Fórum - Téma


E12 - Note 2013


Fórum Note E12 - Note 2013

Informace o modelu: Nissan Note


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 26

2015-06-25 16:17:03

opo: Ahoj, plný souhlas s tebou na téma potahy. Přesně jak říkáš, potahy jsou zbytečnost, která může skončit přesně obráceně než byla zamýšlena. Ani v minulém autě (H IX20) po třech letech denního používání a s dětmi na čalounění nebylo opotřebení vůbec znát. Auto není jídelna, a pokud něco rozlijete, potah většinou prosákne a stejně vás od fleku neochrání. Za mě je potah zbytečný! Navíc hyzdí interiér (barevné sladění s čalouněním dveří apod.) Ahoj ...

2015-06-25 17:44:30

gougou: celkom nerozumiem ale nič... ano kvalitný poťah napr. ten MAD, vzhľadom na cenu nevidím zmysel... súčasne nevidím zmysel kupovať nejaké v supermarketoch - to sú vyhodené peniaze, mal som, nanič... teraz mal starú káru bez poťahov, dieťa vzadu, sedačky už nechránim a kupodivu OK.

2015-06-25 18:27:11

slabostka:

No ja som skôr reagoval na reakciu 67e, kde píše, že 2700Kč je podla jeho slov vela (alebo presnejšie, žeho tá cena brzdí). No podla toho ako to človek berie.. že ? Ak na to človek nemá-čo nie je hanbou, tak isteže,je to veľký peniaz...

Avšak oproti cenám na Slovensku na €urá ktoré pýtajú firmy vyrábajúce poťahy "na mieru" sú tie konkrétne poťahy ( na ktoré 67e hodil "link" vo svojej správe) za facku. Teda ak si niekto naozaj chce poťahy objednať (vyrobiť na mieru) na konkrétny typ auta a nie univerzálne-hlavne ako píšeš "supermarketové", tak 100€ je cena, nad ktorou by som dlho nerozmýšľal.

67e
Pavel
2015-06-25 23:35:33

gougou: zdravím, ty potahy šijí na Slovensku. Jak jsem to konfiguroval, tak mi to vyšlo na cca 3500 kč. Fakt nevím, jestli se to vyplatí.

S lacinýma potahama je to, jak píše Slabostka další. Navíc vždy k zlosti, protože ani nedržely na sedadlech a brzy se roztrhaly.

Opo
Martin
2015-06-26 02:41:43

Dva ceníky, platí oba kupodivu, záleží jestli berete vůz hned nebo zadáváte do výroby.

2015-06-26 06:21:04

opo: Ano, ja som sa včera pozeral na stránky Nissanu kvôli tým výbavám. Všimol so si - sú tam novinky. Teraz je to už naozaj pekný mišung z toho. Acenta nebola ako Acenta ako u koho už v "minulosti"... a po novom už je tam o 2 výbavy viac a+k tomu ešte tie balíky. Pekne to zamiešali. Podla toho "nového" ked som nejak porovnával nové balíky a výbavy so starými , ja mám takú hybridnú výbavu Acenty. Balíky po starom som už aj tak mal pomiešané v porovnaní s vašimi a podla tých noviniek sa už porovnať nedajú vôbec

2015-06-26 06:25:44

67e:

Záleží dosť na tom, či chceš mať napr. aj logo alebo nie-je tam markantný rozdiel už len v tom. A samozrejme aj podla látky je cana vytvorená....tie poťahy sú v dobrej cene-ak teda chceš naozaj ich kupiť. Potom sú už len drahšie. 3500Kč je cca 130€ a takú cenu ťažko na trhu nájsť. Je to vela tiež ale v porovnaní s inými- to sa dá...Ja na to ale se.em .Nekupim ich - je to na pováženie.

2015-07-07 17:30:40

Tak se manželce pěkně „urodilo“ s drobnými, ale občas nepříjemnými závadami u téměř nového auta:

Při ostřikování čelního skla často nefungují stěrače, 14 dní jdou, poté 14 dní vůbec.

