Fórum - Téma


E12 - Note 2013


Fórum Note E12 - Note 2013

Informace o modelu: Nissan Note


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 26

67e
Pavel
2015-06-11 23:20:57

gougou: Jak píšeš, když ten vypínací systém rozhodne, že bude fungovat a vypne motor, taky pravidelně vyvolává pocity paniky. Když s tím jel můj brácha, ten to vůbec nezná a opravdu to nečekal a nechápal, co to je... Nemám sice představu, jak by to správně mělo pracovat, ale mě to dost obtěžuje.

Jízda v koloně, není až taková tragédie, ale skutečně je to jiné, než jsem byl zvyklý. A často jedu se studeným motorem a nechci ho rvát, "co to jde". Při 1800 otáčkách skutečně zabírá, ale pomaleji, to mě při tom pravidelně napadá, jestli jsem neměl podřadit.

Poloměr otáčení mi moc nevadí, třeba Trabant ho měl ještě horší a taky se s tím dalo jezdit. Manévrování v podzemních garážích

občas nejde na první zátah, ale s Mondeem to bylo ještě komplikovanější.

Spotřebu, co uvádějí v knížce, ta vypadá hezky. To, že ve skutečnosti nejde pod 6 litrů, myslím, že to je normální v normálním provozu. Já teď mám 100% městskýho provozu a blížím se 7 litrům. Ale zase vím, když jedu mimo, hodně to klesne.

A všiml jsem si jedné věci, když ten motor takhle proženu, jede nějakou dobu líp a za míň. Napadá mě, jestli se na couračkách neusazuje karbon a když se pořádně projede, tak se vyčistí. Vždyť tímhle hodně trpěly motory Mitsubishi GDI. A tady, pokud to je ono, není to naštěstí tak strašný.

2015-06-12 06:06:29

67e: Neboj , nie som zástanca níztkootáčkových jazd Ved je to benzin a myslím si, že tých 1800 je tá najnižšia hrabica pred podradením u tohoto motora.U iných by to už bolo "skákanie". Nejazdiť takto ale často, lebo ten karbon je sviňa - potom ti budú svietiť všelijaké diagnostiká, rôzne chyby a pod. Takže len občas naozaj. Inak jazdiť radšej na vyšších stupňoch. A jasnéé-ako "naučíš" motor jazdiť, tak Ti bude slúžiť. Ked sa s tým budeš maznať a híčkať, bude sa aj tak správať. Ked však ho naučíš na svižnejšiu jazdu, odmení sa Ti lepším zrýchlením a svižnejšiou reakciu. To je fatk u všetkých aut v podstate. A s tou vetou čo spomínaš, že ked ho preženieš, jazdí lepšie-ono je to tak (aspon u yarisa to bolo), že ked nejaký čas jazdíš ako "Švejk", tak sa aj tak bude správať. No ked tomu budeš viac dupať na plyn, pal. PC jazdu prehodnotí, že je potrebné ísť svižnejšie, po pár kilometroch aj rýchlejšie reaguje. Aspon tak by to malo byť.

P.S. ked bol ešte trabant trabantom, tak vela aut na cestách ešte nebolo a podzenmné garáže boli tiež raritou (ak nejaké boli)

67e
Pavel
2015-06-18 19:31:22

Zase vrátím k evergreenu, k tomu systému vypínání motoru, opravdu to nechápu. Takže o víkendu bylo v sobotu i v neděli dost vedro. V sobotu to vypínalo motor pořád, ale v neděli vůbec, ani jednou. Fakt to nechápu.

2015-06-18 22:08:24

67e:

Ja nechápem celý START-STOP systém u Note-ho... Fakt nu asi j.be

Najskôr nevypína vôbec , inokedy vypne po prvom rannom nastartovaní po 200m jazdy alebo napr. dnes opäť si "nevšimol", že som vytlačil spojku a mohlo by mu dôjsť, že JA sa už chcem pohnúť a so chcípnutým motorom to ide dosť ťažko....

Opo
Martin
2015-06-22 17:56:43

Zdravím všechny od Note

Note acenta 1,2 modrá sonic plus IT a family balík

Původně jsem šel ženě zadat do výroby micru tekna 1.2, ale po zhlédnutí noteho bylo jasno.

Před lety jsem vlastnil micru acenta 1.2 K12 beans světlý interiér, bylo to skvělé auto.

Tedy důvod proč malý nissan.

Máme ho jen 2 týdny, tedy prvotní postřehy-

Výbava- venkovní teploměr, kožený volant a AVM bych podle výbavy acenta nečekal-je to tam.

Velmi mne oslovil zevnějšek vozu, interiér taky ujde i když zrovna černé plasty nemusíme.

