Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Diskuze o vozidlu

1995 Almera N15 1.6 VIN: JN1ECAN15U0505747

170 fotek  |  2 videí  |  42 servisních knížek  |  347 diskuzí  |  7.74 l/100 km

Výkon motoru 73 kW (99 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 136 Nm (100 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 080 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 597 ccm (97 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA16DE.

Byl to velkej pomocník


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 18

Zamčeno: 2016-10-13 17:57:23, NO_HITS
2013-07-12 14:33:30

Nejsem chemik, takze nemam prehled, co vse soucasti cistice na karburatory. Jen vim, co mi funguje... a co nefunguje.

2013-07-12 15:40:09

jagy: Já taky ne, Jagy - to jen že tím lihem tomu nemohl ublížit.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-12 15:47:10

Tak uz to dela zas u zahratyho motoru a kdyz vypnu svetla tak to sem tam spadne i pod 500ot. sou někde uvedený hodnoty odporu jaký má váha mít ?

Bude to něco z tohohle:

  • znehodnocenej benál bordelem z nádrže
  • špinavá škrtící klapka + sací svody
  • falešnej vzduch
  • špatná váha vzduchu

2013-07-12 16:25:00

Janis: Jenze on na tu vahu sahal, coz je dost velky problem... nechci ten lih resit, ale je taky asi rozdil, jestli je lih je soucasti (par procent?) nebo 100%... ale jak jsem psal, nejsem chemik.

Hits: Vsazim na vahu... a jednoznacne bych s ni zacal.

2013-07-12 16:29:25

no_hits: Je tam hodnota napětí:

NO_HITS  
Laďa
2013-07-12 16:34:10

jagy: já sem ju očišťoval opatrně malým štětečkem a jak říkám chovalo se to i předtím uplně stejně akorát sem předtím nezkoušel volnoběh bez světel. Je to technickej líh takže to není čistej líh.

S tou váhou bude problém. Těžko se někde hledá motor 1.6 73kW natož váha. A druhovýrobu tam dávat to je naprd, je to drahý a je to krám. Proto bych to rád vyloučil. Navíc náseldek špatné váhy by byla velká spotřeba , špatnej tah a nechuť jít do otáček. Nebo se pletu ?

Janis paráda , akorát jak se na ten kontakt dostanu? Nechce se mě startovat s odpojenou váhou, minule když sem ju čistil řped 2 rokama tak sem pak pořádně nedocvakl konektor a lítal šíleně volnoběh a po zacvaknutí to trvalo den než se to srovnalo, na druhou stranu, hapruje to už teď

2013-07-12 16:38:44

no_hits: Změř to napětí. Technickej líh je klasickej kvasnej líh, smíchanej s aditivy, aby ho lidi nechlastali nebo nepoužívali k výrobě destilátů.

2013-07-12 16:56:58

no_hits: Bez odpojení konektoru leda napíchnout buď izolaci nebo kontakt v konektoru, japonci to mají dobře zaizolovaný. Já osobně bych to odpojil, nebo můžeš zkusit špendlík do izolace a pak to přelepit izolačkou, ale není to zbytečně drsný?

NO_HITS  
Laďa
2013-07-12 17:01:57

janis: no jo ale přece když to nebude připojený tak tam pak nebude napětí , jedině že by tam vznikalo tom členu váhy ale to by musel byt neustále deformovanej krystal, a nebo na způsob peltiera ale to co tam je nevypadá ani na jedno z toho, proto mě to jako elektrikáře mate, a bodat do toho špendlíkem moc nechcu, je to tenoučkej drátek

2013-07-12 17:13:38

no_hits: Nj, vidíš - je to i ve schémátku (spoj) . Takže se musíš dostat do konektoru přes tu ucpávku, mulťák má hroty, snad to půjde. Teď nejsem u auta, abych to omrkl, ale nějak se tam musíš dostat.