Jsou zacvaknuty bezpečnostní pásy u řidiče a na obou zadních sedadlech. Při vycouvání z místa stání vše O.K. Při rozjezdu vpřed se 2x stalo, že začne blikat kontrola pásů a ozve se zvukový signál. Zastavím, vyřadím, zatáhnu ruční brzdu, zkontroluji dětem pásy (vycvaknu a zacvaknu), ale jak světelný tak i zvukový signál se stále ozývají. Vypnu motor a vzápětí znovu nastartuji, stále kontrolka bliká včetně zvukového signálu. Nebo se už stejná kontrolka rozsvítila í při průjezdu kruhovým objezdem.

Start - stop systém: Při 5°C po ránu nastartováno (nebyl spuštěn odmlžovač zadního skla ani ventilátor předního skla) auto po 100 m na první křižovatce zhaslo při studeném motoru, na dalších 2 křižovatkách (dalších 100 m) už studený motor běžel. Již se to opakovalo postupně 4x. Stejný problém tu je na foru taky zmíněn. Manželku jsem sice naučil od prvopočátku systém deaktivovat, ale s narůstajícím počtem závad se teď snažím auto maximálně testovat.

Auto je po bezplatné výměně rádia v rámci záruky. Po výměně se ale při telefonování přes handsfree u téměř každého delšího hovoru přeruší telefonické spojení a současně se vypne rádio/CD. Po cca 4 s radio/CD naběhne a po dalších 5 s se obnoví telefonické spojení. Stane se to i několikrát během jednoho hovoru.

Problém s dálkovým ovládáním na klíči. Ovládání nefunguje při hlavně zamykání. Pokud se však dotknu klíčem kovové plochy na vstupu do startéru, dostanu jakoby elektrický výboj, v autě slyšitelně cvakne a vše pak funguje.

Zlobí ovládací tlačítko na volantu pro nastavení rychlosti u tempomatu. Občas funguje až po několikerém zmáčknutí.

Při jízdě v ECO režimu zhasla po cca 3 - 4 s kontrolka ekonomické jízdy a vůbec se při jízdě již nezobrazila.

Jak jsem již uváděl, zobrazil se venkovní teploměr, který stále ukazuje. Zatím mě jen napíchli auto, že to musí probrat s ústředím. Tak zatím 12 dní čekám co bude …

2015-07-07 19:25:59

Zlatý prciny.

2015-07-07 22:34:11

mišoudek: No, mne sa s tým pásom stalo tiež asi 2x to, že sa mi samo od seba zapíplo spolujazdcove sedadlo (neobsadené) , že nie je pás zapnutý. Chvala bohu to bola len záležitosť 1 zapípania, ale stalo sa to ...

A s tým START-STOP... ako píšeš, rozoberalo sa to tu už niekde.. ano, aj mne to chcipne podla toho, ako sa Note"vyspí" a kedy ako mu je aká zima...Kludne po 100 m. ranného nastartovania mi tiež motor chcipne a nestane sa to len raz a čo je horšie, chcipne už aj vtedy, kedy ešte je auto v pohybe (cca pri rýchlosti 2-3km/h.). To volantom neideš potom skoro ani pohnuť. Trvá mu reakcia na nastartovanie. Ked stlačím spojku tesne po tom ako motor zhasne, motor nenaskočí..teda naskočí , ale až asi cca po 2-3 sekundách po vysliapnutí spojky, poprípade po opätovnom vyšliapnutí.

Jednoduchu mu miestami fakt j.be Inak ostatné mi zatial fungujú ako majú....

67e
Pavel
2015-07-07 22:57:06

mišoudek: tak to je nážez! A v podstatě to podle mě dělají věci, který v autě vůbec nemusejí být: hromada pojebaný elektroniky! Vždyť by to jezdilo i bez toho.

Problémy s hansfree jsem měl taky, ale teď nevím, jaké rádio má Mišoudek. Používal jsem jednoduchý telefon Navon Mizu BT100, sice spolehlivě telefonuje, ale foťák má naprosto příšernej, přehrávač jakbysmet. Pochopitelně Bluetooth poslabší, takže se připojil na rádio jen někdy, občas jsem ho musel znova párovat. Tak jsem zkusil obstarožní androidí telefon, co používám jako navigaci a ten s Bluetooth funguje spolehlivě. A to jsem začínal uvažovat, že to budu reklamovat.

