Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Diskuze o vozidlu

1995 Almera N15 1.6 VIN: JN1ECAN15U0505747

170 fotek  |  2 videí  |  42 servisních knížek  |  347 diskuzí  |  7.74 l/100 km

Výkon motoru 73 kW (99 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 136 Nm (100 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 080 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 597 ccm (97 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA16DE.

Byl to velkej pomocník


1 ......... 14  15  16  17  18

Zamčeno: 2016-10-13 17:57:23, NO_HITS
2014-06-30 20:28:29

no_hits: jo to chapu ze to ubec nejede

NO_HITS  
Laďa
2014-06-30 21:44:09

romik: ale prd jede taky pěkně ideální do města jen to nikdo neocení. ja na 1.6 nedám dopustit

NO_HITS  
Laďa
2014-07-26 17:28:37

V pátek a sobotu jsem udělal CAI , ať to nebere to teplo od svodů když to stojí na místě.

Použil jsem hadici Vulcano PUZ z gumex.cz průměr 76mm teplota -40°C - 90°C . Nasávací trychtýř jsem vyrobil ze 2L pixle motul HD 80W90 foto zde: http://www.nissanclub.cz/...full/32140_4450_pixla.png

Není to sice pěkný jako carbon sání od jagyho (je to posvařovaný z několika kousků jak frankenstein ) ale nemusel jsem vyhodit mlhovku a aspoň jsem využil jeden nasávač pod mlhovkou

Více foto tady : http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=169

2014-07-26 19:11:27

Prácička jak z Rumunska

NO_HITS  
Laďa
2014-07-26 19:35:38

bmarcellus: To jo , ale kdybyste někdo mohli postrádat OEM GTi nasávač na brzdy, tak bych to udělal z něj a bylo by to lepší , taky z tohohle nejsu moc nadšenej a jen tak pohozenou hadicu jsem mít nechtěl

2014-07-26 23:46:03

no_hits: taky jsem mel v planu resit neco podobneho snad ti to pomuze k necemu

2014-07-27 00:33:28

a ako overíte funkčnosť?

inak ja by som sa trošku obával či do toho nepôjde viac bordelu - prachu ako keď je sanie otvorené vnútri...

NO_HITS  
Laďa
2014-07-27 08:30:03

slabostka: tak je to lepší než když jsem tam měl jen box bez přívodu a bralo mě to na místě to teplo od svodů, prach z cesty tam lítá stejně jak přes masku a otvory v nárazníku do motorovýho prostoru . Takhle to i na místě bere vzduch venkovní teploty a není to ovlivněný svodama. Další věc je že mě to sání nehučí v celým autě ,ale hučí jen směrem před auto, takže lidi po chvíli vevnitř nebrní hlava

Co se větších / těžších částeček týká, tak ta hadice jde v podběhu asi pul metru do kopca viz foto a pak je ještě zahnutá , takže se do boxu toho tolik nedostane navíc ten motor nemá takovou sílu např aby takovým otvorem do kopca nasál trochu vody , to by ta hadice musela být celá ponořená, no a ta trocha bordelu/vlhkosti co pronikne, se zachytí ve filtru v boxu, kterej měním po 8-10tis km

Neco jinýho je, když někdo narve ,,sportovní,, šišku hned do podběhu (případně sundá podběh) nebo přímo před auto kde se ten filtr docela rychle zasviní a přicpe bordelem

NO_HITS  
Laďa
2014-08-01 19:13:11

Už jsem se na tu mlhovku bez krytky nemohl dívat, takže jsem si krytku spravil :D a kupodivu to dopadlo líp jak sání . Pochopitelně , moje práce je ten černej plast i s tím zobáčkem

Více foto zde : http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=171

2014-08-01 19:57:38

no_hits: Sani i krytka pekna domaci prace.

2014-08-01 20:46:57

som to nepochopil - predtým si tam mal "biely " bazmek" na ľavej strane nárazníka a teraz máš čierny.... pointa mi ušla, ale mne mnohé veci dochádzajú neskoro...

2014-08-01 20:55:05

slabostka: to stim cernim je opravena krytka mlhovky ze zadni strany

2014-08-01 21:09:14

čiže zozadu je to opravené a zpredu je to stále jak " päsť na oko " ?

NO_HITS  
Laďa
2014-08-01 22:19:41

slabostka: kdybys rozklikl odkaz do galerie na víc fotek, tak pochopíš , že rozlámaná byla zezadu po střetu se zajícem a to co chybělo, jsem vyráběl znova

Slabostka: tak specialně pro tebe teda dávám foto před a po i sem

Jagy: díky, ale za ten nasávač se stydím, vypadá to opravdu jak kdyby to dělal cikán, mohl jsem to aspoň zapilovat

2014-08-01 22:45:28

to som pochopil, čo som nepochopil je prečo je ten nárazník " dodrbaný" spredu tým čiernym sakramentom ktorý bol predtým biely.... otváral som asi všetko čo šlo ale fotka na auto zpredu je odlišná len jednou vecou - biela záplata sa zmenila na čiernu.... nič v zlom...

nebolo ľahšie kúpiť z druhej ruky nárazník? koľko hodín práce stálo to opravovanie? Nepozerám na peniaze ale tie hodiny čo sa dali stráviť inak... ale ak je to hobby to je iné....

