Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Diskuze o vozidlu

1995 Almera N15 1.6 VIN: JN1ECAN15U0505747

170 fotek  |  2 videí  |  42 servisních knížek  |  347 diskuzí  |  7.74 l/100 km

Výkon motoru 73 kW (99 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 136 Nm (100 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 080 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 597 ccm (97 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA16DE.

Byl to velkej pomocník


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 18

Zamčeno: 2016-10-13 17:57:23, NO_HITS
NO_HITS  
Laďa
2013-07-18 14:39:47

jagy: no myslel sem že na SR ta puvodní hadica de rovně nebo směrem nahoru kdyždo mě de dozadu a tak o ácm dolů takže i kdybych ju navinul , tak buch ju vinul nahoru nebo dolů, proto mě napadlo to OCT s tím, že bych sehnal verzi se 2 vývodama a jeden napojil na sání a druhej na to víko ventilů, akorát škoda že je to vlevo na motoru, v pravo po odstranění EGR systému mám místa jak prase :D

2013-07-18 15:05:52

Vzdyt to je uplne jedno, kudy to vedes... muze to mit i 30-50cm treba.

Zelena: origo

Cervena: spirala pres saci hadici

2013-07-18 15:06:10

no_hits: Ten filtr v airboxu je filcový výstřižek - starý můžeš proprat v technickém benzínu nebo jiném odmašťovadle a použít opět. Ale novej je novej, jasně.

K závadě - jak píšou v linku, kam dáváš odkaz - hlava má dvě cesty k odvětrání: první odvětrává ventilovou komoru a vede z víka do airboxu, tam chytá olejovou mlhu právě ten filcový filtr. Vzduch projde přes box do sání a fertig.

Druhá trasa odvětrává klikovou skříň - otvor z ní vede skrz hlavu a přes PCV ventil do hadice a trubkou do sacího potrubí. Tenhle kanál je ale od ventilové komory oddělený (a těsní to to těsnění mezi ventilovým víkem a hlavou) - když to těsnění porušíš nebo blbě usadíš, škvírou je pak přisávaný olej od ventilů a proto je jím trasa tak zasraná. Pokud to těsní, jak má, je oleje ve vzduchu z klikové skříně jen málo. Takže - ty něco dělal s víkem ventilů, aby mohlo být těsnění posunuté?

NO_HITS  
Laďa
2013-07-18 17:01:19

janis: asi 3x sem ho měl dole - přetěsnění, ale to těsnění od výparů klikovky mě přišlo ok, no po 4. se mě to už sundávat moc nechce , přemýšlím že bych to z něčeho vyrobil případně upravil nějákou nádobu OCT co bude v akci

2013-07-18 17:58:43

no_hits: Tak to můžeš koupit buď odlučovač oleje (nádobka s filtrem - olej zůstává v nádobce, vzduch stoupá vzhůru a přes filtr pokračuje dál hadicí do sání) nebo tam vrznout ten plastový filtr na palivo, co se dával do škůdek (průsvitnej plast s papírovou vložkou - musel bys ho napojit tak, aby vývod od PCV šel dolů pod vložku a olej zůstával v plastu).

Inspiraci hledej tady:

http://honda-tech.com/showthread.php?t=2128547

http://forum.racing.by/viewtopic.php?f=3&t=16454

NO_HITS  
Laďa
2013-07-18 19:32:07

janis: něco takovýho jak na tom honda-tech mám v plánu , už sem to viděl asi na 3 forech ale nikde nebyl odkaz na shop, su v práci tak to nemůžu pročítat, kouknu na to doma, případně kdybyste někdo věděli kde to koupit u nás tak poraďte, vypadá to jako nejlevnější a nejefektivnější řešení

2013-07-19 19:09:08

no_hits: Tak ten, co jsi nakousl ve svým dredu (OCT), je tady levnější:

http://www.autodilyjimo.c...ank-odlucovac-oleje-p5067

Ty odlučovače jako v Honda fóru máš třeba tady (připočti fitinky na připojení hadice + případně montážní držák, je tam taky v seznamu v "Příslušenství", ale možná to pořešíš samodomo výrobou + spony na hadice):

http://www.techair.cz/fut...ovace-5-956m-c-64_69.html

Mně se líbí i tenhle:

http://www.kaxl.cz/cs/pri...remium-8595126957717.html

NO_HITS  
Laďa
2013-07-19 19:44:39

janis: Už sem to vyřešil, prácě sem udělal objednávku na toto http://www.kovonastroje.c...4-G-s-filtrem-vsuvka.html

a redukce na hadicu http://www.kovonastroje.c...tem-1-4-G-Vsuvka-9mm.html

jenom rozpůlim hadicu, napojím a na ten spodní vývod dám nějákou hadičku s kohoutem a bude to , řekl bych že za ty peníze je to paráda. Ten malej cos poslal, se mě nelíbí, protože ta směs de skrz , brzo se zaplní a nedá se jednoduše vypustit , navíc bych ho musel dat naležato, takže by po čase ta filtrační vložka byla furt v lázni a nefiltrovalo by to. Su zvědavej na výsledek, Během příštího týdne mě to má dojít :-P