S těma pásama, mám takový dojem, že zadním to je jedno, jestli jsou zapnutý, nebo ne. Ale vepředu je přeci na sedadle spínač, jestli tam někdo sedí. A někdo, když jede sám, tak si dá třeba vedle sebe na sedadlo tašku a ta to může sepnout.

2015-07-08 08:36:30

67e: ahaa.. ,tak to môže byť . Ja som mal bloček vedla na sedadle z tankovania . Bol dlhý asi 15cm

67e
Pavel
2015-07-16 19:17:23

Tak dneska to je přesně týden, co jsem jel místem, kde jsem byl 19.11.2014 nabouraný. A tam asi 2,5 m od toho místa dost těžká havárka s úmrtím. Nic moc pocit jsem neměl, skoro jsem si říkal, že budu chodit pěšky.

Kdo by chtěl odkaz na článek, můžu ho poslat..

2015-07-19 01:39:54

Dobrý deň, ďakujem za skvele fórum; ze som si ho prečítala, až po objednávke auta, moja vina, ale vlastne sa na neho tesim podľa vašich vyjadrení. Hoci žensky názor tu asi nebol ( ja si myslím, ze autotesty by mali robiť dvojmo-osobitne žena a muž). Doteraz som mala Note po facelifte, z 2009, benzín 1,4, acenta. skutočne úžasné auto pre pracujúcu ženu+3 deti+nákupy. Hlavne prednosti: posuvná lavica, Bluetooth, info o spotrebe (vcelku rady šetríme), ovládanie na volante, elektricky ovl. Okna aj vzadu. Hoci som preluskala terajšiu ponuku aut, ostala som pri nissane, nakoniec kvôli spotrebe. Asi o cca 2 týž. Hádam bude v garáži novy Note výbava N- tec+family+it a asi ešte niečo, motor 1,2 dig-s, 98 koní, zo skladu, lebo čas hra podstatu, do starého auta sa mi zozadu nabúrali a oprava sa ťahá kvôli pomeru ceny oprava/hodnota. Poisťovňa vinníka chce totalku. Lenže oni mi dali náhradné Opel corsa....strašný sopel. Takze necakam, idem do ďalšieho, hoci som s tým starým miláčikom spokojná. Prečo opäť Nissan? Ani raz ma nesklamal, dokonca sa pohne aj z "trojky" ( to sa mi uz teraz však nestáva), okrem tankovania a dolievania farebnej voňavej vodičky na sklo som nerobila s ním nič, len servis ( medzi servisnými kontrolami a prezutim kolies som auto nekontrolovala). Boli aj nejaké opravy, ale moji servisaci sú strašne príjemní ľudia, tak sa človek aj na nich teší. Cenu servisu som neriešila, kedy som prišla, vtedy mi auto opravili, dala som si kávičku, čítala knihu. Spotreba pre mna 6,0-6,1 pri pomere 50/50 mesto/mimomesto. Väčšine žien teplota motora na displeji nechýba, aj tak neviem čo s tým, zavolám servis? Manžela?, stačí nám tachometer, indikátor paliva, otáčky sú zbytočný luxus, preradim podľa zvuku ( pri automatoch by nemali byt vôbec). V aute treba klímu, aby sa deti neuvarili, CD na detské pesničky, zásuvky na tablet a mobil...., vzadu tie dvojité dosky na strane plastu kvôli špine, calunenu stranu som nikdy nepoužila. Pri mojej výške 152 cm, po spolohovani sedadla ostávalo strašne veľa miesta za mnou, s posuvnou lavicou vpredu, vlastne nikomu vzadu priestor pre nohy neubudol. asi by mi chýbal vonkajší teplomer, ten doterajší bol fakt presný. Bluetooth je pre ženy nutnosť, keď riešia telefonicky dohadovanie sa s manželom o tom, kto deti, keď ja nákup a pod. Uvidím s čím príde nový Note. Ovládanie klímy do kruhu mi nevadí, tak vyzerá ovládanie na každej práčke, sušičke ci rúre. Cítim sa v aute ako doma. Sledovanie mŕtveho uhla poteší, dúfam, ze konečne na mna nebudú toľko trubit ( no, priznám, nie vždy za to mohol mŕtvy uhol....), tempomat a obmedzovač hádam znížia pokuty ( prekročenie o cca 10 km/h s menšou pokutou strašne nahnevá a zamrzí), zadné senzory dostanem od predajcu grátis, aj tu dosku kukuruku..., ci ako, lebo v n-tec nie je štandard. Doteraz mi senzory ani kamery nechýbali, odrete plasty tiež neriešim, nemôžu predsa zhrdzavieť, nie? Hoci tie gumy okolo auta ako ma cactus by bodli....ostane vymoženosti nech sú aké chcú... Manžel po tom, čo som povedala, ze bude Note, nezaváhal, len sa spýtal kedy. Do budúcnosti si prajem hybrid ( lebo niekedy mi aj to tankovanie bolo na prekážku- Note ma malú nádrž), ale ešte chcú za neho veľa. Ženy potrebuju hlavne bezudrzbove auto.

