po faceliftu.
  • Zásuvka 12V. Starší Note měl zásuvky hned 3. Na středovém sloupku palubní desky, na konci nástavby před zadními sedadly a v kufru. Tady je jen jedna jediná. A to uprostřed auta na středovém tunelu. Je to nevýhoda, protože ze zásuvky vepředu jsem nabíjel za jízdy telefon, který jsem měl zapnutý jako navigaci a stačil mi kabel 1 m dlouhý. V tomhle E12 budu muset používat delší kabel, aby dosáhl.
  • nástavba na středovém tunelu, u E11 byla vzad, jak jsem psal, zásuvka, která byla před zadními sedadly překrytá odklápěcím rohem. Ten roh po odklopení sloužil jako držák nápoje, když byl zavřený, dalo se tam schovat malé věci. Tady je jen jakási plastová vana.
  • Jako zvláštní na mě působí šroubky na krytech sloupku řízení. Když člověk sedí za volantem, otočí ho, tak se odkryje díra nalevo i napravo od osy volantu a v těch dírách jsou šroubky, které asi drží kryt pohromadě. Mohli tam dát nějaké krytky. K vidění je to na poněkud rozmazaném obrázku.
  • Při pohledu na motor mě překvapilo, že kabelové svazky jsou ledabyle omotané černou černou izolační páskou. Velice zvláštní u auta za tolik peněz. Ale je to asi osvědčený postup, přesně tímhle způsobem kdysi můj děda připevňoval kabely u fichtla. Taky k vidění na přidaném obrázku.

Co mi na novém Note E12 vyhovuje a co mi připadá lepší, až dobré:

  • Note E11 neměl špatné jízdní vlastnosti, ale E12 je o dost lepší. E11 za jízdy věrně kopíroval některé nerovnosti, hlavně se to projevovalo při nečekaném příčném sklonu na vozovce, to se celý naklonil, jinak se za jízdy kolébal. E12 jede mnohem plavněji, mnohem víc nerovností pohltí, nenaklání se tolik. Celkově při řízení působí jako mnohem větší auto. Výhled je v pohodě, trochu jsem z toho měl strach, ale přední boční okna nejsou moc ztmavená a je přes ně docela dobře vidět. Gogin promine, aler sezení vepředu je opravdu malinko níž, než v E11. Ale není to problém.
  • Přestože je auto trochu užší, působí dojmem širšího. Nechápu, jak to udělali. Nejen řízením, ale i vnitřním prostorem působí dojmem většího auta.
  • Řízení, dost bylo napsané o elektrických posilovačích, jak jsou přeposilované a necitlivé a já nevím co. Tak tady na mě působí posilovač dost dobře. Ani mi nepřipadá, že bych "ztrácel kontakt s vozovkou", nebo jak se to píše. E11 na tom byl trochu hůř.
  • Brzdy. Ty jsou podle mě velice silnou stránkou tohoto auta. Brzdí velice silně, nejsou jedovaté, na rovině při brzdění se mi skoro nepovedlo aby zapnulo ABS. Nedovedu posoudit, jestli to není třeba díky ESP..? Náš starší Note E11 brzdil jinak. Taky dobře, ale zamáčkl se mu předek, připadalo mi, že chce udělat kotrmelec. Navíc se na rovině při prudším zabrždění skoro vždycky zapnulo ABS. Myslel jsem, že to je u auta tohoto provedení normální. Možná to bylo tím, že v něm byl litinový motor dCi, který hodně vážil. Tady je hliníkový tříválec, o dost menší a určitě lehčí.
  • Ale abych nekritizoval kastlíky a podobně, tady je ve výplni dveří plastová kapsa, která je rozšířená na vložení lahve. V E11 byl kastlík ve dveřích tak úzký, že bych měl strach, že když tam něco spadne tak k vyndání by byla pořeba pinzeta.
  • V kufru je pod oknem plato, které jde dost dobře oddělat. Na bocích v kufru za podběhy kol jsou plošky lemované rantlíkem, je tam možno něco dát a při rozumném ježdění by to nemělo vypadnout.
  • Přístroje, abych je jen nekritizoval, mají ztlumování svitu. Kvituji s povděkem.
  • Autorádio, je jen základní, ale velice překvapilo. V dobrém. Má jednoduché ovládání, naprosto pochopitelné, návod netřeba. Má vynikající tuner, RDS, TA, Bluetooth přehrávání, Bluetooth handsfree, ovládání na volantu, audiopřípojku, přípojku USB. CD mechaniku s možností přehrávání MP3. Ale co je zajímavé, má černobíly LCD displej s oranžovým podsvícením, jako někdy před rokem 1990. Ale trochu mě mrzí, že nemá slot pro SD kartu. Přesto přednosti tohoto rádia výrazně předčí jakýkoliv hypotetický "nedostatek".

