Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Diskuze o vozidlu

1995 Almera N15 1.6 VIN: JN1ECAN15U0505747

170 fotek  |  2 videí  |  42 servisních knížek  |  347 diskuzí  |  7.74 l/100 km

Výkon motoru 73 kW (99 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 136 Nm (100 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 080 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 597 ccm (97 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA16DE.

Byl to velkej pomocník


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 18

Zamčeno: 2016-10-13 17:57:23, NO_HITS
2013-08-02 10:34:19

cicinek: správně bys s tím neměl udělat ani technickou. Jakmile ti jdou v autě do hajzlu kostry tak při startování může procházet měděnýma trubkama který jsou výborný vodič, lepší jak plechová karoserie pořádnej proud. proud je nažíhá a při zabrždění se trubky můžou nafouknout, měď změkne úplně a nezabrzdí ti to. bylo mi to řečeno kdysi na technický když tam byl týpek přede mnou vymrdán za měděný trubky

2013-08-02 10:39:32

chmeldoslav: Tohle už se tady řešilo. A došlo se k tomu, že lidi si s oblibou dávali "brzdové" trubky z mědi koupené v železářství, v čemž byl problém.

Ale to je něco jiného, než trubky k tomu určené, tedy pro brzdový systém. Mám k tomu certifikát, není co řešit.

Navíc vidím i další výhody, neshnijí, sice oxidují ale spíše povrchově, za další věc je kromě dobrého vodiče el. proudu, taky dobrým vodičem tepla, přičemž se brzdová kapalina ochlazuje. Než u poplastované trubky...

2013-08-02 10:47:06

cicinek: záleží co to je za slitinu, ale obecně slitiny mědi nesnesou takový tlak jako nějaké dvouplášťové ocelové, vzhledem k tomu jak jezdím tak bych si to na auto nedal

2013-08-02 11:06:30

chmeldoslav: Je to věc názoru. Někdo dokáže jezdit agresivně i se shnilými trubkami. Když jsem viděl jak se mi původní ocelové rozpadly jsem vcelku rád za měď.

2013-08-02 11:09:28

cicinek: to já je radši jednou za deset let vyměním. měď časem taky křehne, není to výhra, ale to je jedno. ty máš cunifer?

2013-08-02 11:15:25

chmeldoslav: Já teď nevím co to je. Vím, že měď taky není nesmrtelná. Ale s ocelí bude srovnatelná.

NO_HITS  
Laďa
2013-08-02 12:19:53

cicinek: tak díky za plodnou diskuzi, nechcete si založit téma ohledně těch trubek ? :D

2013-08-02 13:24:54

Asi takle pokud to vydrží přes 110 MPa tak ok http://karban.info/brzdovepotrubi.html

Tabulka ale nezohledňuje možná poškození trubiček po průchodu startovacích a nabíjecích proudů, pouze uplně nový nepoužitý profil . Samozřejmě může bejt ze spešl slitin kdy má velkej ohm odpor a je pevnější ,ale jak to můžeš vědět.

Taky bych rádši dělal z měděnýma než ocelakem pač se stim dela super

NO_HITS  
Laďa
2013-08-06 22:11:04

Tak kluci a je to tady už sou tam :D Velký díky Jagymu

Zjistil sem že starý svody byly vevnitř prasklý, proto tak drnčely. A nelíbí se mě ventil na 3. válcu podle mě tam prosakuje oil.

Pro ty co by nasazovali, tak mě nešla nasadit dolní matka na 3. válcu, musel sem jí zbrousit ten límeček. A největši problém mě dělala tyčka na měrku oleje, furt zavazela, tak sem ju trochu přihnul smerem ven a sedlo si to, a na spodní část svodů jsem nasadil těsnění walker 82443, který tam sedlo jak prdel na hrnec

Akorát mě teď při zatočení doleva a přidání plynu něco silně zavibruje ve středovým panelu, podle mě se dotýká výfuk někde v těch místech kastle , holt to pořeším až bude auto v pátek zvedlý.

Starý svody s kuchlým katem 7kg, nový svody 4kg :-P

No a moc místa sem na výměnu neměl :D

Víc fotek tady : http://www.nissanclub.cz/...images_category.php?id=56

2013-08-06 22:27:23

no_hits: Pěknej rozdílek ,ale co omot ?

NO_HITS  
Laďa
2013-08-06 22:47:30

svobi: bylo mě řečeno že to není v mým případě potřeba

2013-08-06 22:51:00

no_hits: Lepší když to tam netopí

2013-08-06 23:12:48

Hehe, pekny Tady se to muselo nandavat samo, prijde mi tam nejak moc mista To u nasich SR20 a P11 teda docela silenost chvilkama

NO_HITS  
Laďa
2013-08-06 23:23:14

svobi: ono to zas tolik jak sr20 netopí a je v tom prostoru víc místa, zvlášť bez EGR a EVAP systému, tak tam líp proudí vzduch , uvidím, třeba po čase omotám

Lukis, dívil by ses, byl to ježek v kleci , díky té olejové trubce a musel sem taky sundat větrák z chladiče, vy to zas máte ze 2 kusů, já to Učko mám z jednoho :D

2013-08-07 07:27:07

no_hits: pěkný,teď si mě deklasoval

Omotávku ani moc nepotřebuješ,myslím že nemáš ty krycí plasty pod motorem a luftuje to tam až moc.A neukaž potom ostatním,jak se ti pěkně zabarvují,když už jsou leštěný

NO_HITS  
Laďa
2013-08-07 08:58:23

bmarcellus: Plasty pod motorem mám všechny, ale i tak to tam dost luftuje

2013-08-07 11:50:28

no_hits: Pěkný nad těmadle svodama sem vždycky slintal... líbili by se mě v autě

Já bych to radši opáskoval kvůli teplu

NO_HITS  
Laďa
2013-08-07 11:52:08

xxxmichal: Díky, Jagy mě říkal že to není potřeba , ale když tak vidím jak to de hned pod tou vanou, tak nevím nevím

2013-08-07 12:41:57

no_hits: Zas by to nešlo tepol do kapoty, nevím jestli by to třeba nepoškodilo nák lak s kombinací se sluncem. Můj názor je že to zbytečnej zdroj tepla u motoru.

NO_HITS  
Laďa
2013-08-07 13:39:52

Zas v zime je to driv zahraty = nizsi zimni spotreba a ten motor je malej, vsude plno mista a cumak otevrenej takže to pěkně vetra



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 18