Uznavam, ze chlapom sa z toho opisu postavia vlasy na hlave, ale auto je pre mna, ako som uviedla pri registrácii, len spotrebný materiál a ospavedlnujem sa za nedôslednosť v gramatike, ale dotykovú klávesnicu na iPad neznášam. Inak ovládam slovenčinu výborne, mám vysokoškolské vzdelanie, som blondína......

67e
Pavel
2015-07-19 09:17:42

helvar: Opravdu???

Tak napiš potom zkušenosti a srovnání, to by zajímalo docela mě.

2015-07-19 11:16:16

helvar:

Hlavne je dobre vedieť že máš vysokoškolské vzdelanie a ovládaš výborne slovenčinu ... to sa na fore CZ hodí ( bez urážky ) !

Ja VŠ nemám...

No ale... hlavne nech ti Note slúži !

Čo ma najviac mrzí na Note je to, že pri prípadnom predaji mu rapidne klesá hodnota. Jednoducho ked som sa pozeral na ceny "ojazdených" vozidiel na autobazar eu . Teda konkrétny príklad z bazaru : Note r.v. 2015, Acenta s najazdenými cca 830 kilometrami predáva jeden za 9.000 €, druhý pradajca Note r.v. 2014 naj. 5000km pýta za to 8500€ . Na to, čo stojí nový v obchode, idú dobre pod cenu. Oplatí sa potom podľa mňa kupovať takéto jazdenky ktoré sú v plnej záruke. Taký ako je napr. s tými 5000km (2014-tka) a ešte možno zjednáte. No a cca 4000€ máte ušetrené . A to si mylsím, že je dosť ! Samozrejme záleží na výbave ale vcelku je to cca rovnaké.

2015-08-10 01:31:36

Dobrý deň, tak mám nového Nota. 1,2 dig-s, N-tec. Ale okrem toho, ze vnútri smrdí za novotou, ešte o ňom veľa neviem. Jednu vec som zatiaľ skúsila, a to režim eco. A nebudem ho asi používať, lebo v meste je na nervy, to auto sa priam odmieta rozbehnúť, na križovatke v špičke ma budú ostatní opluvat za to. Zvuk motora je však iný, technicky to neviem posúdiť, nie je hlučný viac ako doterajší starý Note 1,4, ale je iný, taký motorkársky. Inak mám manuál a radim stupne podľa zvuku a vibrácii motora, otáčky nesledujem. A tento ma tu pomôcku so šípkami na preradenie, a podľa mna si veľmi skoro pýta vyšší stupeň, naopak ešte mi neukázal podradenie, hoci som skoro udusila motor. Zatiaľ ukazuje priemer s klímou 5,9 l, a to mám najazdených len 85 km. A veľmi sa mi páčia budíky, hlavne ze tachometer je v centre pod nosom. Ostatne tlačidla ešte som akosi nepostlacala, ale zatiaľ v pohode, aj tá okrúhla klíma, stačí vystrieť prst na pake a stlačiť.... A vedzte ze mám aj vonkajší teplomer....