Co je prostě jiné u tohoto auta, to je motor se třemi válci.

  • Pravdou je, že v minulosti jsem měl taky auto s tříválcovým motorem. Zvuk tohoto motoru je poněkud zvláštní, nejvíc ze všeho mi připomíná sněžný, nebo vodní skútr. A protože to je benziňák, určitě bude spotřeba hodně záviset na způsobu jízdy. Jak kdosi psal, že je to motor vhodný k "ježdění okolo komína", asi ano, ale jeho výkon 59 kW je podle mě naprosto dostačující.

A teď prosím pokračovat v diskuzi, polemiku, doplnění.

2014-10-28 13:17:26

za mňa len jedna poznámka: 59kW je málo, je to základ pre mesto.... výkonu v aute nieje nikdy dosť, ani micru by som s touto verziou nebral.... tých 72kW by bolo tak najmenej pre auto používané aj mimo mesto. V Note I by som bral 1.6, to považujem za optimum ak sa jazdí aj mimo mesto.... 59kW mám v punte a to má váhu 960kg a jazdí to fajn pokiaľ je v aute do 2 ľudí, potom už veľmi cítiť každé kilo, každý kopec, zapnutie klímy.... škoda že tam nedávajú klasiku 4 valec, 1.6 - výborná voľba, k tomu nejaké LPG a auto jak cukrík...

67e
Pavel
2014-10-29 20:49:35

mišoudek: Vzal jsem si ponaučení, nekupoval jsem originální koberce, za které chtěli +-1700 kč. Pořídil jsem z www.agauto.cz, výrobce je www.rezaw-plast.pl, stály 594 kč. A jsou vynikající! Přesně pasují, u řidiče mají taky ukotvení. Navíc mají gumu vedle spojkového pedálu. Taky jsem pořídil vanu do kufru, má úplně stejný dezén. Uvidíme, jak se budou chovat v budoucnu. Koberce k vidění na obrázku. In natura k vidění 25 km na jih.

Slabostka: co se dá dělat, pokud 59 kW je málo, bude třeba se poohlédnout po něčem výkonnějším.

.

2014-10-29 21:00:37

http://www.guzu.cz/index....autoprislusenstvi&lang=cz

2014-10-30 09:00:39

gogin: Svatá pravda s těmi origo koberci.Mám stejné negativní zkušenosti,do roka díra pod plynem!!

2014-11-02 22:54:43

E67: nad ergonomií nové Note jsem zprvu taky koukal trochu nevěřícně. S tvými postřehy souhlasím. Na druhou stranu, dá se na to zvyknout, už nemám ani problém s otevíráním oken jak tomu bylo zprvu takřka pravidelně.

Režim ECO je u motoru DIG opravdu jen o barvičkách. Mě se třeba líbí, přístrojovka není taková fádní a já mám rád různá "světýlka", u motorizace DIG-S má ale vliv i na chování motoru, ale nevím přesně jaký, dá se to někde najít.