Edit: Už jsem to našel - vypadá to, že přes ten konektor by to mohlo jít (vím, že u jiných mám dráty ještě zalitý něčím jako plast nebo vosk či co to je - tady to nevidím). Zkus se tam dostat kolem drátu:

NO_HITS  
Laďa
2013-07-12 17:39:42

Váhu sem proměřil špendlíkem přes tu gumovou izolaci a je naprosto OK. A tak sem hledal dál, slyšel sem syčení a MÁM TO ! je to podtlak k FPR - rád bych řekl že je to steřelý ale vypadá to spíš jak nařezaný a rozkousaný to není viz foto. PS to sání by asi opravdu potřebovalo pročistit

Kde mám v pátek odpoledne o prázdninách sehnat hadicu k FPR sakra :D

2013-07-12 17:51:42

no_hits: Hadička je hotová, ven s ní - a to druhý je co: vejfuk z dvoutaktu?!

NO_HITS  
Laďa
2013-07-12 17:56:55

janis: nene to je na sání ústí hadice z víka ventilů :D ... obávám se že takový je celý sání zevnitř a bylo by potřeba ho pročistit jenže na to nemám ani nářadí ani skill :D a musel bych pak řešit ten volnoběh

2013-07-12 18:09:35

no_hits: Zejtra smrknu svoje, jen tak z plezíru. Jinak, NO_HI, já mám volnoběh krapku vyšší (u stejného motoru), řekl bych tak 800-850 "by oko" podle otáčkoměru. Takhle ho mám od koupě a nikdy nic na STK nenamítali, nic nekolísá ani nechcípá, tak se v tom nevrtám - jen tu váhu jsem před lety čistil stejně jako ty, štětečkem a techničákem. Když nejsou gramlavé ruce a člověk dává pozor, dá se to.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-12 19:20:51

Tak pneumotorax vyléčen :D , zítra jedu k Jeklovi (japanvrak) pro hadicu co je ok

2013-07-13 15:22:16

no_hits: NO_HI, kde přesně je ta trubka, co máš na fotce (to sání nebo co s usazeninama) - já to nějak někde nemůžu najít ?

NO_HITS  
Laďa
2013-07-13 17:59:38

janis: vede vlevo z víka ventilů (z ventilu PCV) pod klapku na sání

je to ta hadica viiz první foto. Ještě sem našel rok starou fotku když sem ju čistil

A ohledně toho benzínu, dneska sem tankoval podruhé ten maxxmotion 100 a spotřeba 6,92l/100km sice to není čistě po městě ale poměr město/mimoměsto je 2:1 . najetých 607 a ještě nesvítila rezerva, to je paráda navíc sem tomu docela šlapal , třeba cesta z brna do moravských bránic, to sou samý zatáčky, tak sem si to užíval , uvidím při dalším tankování - nechce mě někdo zasponzorovat že bych to hned testnul? :D

2013-07-13 19:09:47

no_hits: Dík za upřesnění - to byla ta hadice od PCV ventilu. Já ji nečistil nikdy, najeto je 131 kkm a vypadá viz foto. Taky jsem ti nafotil svazek pod volantem - kdysi ses ptal, k čemu je tam ten nezapojený konektor (mám ho na fotce označené č.3). Krom něj tam je přibundlovaných ještě pár konektorů, prostě výbava nebo zapojení, co u toho kterého modelu auta nejsou - svazek je univerzál.

NO_HITS  
Laďa
2013-07-13 19:21:06

Já to čistil při 142 tis cca. nevím co se předemnou s tím motorem dělo ale nejlevnější olej a od poslední výměny při koupi 22tis km takže to bude asi hlavní příčina holt to chce shodit klapku i se sáním a pořádně něčím propláchnout a pročistita nebo klapku nechám na autě aby se nerozštelovala a jen zkusím sundat ty svody, uvidíme ale moc se mě do toho nechce, i když pak by to zas mohlo šíleně ožít :D :D

2013-07-13 20:50:12

Nic nesundávej dokud ti motor dobře jede a máš tak slušnou spotřebu.Nejsem pověrčivej,ale nesahej na to,co funguje



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 18