Přístrojovka skvělá, posuvná lavice taktéž. Navi a kamera jednoduché přehledné. Překvapil výkon motoru. Čekal jsem to horší. Spotřeba taky velmi dobrá-6,3 po 500 km jen po Praze, prakticky jen centrum, startstop nám nevadí jde o zvyk. Vadí mi oranžové podsvícení některých ovladačů, proto jsem oželel autoklimu, ten kulatý nesmysl. Manželce nevyhovuje výška loketní opěrky. Užší interiér mi vyčetla, přesedla z i30 cw style 1.6, ale nevnímám to zásadně negativně neb stejně jezdí a bude jezdit max. ve čtyřech.Klíček je šílený nesklopný a pocitově chatrný. Zatím nejhorší postřeh.Pro zajímavost Hyundai stejnou trasu o dva litry více, tedy 8,3 zajetý celoroční průměr.

2015-06-22 18:54:14

opo:

Tak vitaj medzi nami. Nech vám to slúži doma

A píšeš, že máš Acentu? S teplomerom, koženým volantom, NAVI a kamerou ??? To fakt ?? ... No nie je Acenta ako Acenta ako vidím

To Nissan naozj vyrába od buka do buka hoci čo pod jedným názvom.

Opo
Martin
2015-06-22 19:29:17

Fotky co nevidět dodám, as ke konci týdne. Ještě maličkost-nedostal jsem manuál, prý se v Holadsku cestou zatoulal. Ovládání navi naštestí máme.

K tomu startstopu, v prvním autě velký nezvyk, mohu porovnávat s jinými auty, tady mi to zatím přijde pohodové.(Manželce to jinde vadilo, u noteho chválí výrobce za nastavení, prý nerušivé. Prostě jednou bude ve všech vozech.Můžeme už trošku porovnávat, žena má noteho jako třetí nový vůz, moje maličkost sedmý. Kvůli práci a dětem potřebujeme už leta dva vozy v rodině.Pozn.- Bude asi dobrý, nechce mi ho půjčovat. Při koupi mi doporučili do 1700 km jezdit na eco max 70% výkonu, potom tomu šlápnout na ocas, aby motor nebyl lenoch. Jinak jsem k vozu dostal obé koberečky gumové a velurové, zástěrky a dokoupil boční lišty.

67e
Pavel
2015-06-22 20:31:41

Zdravím taky Opo, dalšího Noťáka!

  • Jak jsi psal, že acenta má kůží obšitý volant, myslím, že to je normální. Jak jsem koukal, tak visia, nižší stupeň by měl mít volant v pěnovém plastu a vyšší stupeň navíc obšitý barevnou nití. Předpokládám, že máte v autě taky ten volant s trojúhelníkovým vnitřkem.
  • Příručka je dost nezáživný čtení, i když slohově je poněkud lepší, než ta k note E11. V podstatě se tam nic novýho nikdo asi nedozví..
  • udivuje mě, jak všichni jezděj úsporně. Snad by to šlo taky, rychlost bych musel držet okolo 90 km/h mimo město a ve městě hrozně opatrně akcelerovat, ale to bych byl pěstitelem hada. Okolo ujetých 500km mi to taky ukazovalo 6,3, teď skutečně 6,9 se 100% město, když jedeme dál, tak to klesne, souhlasí to i podle tankování. Ale fakt je, že Modyjé (Ford Mondeo kombi 1,8 beznzín) jezdil bez problémů v podstatě pořád po městě za 10 litrů, na delších trasách pohoda, ale myslím, že pod 7,5 nešel nikdy a to kdoví, jestli pod 8. Ještěže měl nádrž na 60 litrů, ale přesto na něj vzpomínám v dobrým. Ale i tak je to s Note dobrý, osobně jsem nikdy neviděl auto, co by po městě jezdilo za skutečně necelých 7 litrů benzínu.
  • ale musím se svěřit, ten motor 1,2 mi připadá "tak akorát", jede, ale žádná rezerva. To když vzpomenu na 1,5 dCi, to byla pohoda, kopce mu nevadily, nikdy nikoho nebrzdil a jezdil za 5,6 a nepotkaly nás "dýzlácký" radosti s opravama.
  • Opo: to jste měli Micru s tím béžově bílým vnitřkem? Jak má i knoflíky v takové barvě? Moc se mi to líbí, když to někde vidím stát, neodolám a jdu si to vždycky prohlídnout. To auto mi připomíná starýho Trabantíka v luxusním provedení.
  • Ale když to shrnu, moc lituju, že starší typ E11 nevyráběli o rok déle...
  • Tak ať Note dobře funguje a určitě alespoň já budu zvědavý na další postřehy. A musím se pochlubit, už jsem v provozu potkal 3(!) Nissany Note E12.

2015-06-22 21:42:52

Ahoj, tak se musím taky přihlásit, že jezdíme zhruba měsíc a najeto cca 1600km. Počítač ukazuje spotřebu 5.6l (60 % dálnice, 40 % město). Jinak Visia 1.2 v základu s klimou a audiem. A pro info, teploměr venkovní teploty included :)

67e
Pavel
2015-06-22 22:06:30

jirkabun: zdravím!

  • Teploměr ve visia, to je jedno z témat, jsou takoví, co mají smůlu a nemají ho...