Ovládání manuálního topení/klimy mě hodně zklamalo, je to část, která mi vadí v interiéru nejvíc, působí strašně anachronicky a tak nějak se do toho lesklého plastu vůbec nehodí. Design ovladačů je jakoby -10 let a přepínač na cirkulaci vzduchu to potvrzuje (aspoň je ale umně skrytý a táhlo nevyčuhuje). Na stranu druhou uznávám, že ovladače jdou příjemně ztuha a není problém s nastavením. Ciferník digi klimy je snad nejhorší ovládání, co jsem kdy viděl. Ve svém autě ho nemám, ale zkoušel jsem ho v reálu na testovacím autě, které jsem měl na odpoledne půjčené od dealera. Oranžové podsvícení protivně ostře svítí a nemá možnost regulace podsvícení. Zbytek ukazatelů regulaci podsvícení má. Bolely mě z té oranžové oči už po půl hodině, co jsem jsem jezdil za tmy. A tlačítka jsou taky katastrofa.. Ne, za mě nelíbí.

Ze stejného důvodu jsem odmítl i klasické rádio, opět oranžově podsvícený displej (nevím jestli s regulací), ale nelíbilo se mi. Connect tomu autu sluší líp. Ale zase musím být kritický, horší navigaci jsem v autě nikdy neměl (a to používám autonavigaci již asi 8 let a zkusil jsem lecos). Jednak navádí opravdu šíleně (na cestě do Vídně mi z moravy např. zobrazil výzvu o použití trajektu na trase( to je ta z řady úsměvných) až po absenci silnice 1. třídy (evidentně fungující aspoň 10 let), která je přivaděčem k dálnici v oblasti Udine v IT při cestě na dovolenou. Komplikované zadávání názvů ulic, ve Francii nefungovalo správně vyhledávání ulic podle klíčových slov ... tragédie. Je to škoda, protože jinak je naopak ovládání velmi intuitivní a přehledně zpracované - zase asi nejlépe, co jsem kdy poznal.

12V zásuvka, souhlasím, že ta jedna je opravdu málo. Byl jsem zvyklý u IX20, že byla zásuvka i v kufru, citelně mi chybí - např. na chladničku.

Co mi taky vadí je absence venkovního teploměru. Nechápu proč to má až výbava tekna, když první modely vyrobené do konce roku 2013 to měly již ve výbavě visia. Řídící jednotka je podle mě stejná, stačí jen dovybavit teplotní sondou a "odemknout" nastavení v jednotce. Máte s tím někdo zkušenosti?

Zpáteční světla - znovu tragédie. V noci prostě nic neuvidíte. Tady musím maximálně pochválit H. IX20, která má vzadu po obou stranách široká zpáteční světla, která při zařazené zpátečce fungují jako regulérní světlomety s dosvitem cca 10m! U Note je třeba stále přibrzďovat, aby aspoň brzdová světla něco slabě přisvítila.

Ale abych jen nekritizoval, musím i chválit. Výborné jízdní vlastnosti, auto někdy zkouším jet na hranu a zatím se mi nepodařilo ho rozhodit a jít ještě dál už mám strach.

Souhlasím s e67, že vnitřek auta je překvapivě prostorný a působí stejně široce jako IX20, která má ve vnitřku o 10cm navíc. Nevím jak to udělali, ale s prostorem problém nemám. Naopak kvituji užší šířku, protože na přeplněných parkovištích a nebo v úzkých uličkách francouzské riviéry, jsem rád za každý centimetr co nemám...:)

Taky se mi líbí, že Nissan myslí i na cestující na zadních sedadlech. Ve výplních zadních dveří jsou kapsy, které dokonce jsou i použitelné a stahování zadních oken je pro výbavu Accenta bez příplatku (u IX20 bylo potřeba přikoupi paket Style za cca 80t. Kč, plný různých blbostí, nebo to nechat někde dodělat. Kapsy ve výplních zadních dveří nejsou u IX20 vůbec).

