Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA16DE SR 12/1995


Diskuze o vozidlu

1995 Almera N15 1.6 VIN: JN1ECAN15U0505747

170 fotek  |  2 videí  |  42 servisních knížek  |  347 diskuzí  |  7.74 l/100 km

Výkon motoru 73 kW (99 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 136 Nm (100 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 080 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 597 ccm (97 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA16DE.

Byl to velkej pomocník


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 18

Zamčeno: 2016-10-13 17:57:23, NO_HITS
NO_HITS  
Laďa
2014-03-30 10:05:16

Včera sme měřili tlaky na válcích - vycházelo to v rozmezí 14-14.5 . mechanika to docela zaskočilo , takže zřejmě jsou v háji jen rozvody , takže zřejmě nakonec zas odložím tlumiče a nakoupím od jagyho něco na rozvody .... ale pořád se rozhoduju, mám ještě i nabídky na nějáký auta

2014-03-30 10:10:23

no_hits: zvaž ty investice, těd je zas na prodej černé GTI

2014-03-30 10:14:26

Tak to bych si raději nechal tu 1.6....

NO_HITS  
Laďa
2014-03-30 10:28:59

už jsem se sprinterem mluvil viděl fotky a dodal i foto který jsem chtěl speciálně mimo ty co sou v inzerátu, řekl bych že cena jeho GTi tak nějak odpovídá a pro mě by nemělo smysl protože bych akorát utratil akorát peníze navíc za auto v cca stejným stavu se silnějším motorem a tím pádem je to pro mě zbytečný - ale nechcu tím dejvovi nějak uškodit a nemyslím to špatně , zlý to není jen bych měl prostě za víc peněz to samý jen živější.

Ještě je ve hře Sunny GTi N14 ale tuším že nakonec to dopadne tak že udělám na svým autě rozvody , tlumiče, prahy, brzdový trubky a pak ošetření a nástřik spodku a bude to cajk

nismosprinter: pokud by ti vadilo co jsem zde napsal, a měl bys pocit že ti to škodí v prodej, dej vědět, upravím to

2014-03-30 11:01:59

no_hits: naprosto v pořádku už jsme si psali. každé auto má svého kupce.

NO_HITS  
Laďa
2014-05-10 06:33:18

Tak jsem znovu pretesnoval viko a přírubu rozdělovače. Zjistil sem ze sou v motoru větši karbonový úsady nezž minule. Otvor pro odvětrání klikove skrine je z 30% zanesenej mastným carbonem to minule taky nebylo. Trochu me to zneklidňuje. Olej je už černej a to má jen 5000km za sebou.

 Romik
Roman
2014-05-10 07:59:31

no_hits: ty to moc resis ty oleje ja tam liju Helix HX6 10W-40 a nemuzu si stezovat mam to v lepsim stavu nez ty ten tvuj pokusnej motor na oleje

2014-05-10 08:22:30

Přesně, moc to hrotíš na Micře máme přes 400 tisíc km na Eneos a jelikož je to CG13 co jede velmi hezky až do 7000RPM tak dostává celých 18 let za uši a jezdí dál! v P11-144 jsem nalil taky 10W-40 taky dostává za uši, protože jinak nejede a olej pohoda.. spíš víc tomu škodí, že pokaždé používáš jiný olej přece jenom aditiva se dost liší.. jo a do převodovky u 144ky jsem nalil Paramo gyrol 80W-90 a řadí najednou úplně přesně! Takže převodovku už nech taky dožít s olejem co tam máš

NO_HITS  
Laďa
2014-05-10 08:36:47

Romik: nějákýho takovýho stavu bych rád docílil

já jezdi první dvě náplně castrol magnatec 10W40 - to mě udělalo až 1cm nánosy pod víkem ... fotku už bohužel nemám. Pak sem dlouho používal liquimoly s MOS2 10W40 tak toho dost ubylo a teď mám asi třetí náplň toho eneosu premium 10W40 a zas toho trochu přibylo + je zasraný to odvětrání klikovky . Uvažoval jsem ještě o Mobil Super 2000 X1 10W-40 ten podle technickýho listu vypadá nejzajímavěji z nabízených olejů, ale už ho asi nevyzkouším, po rozvodech tam pujde zřejmě valvoline 10W60 :D

Ktomu oleju do převodovky Motul HD 80W90 - pokud je teplota okolí 20°C a víc tak to řadí i za studena parádně , ale při např 3°C nezařadím třeba 2ku jinak jak s větším meziplynem