Opo
Martin
2015-06-22 22:29:32

67e: Ano měli, světlý inter. a ovladače alá keramika. Kolega s firmy měl červenou micru a černý inter. Tenkráte jsem zjistil jaký to je rozdíl a pokud mám tu možnost a štestí volím světlý vnitřek.

2015-06-22 22:37:20

Spotreba v meste je beztak individuálna vec bo nieje mesto ako mesto a aj v jednom meste niekto jazdí stále v kolonach a iný v inom čase plynule. Mám Punto 1.2 59kW, automat a jazdím s tým dosť svižne až agresívne a kombinovanú mi ukazuje 6.3... rozhoduje hmotnosť. 1.2 je podľa mňa na takéto auto bieda, neviem ako to akceleruje, to je pre mňa podstatnejšie ako maximálka. Nissan urobil podľa mňa krok mimo, síce ste tak nejak všeobecne spokojní ale chýba tomu poctivý motor - 1.4 najmenej, 1.4T, 1.6, 1.8?, dám to do plynu a ideš. Teplomer je nepodstatná vec. No škoda, mňa nejak tá nová produkcia nenadchla, nech sa chlapci pozrú na Mazdu - klasika ako má byť. A že Infiniti berie motory od Mercedesu to už je nenormálna vec.

Opo
Martin
2015-06-23 02:11:56

slabostka: Tak je to jenom tříválec, ale připlácet 35000 za kompresor s ohledem na využití vozu-většinou po městě a blízkém okolí mi přišlo jako zbytečné. Navíc dle testů je tenhle motůrek imunní na styl jízdy, tedy deklasuje htp od domácího koncernu, je točivý. Jako základní motor v nabídce je skvělý viz fabia, fiesta, punto a pod. Stačí porovnat výkon, spotřeba, cena. Například na stránkách vyber mi auto cz, vede je dlouholetý šéf světa motorů. Mazda má teď bezpochyby nej motory pro malá auta viz nová mazda 2, ale je to běžný hetcbak, note mi přišel jako univerzálnější a vyjma motoru mazdu ve všem předstihl. Je pravda, že auto dělá motor, ale volba vozu je vždy směs požadavků a není ideálního vozu, tedy v kategorii do 375000 což byl můj strop pro výběr.

2015-06-23 07:37:44

opo:

Musíte to brať aj z pohladu "ponuky" (ak nerátam mazdu).

Za takú cenu v tej triede je velmi ťažké si vybrať nové auto . Dnes je to samé "turbo" aj v trojvalcoch a bohužial do toho už onedlho ide napr. aj Toyota s yarisom.Ten ťah v Note bez turba na trojvalec je slušný. Nedá sa to porovnať s inými trojvalcami. Možno ešte tak trochu s yarisom-ale ten je podla mna v inej kategorii kvôli karoserii, aj ked aj toho zahrnajú do poronavania s Notem (ako hatchbacka). Note si myslím, že je taký stred medzi yarisom(1.0) a forodm B-maxom (ten ale je už len s tým "turbom").

2015-06-23 20:08:38

Dají se někde sehnat zástěrky za kola mimo oficiální servis a autosalon? Koukám, že jen ebay nebo amazon, čína. Případně kupovali jste v autorizovaném servise? Kolik chtěli za zástěrky a za montáž?

2015-06-23 22:09:08

67e: s tým koženým volantom to u mna normální není.. žádná koža sa tam nekoná. Je to obyčajný tvrdý "molitan" .Tak ja už vôbec neviem, čo mám za kombináciu výbavy.

67e
Pavel
2015-06-23 22:25:30

gougou: co mám dojem, tak základ by asi měl být volant na prvním obrázku.

Naše auto a je to fotka našeho auta, acenta má volant na druhém obrázku, jsou tam vidět švy.

U třetího stupně tecna potom je to samé, ale niť je barevná a je vidět.

A ty máš ten volant jen pěnový?

Opo
Martin
2015-06-23 22:25:51

jirkabun: zástěrka přední zadní ZAS1-označení prodejce 2000 kč s montáží. Foto dodám zítra večer. Ještě je dobrá věc vložka měkká do kufru 1300 kč má zvedlé okraje.

Opo
Martin
2015-06-23 22:36:22

Řešení výbav, Nissan upravoval od zavedení noteho do prodeje výbavy už třikrát, navíc v Čechách a asi i na Slovensku se prodávají skladové vozy i z jiných států kam byli primárně určeny, takže acenta není vždy v detailech totéž.

Navíc, to mám z doslechu v Němcích ti skladovku třeba rok starou prodají s velkou slevou u nás jdeš a koupíš a neptáš se zda to není ležák, tím pádem s trochou odlišnou výbavou.

67e
Pavel
2015-06-23 22:36:25

Opo & spol.: gumu/vanu do kufru jsem kupoval taky, na fotce je k vidění na druhém a třetím listu téhle diskuze, považuju to za dobrou koupi.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 26