2015-08-11 06:42:15

helvar: Co jsem slyšel, tak ty ukazatele řazení jsou nastavené tak, aby byly co nejmenší emise. Takže raději řadit podle svého rozumu :)

2015-08-11 08:30:28

helvar:

No s tými otáčkami je to "zaujímavé" - teda presnejšie otáčkymi pri možnosti už preradiť alebo podradiť. Pri preraďovaní je pravda, že bežne niečo málo pod 2000 už pýta vyšiu rýchlosť, ale ak ho budeš ignorovať a budeš pridávať ďalej, tak ona "pečiatka" zmizne a opäť pri vyšších sa rozsvieti na preradenie.Čiže systém zisťuje, či chceš jazdiť "lážo-plážo", alebo svižnejšie. To, že sa skoro rozsvieti a ty preradíš podla toho to nevadí, pretože ten motor uplne v pohode to zvláda a vôbec neprotestuje ak chceš zrýchliť na tom danom vyššom prevode. Je to zvláštne, ale je to tak. Apropo-to podradenie tiež ukazuje nebojte sa... už sa mi stalo, že ked som jazdil pohodovou rýchlosťou a "pozabudol som sa", indkátor na podradenie sa rozsvietil.

Samozrejme nie som zástancom za každú cenu jazdiť s takými nízkymi otáčkami, lebo je to predsalen benzin a potrebuješ ten bordel z benzinu spáliť a to urobíš len tak, že sem-tam tie otáčky vytočiš aj na 4-4,5 tis. (ale až po najazdení cca 3 tis.km). Teda urobiť pár "sportovejších" jázd. Inak ti bordel z benzinu zadrebe ventili a rozsvieti sa check (kontrolka motora-v podobe oranžového agregátu). Potom treba ísť do servisu to vyresetovať . Ja sa tiež neriadim podla toho indikátora ale podla svojej "intuície" a väčšinou to býva tesne po zhasnutí kontrolky.

No a k tej ECO jazde- ja to mám bežne zapnuté a vôbec mi nepríde, že by som premávku brzdil Je sice pravda že trochu ho "dusí" oproti vypnutému ECO systému, ale aby to spolujazdca či pasažieri cítili, to zasa nie. A ostatní účastníci cestnej premávky už vôbec nie.

Ale ty zasa máš ten silnejší motor s turbodúchadlom -"dig-s" . Možno že tam je to citelnejšie - to zasa neviem porovnať.

P.S. Tá ECO jazda u mna až taký vplyv na spotrebu nemá . Jazdím vždy na 5,6-5,8L podla pal PC s kombi jazdou - jazda mestom a mimo 50:50 - či už mám alebo nemám modrú dúhu nad budíkami zapnutú alebo nie

2015-08-11 23:22:03

Vďaka za poznámky, prešla som cez 150 km, som na priemere 5,5-5,6 l pri jazde 50/50 mesto/mimomesto a dúfam, ze to ešte pôjde nižšie, kvôli spotrebe som to vlastne hlavne kúpila, predajca mi povedal k tým šípkam radenia, ze v podstate kedže ide o eco-snahu výrobcu, tak máte všetci pravdu, čím nižšie otáčky tak klesá spotreba a to chcel výrobca dokázať, ale aj stráca auto výkon, tak som pochopila, ze deklarovaných 4,3 l kombinovane asi nikdy nedosiahnem, pri predbiehaní ten výkon potrebujem, kto to kedy videl predbiehať traktor "pol dňa". takze som ešte raz skúsila eco režim, a skratka je to pomalšie, akurát na lazo plazo jazdu. Bez toho režimu to vcelku pekne zatlačí do sedadla pri šľapnutí na plyn. A som v podstate rada, ze mám manuál lebo takto eco nastavený automat by ma rozčuľoval, teraz si budem radiť podľa svojho, ako som bola zvyknutá. Len teraz si uvedomujem ze tie radiace stupne sú akosi inak nastavene, lebo ak sa riadim podla zvuku a vibrácii motora, tak na štvorke mam 90 km/h úplne v pohode, aj spotrebou, často zabudnem dať na piaty stupeň, pri starom nissane to uz určite musela byt päťka, inak uz hučal. A neviem ci to je technicky inak pri brzdách ako starý Nissan, ale mám pocit, ze to brzdí akosi plynulejšie, neviem to opísať, ale páci sa mi to viac. Čo sa týka pocitu ako sedí na ceste, tak zatial nevidím veľký rozdiel, som spokojná, ja to ani neviem ohodnotiť. Dá sa povedať, ze potrebujem ešte si nastaviť veci podľa seba, hlavne Nissan connect- telefonovanie- adresár a tak, ale nestíham citat návod.


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 26