REKAPITULACE po cca 14.000km.... DOPORUČUJI! Nízká spotřeba, výborné jízdní vlastnosti, skvělé užitné vlastnosti, prostorná kabina, dobré odhlučnění tříválce (brácha má fábii s tříválcem a to je rachot, že neslyšíte pořádně ani rádio), spolehlivost (zatím měněna jen jedna 10A pojistka u 12V zásuvky).

Díky za doporučení na koberce, asi taky objednám, vypadají dobře a guma je na údržbu lepší.

Seděl jsem v novém Pulsaru, z vnějšku mě to moc neoslovilo, ale ten interiér ... to mít v Note jsem spokojen, takže to japonci umí, jen pro ně Note asi není ten "hlavní" model.

Ať Vám to hezky jezdí...

2014-11-02 23:29:28

A ještě jeden postřeh. Rozmrazování skel funguje velice svižně - v porovnání s IX20. Má velmi dobře směřované výdechy na skla. Uvidíme, jak tomu bude v opravdu mrazivé dny, ale už v únoru (pár dní po koupi) jsem si všiml, že vlastně ani nemusím škrábat čelní sklo. Za cca 4 minuty, aniž bych vylezl z auta, jsem mohl bezpečně odjet s dobrým výhledem. To u IX20 jsem po seškrábání čelního skla neviděl přes námrazu udělanou zevnitř. Jsem zvědavý, jestli to Vaše zkušenosti potvrdí...

2014-11-03 08:44:13

gogin: to by ma zaujímalo porovnanie s ix20... čo som čítal tak si trošku sťažovali na jazdné vlastnosti - zadná náprava vraj celkom poskakovala na nerovnostiach... a čo kvalita laku?

Pristorovo je vraj ix20 na tom celkom dobre....

2014-11-03 10:20:36

slabostka: IX20 a její uložení tlumičů zadní nápravy je na samostatné diskuzní téma - a opravdu na fóru háček existuje. V zimě mě při 50km rychlosti na zmrazcích začal při jízdě do kopce zadek předjíždět předek. Nikdy se mi nic takového nestalo, díky tomu jsem přišel na tuto "výrobní vlastnost". Jinak to byl jeden z důvodů proč šlo auto pryč. Interiér má velmi útulný a ergonomicky dobře řešený a prostorný - bez výhrad. Je to kvalitně udělané auto a řešení náprav opravdu nechápu (a je nás víc). Lak je snad OK, za 3 roky jsem s ním nic neřešil, žádné náznaky koroze...

67e
Pavel
2014-11-03 22:03:59

Tak zase něco napíšu:

  • Trochu mě překvapilo, že na kolech nejsou šrouby, ale matky. Mám novou sadu originálních bezpečnostních šroubů Nissan, jsou mi na nic.
  • Jak píše Gogin, že nemá údaj z venkovního teploměru, zajímavé, že v našem autě, acenta, je, viz fotka. Jo a taky jsem dlouho koukal, proč je na pravém budíku jakési poštovní razítko, nakonec jsem zjistil, že to je indikátor řazení. Zajímavé je, že ukazuje jen šipku nahoru, dolů ne.
  • Jak vidět, máme najeto málo, ale už po 300 km dost klesla průměrná spotřeba, byla nějakých 8 litrů a jako když utne, šla dolů, teď je 6,3. Zajímavé a příjemné. A taky se zlepšil zvuk motoru a funguje vyrovnaněji a přestal mi připomínat tolik vodní skútr.
  • Musím napsat ještě dvě věci, co mě dost zarmoutily: klíček, vyfocený, dálkové odemykání a zamykání umístěné vlevo-vpravo. Hmatem v podstatě nepoznám, jestli mám v ruce tlačítka, nebo logo a když tak, pak nevím, na které zmáčknout. Proč nejsou umístěné podélně v ose klíče, jako bylo dříve a jak to mají ostatní auta? No nic.
  • Přední světla, doufal jsem že v nich bude po dvou žárovkách H7: tlumené svítí jedna, dálkové, rozsvítí se i druhá. Ale ono ne, je tam H4 a přepínání vláken a pochopitelně to moc to nesvítí.
  • Zpátečka, jako Gogin, měl jsem dojem, že nesvítí.
  • Ovládání topení a klimatizace, je funkční, ale opravdu jak z jiného světa, nebo implantované z nějakého sporáku. Ale to mi tolik nevadí. U ovládání ventilátoru bych však přivítal, kdyby ten knoflík byl o něco větší, abych nemusel tolik svírat prsty a kdyby celý panel byl nakloněný, aby na něj bylo dobře vidět. A co jsem koukal v saloonu na ovládání automatické klimy, to bych se asi vyboural, kdybych to chtěl za jízdy štelovat.
  • Rádio, dá se ubrat svit. Jak jsem psal, základní provedení, přesto ho považuju za veliké plus.
  • Nejvíc mi opravdu vadí, že na palubce nahoře není kastlíček, jako byl u Note E11.
  • Pro Slabostku: mě se na ix20 líbilo, že má nastavitelný sklon u zadních opěradel a myslím, že nemá vzadu na podlaze tunel. Kdo měl ix20, může se vyjádřit. A pak se mi líbí zvukový projev jeho motoru. Jak ho soused nastartuje, má nejhezčí zvuk z aut z okolí. Údajně by to měla být převzatá starší konstrukce Mitsubishi. A k zadní nápravě je na Hyundai-klubu 140-ti stránková diskuze, zajímavé čtení, které definitivně rozhodlo, že teď máme Note.
  • A ještě doplním jedno ohromné plus: víčko nádrže má na levé straně, na rozdíl od naprosté většiny aut. Stojany vlevo jsou většinou volné. Ale takhle to má i ix20...

2014-11-04 09:01:34

67e: Ten teploměr mě překvapil. Já ho v autě 02/2014 opravdu nemám a pokud se podíváte do oficiálního ceníku na stránkách Nissanu je i tam uvedeno, že venkovní teploměr je jen ve verzi Tekna. Teď jsem to kontroloval. Optám se svého dealera, mohu jen vědět u koho jsi auto koupil?

A k tomu klíčku.. když jsem ho držel v ruce, měl jsem dojem, že se prodejce spletl a dal mi klíček od jeho šatní skříňky.. Jednak není sklopný a je opravdu velmi tenký a působil na mě nedůvěryhodně. Než abych pak nechal někde dělat sklopný duplikát, připlatil jsem si na bezklíčovou verzi a opravdu nelituji, doporučuji. Je to velmi přijemné a pohodlné. Klíč je elegantní vejcovitý přívěšek, přijemný do ruky, jen ho moc často nevidím ... nemusím

67e
Pavel
2014-11-05 19:31:12

gogin: Opravdu tam tem teploměr je, taky jsem na to koukal, v ceníku do 31.10.2014 a od 1.11.2014 do 30.11.2014 skutečně uvádějí, že venkovní teploměr má jen verze Tecna. Naše auto je objednané a vyrobené koncem září 2014.

Ještě doplňuju, koupené je v Auto-In, v Pardubicích.

A mě překvapila ještě další věc a to je to, že v katalogu příslušenství jsou uvedené bezpečnostní šrouby do kol, prodejce mi taky říkal, že tam jsou šrouby, ale naše auto má matky!

Nevím, jak na tom je základní autorádio, ale to v našem autě nemá menu v českém jazyku, ale tam to třeba česky nejde nikdy, těžko říct.

Třeba naše auto mělo jít původně někam jinak, než do ČR

gogin & Mišoudek: máte v kolech šrouby, nebo matky?

Mišoudek: jaké rádio má vaše auto? Pokud základní, je tam čeština?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 26