NO_HITS  
Laďa
2014-08-01 23:03:44

slabostka: Ajoo ty myslíš tyx tmavý fleky pod tím nasáváním ... to je poškrabaný , některá z předchozích majitelek to poškrabala o buhví co , no a ta krytka by v bílé barvě jak pěst na oko , tak jsem ju stříkl do černé ( v barvě auta je nesehnatelná a kupovat drahou barvu kvůli krytce se mě nechce) ona ta černá aspoň ladí s černýma doplňkama a není na ní vidět tolik bordelu jak na té bílé. Ale z bílé na černou jsem to stříkal už dávno, nějak nechápu, proč to komentuješ až teď v podstatě po roce ??

Nárazník jsem měl nabídku loni za 500 v ostravě a i s krytkou v barvě, nakonec jsem ale nejel na sraz , tak jsem se tam nedostal a pán už nárazník mít asi nebude (nemám na pána už ani kontakt) No a původní krytka mě upadla kdesi po cestě jak jsem jel pro matku do kempu po rozmlácené cestě

2014-08-02 08:10:55

no_hits: vypadá to,žes to dobře opravil.Snad bude držet

Ale jdi ty ... Barva do spreje nestojí tolik (vyhodil jsi už spoustu peněz za blbosti) a bude se ti průběžně hodit při opravách po celý karoserii. Začneš třeba orezlinama,ať to ještě trochu nějaký čas vypadá,protože GTi k prodeji ve stavu co hledáš,asi už jen tak neseženeš.

NO_HITS  
Laďa
2014-08-02 08:31:14

bmarcellus: vůle tam je a trochu se to hábe doleva doprava , nicméně jsem to chtěl ještě vytáhnout a nepodařilo se mě to, musel bych pořádně zabrat, takže bych ji ztratit neměl

mechanik mě říká že má známýho klempířa/lakýrníka co si auto vezme, celý ho odstrojí , poctivě vyvaří a pak zase složí a že to ani na moc nevyjde... já bych ale radši asi sehnal 1.6 s dobrou kastlou a udělat ze 2 jednu.jenže to je asi cenově a dostupností taky mimo.

Vzhledem k tomu že GTi ve stavu jakej hledám není dostupný , tak se nakonec udělají rozvody, kroužky, hlava, šálky na klice ... nejsou to drahý položky , nejdražší jsou ty rozvody a ty už mám Akorát mě mechanik furt tlačí do HC pístů , ale nevím jestli se mě do toho chce jít, navíc jsem ani žádný nenašel, akorát jsem na netu viděl , že se používají D16 písty z hondy , ale ty mají o 1mm menší průměr a tam jsem nepochopil čím se ta vůle řeší , jestli širšíma kroužkama nebo čím. Ale do takové věci bych šel asi jedině pokud bych se rozhodl pro to kompletní vyvaření kastle.

Takže zatím reálnej plán jsou teď pružiny co patří k těm mým tlumičům + geo, na zimu brzdový trubky , no a jak se našetří, tak GO motoru (možná s nějákou tou lehkou úpravou) a potom asi to celkový vyvaření a auto mě zůstane ještě nějákej ten rok.

Kdo ví jak to nakonec bude ... už se s tím spekulováním začínám podobat sakulovi _ nic ve zlým

2014-08-02 08:49:40

No joo,je to dilema.. Buď si auto udělat a už se ho nezbavovat.Nebo shánět jiný a zase ho vylaďovat dva roky do žádoucího stavu.

Já bych to viděl svýma očima tak,že pořídíš GTi a tuhle energii věnuješ tam za stejný náklady a bude to mít dvojí smysl. Budeš mít dobrý stroj ve výborným stavu a ještě vlastně raritu na silnici Tak bys v podstatě neprodělal.

NO_HITS  
Laďa
2014-08-02 09:31:05

bmarcellus: jenze slusny gti neco stoji a jak rimas stejne je potreba to auto doladit a ted myslim technickej stav. Tech 1.6 73kW je asi tak jak gti mozna i min a kdyz to co userrim oproti gti z casti dam do motoru tak to pojede taky pekne i kdyz i ted jsem s ni spokojenej. po pravdě me zatah gti trochu zklamal nebo jsem od toho čekal víc těžko říct



1 ......... 14  15  16  17  18