2013-07-19 19:55:26

no_hits: Jj, super to máš a navíc lacino, to bude OK. Ten malej, co jsem poslal, bys musel upevnit na stěnu svisle, tak jak je na foto - vzduch jde spodem do nádobky a vychází horem - ono je to origo na pistole a vzduchové nářadí a dává se to těsně před pistoli (vrch do pistole, na spodek hadici se vzduchem). Mně se líbí ta barevná kombinace, ale ten, cos vybral ty, je taky dobrej.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-26 06:37:59

A je to tam, senal sem si od Jekla ještě jednu hadicu toho odvetrani a vyvedl sem to pod boxem na místo kde byl EGR a BPT ventil. Akorat sem musel zaslepit ten spodni vyvod. A ještě mam pocit, ze sem ten odlucovac zapojil naopak, odpoledne se na to podívám :-D

2013-07-26 10:47:12

no_hits: Co to je za odlučovač na nějakou vzduchotechniku ?

NO_HITS  
Laďa
2013-07-26 10:59:46

svobi: viz příspěvek zpátky 2013-07-19 19:44:39 je to odlučovač ooleje a vody ze stlačenýho vzduchu např pro kompresory atd

cena odlučovač + hadičníky + pošta 400kč , akorát hadičníky mají jen 9mm a 13mm, hadice má 10mm tak sem vzal 9 a stáhl to svorkama na hadice viz foto ale zkoušel sem a de tam narvat i ta 12mm, tu bohužel měli jen 1/2" a já mám verzi s 1/4" otvorama tak sem to nevzal jinak na tu hadicu 13mm nevím jestli pujde ještě narvat

2013-07-26 11:38:11

no_hits: Teda, NO_HI, ty jsi klasik ! Opovaž se koupit něco jinýho, než Nissana a odejít z klubu! Ty "hadičníky" by mi fakt chyběly ! Na to zapojení fakt mrkni, pokud to dáš obráceně, marast ti zalepí ten filtřík - i když by to mělo jít vyprat v techničáku, mám pocit, že je to kovový?

2013-07-26 12:09:09

Janis Je to nějaká mosaz či co,taky toho máme v pr... hafo.Se divím NO-HI,že ti ůdržba,nebo skladník jeden nevěnovali ze skladu.400 by mi bylo líto vypláznout,hlavně když je tam už z výroby udělaný systém,co na všech autech funguje.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-26 12:29:28

bmarcellus: tak sem se o přestávce v práci na to podíval a fakt to bylo naopak,. naštěstí sem s tím tak najel cca 20km, už je to v pořádku Systém funguje ale já tam neměl ten drátěnej blbinec v hadici takže se ten olej neměl na čem zachytávat, navíc už mě netěsní zřejmě to těsnění co je tma mezi hlavou a víkem motoru kudy ty páry /olejová mlha jdou , už je to ale ok A údržbáři toto nemají a kdo ví za kolik by mě to sehnali a jestli by sehnali to co sem chtěl . :D

A taky sem zjednodušil podtlaky abych tam neměl slepý místa po EGR systému a vyměnil sem ten děravej podtlak od FPR a zbylo mě viz foto :D

Nejradši bych zahodil i EVAP canister s hadicama ale to by mělo víc škody jak užitku , bohužel

2013-07-26 13:04:37

Jakto? EVAP vyhodis lehce a zaslepis...

NO_HITS  
Laďa
2013-07-26 13:09:02

jagy: to jo ale co potom s těma výparama v nádrži ?

2013-07-26 13:26:05

no_hits: vypary z nadrze su stale odvetravane pretlakovym ventilom, ktory je na vystupe z nadrze do evap systemu...cize ak zrusis evap system, nechaj hadicu z nadrze tak, aby ti vypary nesmrdeli do kabiny a nebolo to blizko horucim castiam motora, ideal kdesi k podvozku...auta, ako napr. 200sx s13 maju verzie s evap a bez evap a verzia bez ma odvetranie nadrze len vyvedene k zadnemu kolesu...

NO_HITS  
Laďa
2013-07-26 14:00:47

raddy: nechcu aby mě benzinový výpary unikaly jen tak z auta přece jenom se uvádí že teplota vzplanutí benzínových výparů je okolo 85°C Navíc nechcu aby jen tak unikaly , rád bych i ty výpary využil když je platím :D

2013-07-26 14:13:33

no_hits: no zacnem od konca: tieto vypary nijako nevyuzijes, napriek tomu ze si si ich zaplatil. Ich navrat do sania je vec cisto ekologicka (vsetok "benzin" z vyparov sa zachyti v uhlikovom filtry v carbon canistri) , nic viac. Pred zavedenim prislusenych ekonoriem sa vypary proste ventilovali do ovzdusia. Nemusis sa nicoho bat, kazde auto vyrobene pred cca 1990 to ma takto. Az potom nastupili Carbon canistre. Vyved to kdesi k podvozku a mas klud.... Alebo nechaj evap system tak ako je, pretoze inu dalsiu moznost nemas...



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 18