Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Diskuze o vozidlu

1995 Almera N15 1.6 VIN: JN1ECAN15U0505747

170 fotek  |  2 videí  |  42 servisních knížek  |  347 diskuzí  |  7.74 l/100 km

Výkon motoru 73 kW (99 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 136 Nm (100 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 080 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 597 ccm (97 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA16DE.

Byl to velkej pomocník


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 18

Zamčeno: 2016-10-13 17:57:23, NO_HITS
NO_HITS  
Laďa
2013-07-13 21:13:14

já vím to je jediný co mě brzdí ale štve mě že je tam takovej bordel nechcu aby se to uvolnilo a vlítlo to přímo do válců

2013-07-13 21:20:59

Na silnicích se pohybujou auta a motory v horším stavu a jestli se to neuvolnilo doteď ...

Je jen na Tobě,jestli máš dost trpělivosti a peněz na případný komplikace s manipulací starých matiček a šroubků,nemluvě o rozladění nastavení motoru

Mít někoho se zázemím a nepoužívat auto jako nutnost,tak je to jedno a jdi do toho

NO_HITS  
Laďa
2013-07-13 21:26:47

bmarcellus: tak vzhledem k tomu že bych akorát odmontoval klapku a svody tak jediný co se změní by byla hladkost povrchu sání , nemám to vevnitř zas tolik zacpaný jak tady měl někdo v almeře tino 2.2 ale i tak kombinace dlouho neměněnýho levnýho oleje , EGR ventilu a odfláklé udržby je zneklidňující :D

2013-07-13 21:33:00

To stopro a taky bych z toho nespal Ale motor je asi tak výkonově poddimenzovaný (jako můj),že mu to asi nevadí a spotřeba tomu nasvědčuje.Jinak bys jí musel víc nutit a bylo by to naopak.Pak bych čistil

Ale jestli máš chuť (což je hlavní) tak pucuj šmudlo

NO_HITS  
Laďa
2013-07-13 21:49:59

bmarcellus: to já ji nutím ale nevím co s ní je nechce se moc hnout, nežere , usazenina v dýchacích cestách ... :D :D

2013-07-14 08:56:07

2013-07-14 13:28:40

no_hits: I prd, Velebnosti - ta trubička je celkem tenká a vede z boku do kolektoru, vzduch ti jde přes klapku shora a pak se zvedá zpátky k jednotlivým válcům. Musel bys tam mít fest navalíno toho slizu, aby to nějak zásadněji zmenšilo světlost a průtok vzduchu do válců. Podle mě to nejhůř vypadá v tom ústí trubky a dál už to snad taková hrůza nebude. Vem si, že tam vždycky půjde horký vzduch a výpary z oleje, takže suchý a čistý to být nemůže.

A ke spotřebě: já ji teda mám coby služku, takže beru klasiku N95 u Čepra (Euroilky - mám slevu na kartu), žádný rozmazlování - na starých letních a zimních gumách 6,7 l/100, letos jsem letní přezul za Hankooky K425 a šlo to ještě níž, 6,3 l/100. Ty K425 jsou Eco blablabla, moc jsem tomu nevěřil a byla mi to putna - byla dobrá cena a v testech taky nepropadaly, tak jsem je vzal - ale asi i na té úspoře něco bude, protože jezdím furt stejně (mix dálnice a město). Něco ubraly taky liťáky od Inviho, ale i tak - spokojenost.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-14 14:41:41

janis: no jo jenže já jezdím většinu tras do 10km po brně , kolony, plno semaforu, co sem tak dělal průzkum tak s 1.6 po brně moc mých známých okolo 7.5 nejezdí, spíš 8-9 , takže su spokojenej

2013-07-14 14:56:35

no_hits: Čistě město dám taky za víc, o tom žádná - ale dojíždím 6x týdně do Olomouce do práce, celkem 24 km a z toho tak 17 po dálnici, zbytek město, světelné většinou s červenou, správky a stažení do jednoho=kolony a nechci rvát výplatu do nádrže, ani mršit slušný motor LPG. Tak se snažím jezdit lehká noha (tj. do 3500) a když už toho mám dost, pustím to na dálnici, ať se vymetou pavučiny (ani na 190km tacho to ale nebylo v červeným) - když je volno a bezpečno - většinou po noční nad ránem. Nevěřil bych, že se dá jezdit i pod 6,5l - ale fakt mi to poslední dobou vychází (samo s tou lehkou nohou!).

Jestli ti spotřeba při stejném stylu jízdy klesla po přechodu na jiný benzín, klidně ho ber - já jen, že hlavní vliv má styl jízdy a režim motoru, než oktany v palivu (teda pokud netankuješ horší, než požaduje výrobce). A tvoje stříbrná holka se mi líbí - držím palce, ať se ti povede podle plánů a přání!

NO_HITS  
Laďa
2013-07-14 15:17:47

janis: jak sem psal schválně sem jí víc šlapal abych vyloučil lehkou nohy a styl jízdy , po dálnici mě to žere něco mezi 6 -6.5l což vzhledem k urovni otáček motoru je paráda. Jen doufám že to nebylo tou ruplou hadičkou k FPR :D

NO_HITS  
Laďa
2013-07-17 22:16:42

tak dneska konečně došly žárovky z dx.com víc foto v profilu auta

EDIT: 18.7.2013 : dneska sem skočil do Nissanu pro PCV filtr do boxu. Prej mají poslední 2 kusy a v holandsku už nejsou skladem a ani se vyrábět už nebudou

NO_HITS  
Laďa
2013-07-18 12:08:55

už asi znám příčinu toho bordelu co mě de z výfuku a vysvětlilo by to i to zadělaný sání viz http://www.nissanclub.cz/...modry-kour-z-vyfuku-43437

Nešlo by to pořešit něčím takovým ? http://www.highperformanc...-vyvod-objem-0%2C75l.1088

2013-07-18 12:42:08

no_hits: Pokud máš zaj*bané sání od oleje, tak to opravdu je dobré řešení. Já bych to tak řešil taky, ale zase mě napadá jestli to nemají schválně proto, aby byly přimazávány ventily...

2013-07-18 13:33:18

cicinek: Je to seriove odvetravani z hlavy... jde to prepojit tak, aby ten olej nesel do sani, ale zustala funkce zachovana.

2013-07-18 13:36:01

jagy: Vím že je to sériové, a právě píšu, že možná proto, aby byli těmi olejovými výpary mazány ventily... Jen taková domněnka.

2013-07-18 13:42:15

cicinek: Ne Viz. co jsem napsal.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-18 13:55:55

jagy: a to myslíš právě přes OCT a nebo ještě nějak jinak ?

2013-07-18 14:11:00

no_hits: Nemam u sebe obrazek (a stejne to bylo SR), ale jde o to, udelat spiralu... ten olej do kopce nepotece.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-18 14:28:28

jagy: jenže na GA to de právě spíš dolů ta hadica takže spirála by mě nepomohla

2013-07-18 14:34:28

no_hits: Ale dolu to jde i na SR... spirala jaktoze nepomuze?



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 18