Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA14DE GX 03/1998


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA14DE GX 03/1998


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 1.4 VIN: JN1EAAN15U0574757

41 fotek  |  1 videí  |  18 servisních knížek  |  278 diskuzí  |  8.05 l/100 km

Výkon motoru 64 kW (87 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 116 Nm (86 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 172 km/h. Zrychlení 12.6 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 060 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 392 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA14DE.

Info:

  • Benzin pouze OMV MaxxMotion 100


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14

NO_HITS  
Laďa
2015-03-22 13:02:40

Dalsi ochutnavka tentokrát na autě

2015-03-22 13:19:37

no_hits: udelej si po okraj cernevy prouzek a aspon to bude hezci nez jen ten plechovi disk

2015-03-22 16:11:35

no_hits: dobrý to je , + ta černá maska a světla

Ještě ten lip kdyby byl ......

NO_HITS  
Laďa
2015-03-22 18:46:20

bmarcellus: joo ze lip nakonec nedopadl me mrzí pak kdosi jinej nabizel za 100 e ale neozval se mně. Chtěl jsem mu dát navrh na cenu tak snad se brzo někdo zas ozve už me zbývá jen ten lip

NO_HITS  
Laďa
2015-03-23 17:46:03

Další drobná ochutnávka příprav na sezónu.

Tlumiče , prachovky, horní uložení - KYB

Pružiny - Eibach ProKit od Jagyho

Na druhé fotce je srovnání OEM a Eibach pružiny z přední nápravy (pružina OEM je předface)

2015-03-23 17:49:31

no_hits: tak tedka uz to ale nechapu

2015-03-23 17:50:54

no_hits: výborně!

NO_HITS  
Laďa
2015-03-23 17:54:00

romik: Co na tom nechápeš, původní OEM tlumiče jsou už KO tak jsem chtěl dat nový, zadní pružiny jsou unavený tak je chci taky vyměnit a protože v podstatě žádnej solidní výrobce nedělá stock facelift zadní pružiny tak jsem využil nabídky Jagyho na Eibach ProKit -30mm - aspoň to nebude vypadat jako koza s tím nižším profilem

2015-03-23 18:03:09

no_hits: jo tak uz chapu

2015-03-23 18:04:23

Cool

2015-03-23 19:45:41

měl jsem nachystaný dráždící obrázek ale vidím že už se dělá náprava problému

2015-03-23 19:56:48

thommy: jestli to náhodou není zatáhlou ruční brzdou, určitě to je aspon mírně z kopečka dle baráků

no_hits: Určitě jsou unavený? většina znás almeráků má určitě původní. Máš najeto pár tisíc a jeto třídveřák a kouli nemáš. Já jsem teda použil dozadu pružiny z GTI jsou silnější/tužší kvůli vetšímu zatížení zadku.

NO_HITS  
Laďa
2015-03-23 20:14:32

Ano je to z kopce , ale couvl jsem a pak popojel dolu a dobrzdil klasickou brzdou, potom zatáhl ručku a auto se nepohlo. Podle mě to auto tahalo nějáký velký náklady v kufru, ať už podle spojky která za studená pocukává při mírnám rozjezdu, nebo i podle stříbrné almery kde jsou pružiny ok a je vidět jak červená je vzadu dole a předek nahoře a i za jízdy je ten zadek tolik nejistej a občas auta na mě blikají že oslňuju

2015-03-23 20:17:21

no_hits: mě sesedlej zadek dělali i KO spodní uložení tlumiče tak cca -1cm

NO_HITS  
Laďa
2015-03-23 20:19:56

xxxmichal: já bych to při 120 tis km viděl spíš na strhaný pružiny nákladem než na KO spodní uloženíuvidíme, jak to dopadne až to přehodíme

2015-03-23 20:26:24

no_hits: to si o neco sedne bude to dobre kdyz to bude niz a ve stejne urovni jak predek tak zadek

NO_HITS  
Laďa
2015-03-23 20:28:31

romik: Byl jsem na Japan meet i olympie , tam 20 hond s mezerou mezi kolem a blatníkem na palec a já díry na dvě pěsti - vypadalo to docela komicky :D

2015-03-23 20:35:12

no_hits: a na kolik te vyslo tohle ty tlumice a pera muzes i do zpravi pokud nechces semka

NO_HITS  
Laďa
2015-03-23 20:49:36

romik: tak tlumiče prachovky horní uložení předek zadek + pružiny cca 9 tis

NO_HITS  
Laďa
2015-03-27 16:46:40

Poslední večerní přípravy před pracovním ránem


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 14