2014-05-10 08:58:37

Čistil jsi olejovou vanu? Takovej hnůj se neudělá jen tak..Já ted nalil do Primči olej jen tak na 2-3 tisíce km aby se vyplavily usazeniny, protože ten motor někde sakra dlouho stál (kdybych dal fotku svíček co tam byly a byly totálně rezavý a stejně to jelo ), ale i tak ho mám po 1000km úplně čistej! A Mrkvouš má taky motor čistoučkej, jen řetěz má "drobnou" provozní vůli už

Převodovku máš v háji, to už je dávno jasný, to bude chtít novou i s tím obyč ojlem po ráno při 4-5°C řadím normálně

PS: abych jen nekritizoval, až na ty pokusy se o auto staráš hezky!

NO_HITS  
Laďa
2014-05-10 09:07:27

djmicho: vana pročištěná (nebylo v ní nic) a přetěsněná před 21 000km .Bohužel teď tečeještě víc jak předtím - použil jsem ,,zázračnej,, červenej silikon s odolností do 600°C . bohužel nejen nedrží ale před asi 1000km se mě dokonce vytlačil/vyplavil z vany a jen tak trčí ... a taky tomu nepřidá že když jsem dal jednou neznámýmu mechanikovi vanu a víko na přetěsnění tak mě na vaně strhnul závit na jednom šroubu

Takže v nedělu přetěsnění vany po těch 21tkm znova :D

2014-05-10 11:53:27

romik: Přesně, taky ho valím od doby, kdy přestávali dovážet Pennzoil (americkej Shell) a motor čistej a bez problémů. Láďův problém je v tom, že se v Almě moc nimrá a pořád vymýšlí, čím by jí přilepšil, zatímco dosahuje pravej opak. Střídat náplně jako ponožky je na houby. NO_HI, GA16DE není žádný brko na okruhy, ale poctivej pivovarskej valach, s kterým se můžeš občas proskočit i přes pár plůtků a příkopů - hlavně je úplně nenáročnej a pokud mu pravidelně dopřeješ ten základ, co má dostat, je téměř nesmrtelnej. Tak už zaklapni haubnu, pusť z hlavy barvy u vaček a jdi kua konečně jezdit!

2014-05-10 12:04:16

janis: Presne tak... tohle uz je fakt vtipne (pro me spis smutne), jak porad hledas problem tam, kde neni...

To, ze je motor a i prevodovka ve spatnem stavu jsme ti psali nespocetne krat a ze nema smysl to resit a proste dojezdit a pak dat jiny motor/prevodovku. Takhle to uz nezachranis, proste to nejde.

NO_HITS  
Laďa
2014-05-10 12:28:18

grrrr :-/ vy mě dáváte :D :D Holt su puntičkář a rád si s autem hraju , to je vražedná kombinace :D

Janis o tom skákání přes plůtky a příkopy s tou svou pivovarskou včelou něco málo vím viz foto :D

2014-05-10 12:33:55

no_hits: spíš hnidopich,promiň. Chlapi mají pravdu.

Hezky si to rozesmál

NO_HITS  
Laďa
2014-05-10 15:05:34

bmarcellus: tak díky no, aspoň sem to zkusil ukecat :D ale v pohodě , sranda musí být

Spíš mám te´d obavy z toho jestli se stihnout rozvody před srazem , času moc nezbývá a v servisu není zas tolik času

NO_HITS  
Laďa
2014-05-15 14:55:55

Tak problém s razenim vyřešen a výměna převodovky se odsouvá na neurčito viz http://www.nissanclub.cz/...lect=258570#message258570

Vice foto zde:

http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=140

 Romik
Roman
2014-05-15 16:15:40

no_hits: no tak konecne ses dostal k necemu co funguje no nech to tam nalite a uz na to nesahej

2014-05-15 16:50:29

Měl si dát na mě a ne mě jako vždy ignorovat a koupit si za babku Divinol 75w90 GL 4/5.Jsou to výborný oleje,a nemusí se špekujovat!

http://divinoloil.ru/imag...thogear-TS-SAE-75W-90.jpg

NO_HITS  
Laďa
2014-05-15 18:16:35

romik: neboj ten tam uz zustane pochvaluje si ho dost lidi co meli s jinyma olejama problém a navic su spokojenej tak nemam důvod měnit



1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 18