Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA14DE GX 03/1998


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA14DE GX 03/1998


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 1.4 VIN: JN1EAAN15U0574757

41 fotek  |  1 videí  |  18 servisních knížek  |  278 diskuzí  |  8.05 l/100 km

Výkon motoru 64 kW (87 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 116 Nm (86 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 172 km/h. Zrychlení 12.6 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 060 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 392 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA14DE.

Info:

  • Benzin pouze OMV MaxxMotion 100


1 ......... 10  11  12  13  14

2015-08-16 21:30:01

jagy: To souhlas pěkných kastli je malo

NO_HITS  
Laďa
2015-08-29 22:45:25

Tak včera proběhla výměna horního napínáku řetězu viz:

http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=532

A dnes jsem přetěsnil víko ventilů viz :

http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=534

Nakonec se lakování nepovedlo - příště nepoužiju na odmaštění technickej líh ale čistič brzd jinak silikon drží a to je hlavní

2015-08-30 13:44:26

no_hits: pěknej pohled na zachovalé zlatavé vačky.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-30 14:32:20

nismosprinter: jo to jo celej ten motor je krásně čistej, jen v jednom místě byla 1x2cm usazenina ale nemám odsávačku, tak jsem do toho radši nedral aby se to neuvolnilo , on to olej rozpustí

2015-08-30 20:57:41

Motor pekny, ale ta lista byla na kasi.

2015-08-30 21:01:15

no_hits: pekne pekne

NO_HITS  
Laďa
2015-08-30 21:03:48

jagy: tak asi máte všichni pravdu, já myslel že to není tak zlý protože vždycky když jsem viděl fotky jak to někdo měnil tak to bylo vydřený mnohem víc, tak snad to chvíli vydrží

nismosprinter: díky

2015-08-30 21:51:50

Nohits: to mě zas sákne víko těsněním jak jsou ty trubky ke svíčkám. Silikonoval jsem to ale chtělo byto nový samostatně sem to nikde nenašel.

jagy: Já bych teda neřekl že na kaši. To jste neviděli u mě mám to mnohem víc. Pak dám fotoaž to budu měnit. Ale vtipný je, že tam mám do dorazu napínáku stejně místa jako nohits.

Jinak až ti přijde ten napínák pro mě tak dej vědět.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-30 22:42:17

xxxmichal: treba victor reinz prodává sadu těsnění pod viko + gufera na trubky cena okolo 4 nebo 500

http://mlparts.cz/autodil...lu?tecDocProductId=276455

Dělá i elring ale pozor prodavaji samotný tesnění pod viko a pak tu sadu rozdil je samozřejmě v ceně

NO_HITS  
Laďa
2015-09-19 14:05:21

Tak dnes po 3 týdnech první kontrola víka , jestli někde neprolíná a po celým obvodu krásně sucho

NO_HITS  
Laďa
2016-01-30 16:11:53

Po roce a čtvrt hledání jsem konečně sehnal facelift lip. Stav je sice horší ale da se to

2016-01-30 17:36:43

Tak to velká gratulace! Čumák už vypadá dokonale

Snad nebylo tak drahý,jako obvykle bývá....

2016-01-30 18:12:39

no_hits: Kurňa to je čistota.Než jsem dal pod víko nové těsnění,taky jsem to měl takhle suché.Dneska jsem víko sundal,vyčistil a dal zpět.Tak uvidíme v pondělí jak to bude vypadat až vyrazím.

2016-01-30 18:36:18

no_hits: Pěkný lízátko radši se neptat kolik to stálo :) Já už jsem svoje neorigo lízátko z renaultu zpět nedával bych ho asi urval

koukám že 1.4ka má předstíh jen 9-1stupnů? vždycky jsem si myslel že to je číslo na předstih nebo to je něco jiného? Já mám 11-2

NO_HITS  
Laďa

xxxmichal, 2016-01-30 18:36:18 napsal:

no_hits: Pěkný lízátko radši se neptat kolik to stálo :) Já už jsem svoje neorigo lízátko z renaultu zpět nedával bych ho asi urval

koukám že 1.4ka má předstíh jen 9-1stupnů? vždycky jsem si myslel že to je číslo na předstih nebo to je něco jiného? Já mám 11-2

2016-01-31 07:38:40

xxxmichal: podle tabulky mají oba GA motory uvedený 10 +- 2.. Takže nevím, ale taky mě napadlo že to cislo je předstih, ja ho mam nastavenej stejne na 13-14

Cena lízátka je v servisce

Brouček, ja to pretesnoval v září a pořad sucho

NO_HITS  
Laďa
2016-05-28 07:37:57

Včera provedená další údržba a přešel jsem na Mobil 5W-50 ať nehrozí v tech vedrech zapékání oleje na kruzích po jízdě pod pilou

2016-05-28 14:10:28

Tak to ted hlavně drž pod krkem moje zkušenost s 5W-50 je taková, že za studena to zrovna ideálně nepromazává a nízký zatížení taky nic moc (motor má hrubší chod), ale jakmile se to veme pod krkem, tak má motor zvouček jak pilka a celkově se uklidní

NO_HITS  
Laďa
2016-05-28 16:44:51

djmicho: srovnával jsem viskozitu za tepla a studena a byla podobná s mobilem 5W-40 já nepozoroval rozdíl zatím u studených startů, možná jsou trochu ,,příjemnější,, spíš mě překvapuje, že 50 ma o cca 20 stupňů nižší bod tuhnutí i když je obojí 5w a má o cca 30stupnu vyšší vydrž (teplota vzplanutí) oproti 40... To už pochopitelný je. Spíš mě vyděsil v první chvíli olejovej mann filtr původní W812/23 nahrazuje W 7041 nicméně teď kontrolka oleje zhasne ještě než pořádně nastartuje motor. Dřív zhasla cca 1 sekundu po startu.

2016-05-28 19:20:46

Bych ti mohl vyprávět,co zažila za pilu naše 1.6stka za 14 let a mých pět let vlastnictví a světe div se,jen s olejem 10w40 a pořád šlape jak hodinky a netrpí zvýšenou spotřebou oleje To,co tam teď máš je pro tvůj motor nevyužitelný ani v nejtvrdším režimu,protože teplot jako pořádně kalená 911 GT3 nikdy nedosáhneš - natož aby se vyplatilo investovat (ikdyž né moc) do 5w50,který se tam právě leje jen pro okruhový zatížení. Jasně,pro pocit dámského bezpečí proti tomu nic nemám

djmicho: tak to není.Maže stejně,jen líp snáší vyšší provozní teploty a každý motor,který se rozpálí a prožene začne po nějaký době líp chodit a tahat.Obvykle tak po půlce nádrže a s plynem pořád za půlkou. To mám vždycky pocit,že se vrátilo zpátky všech 140k a nebo se našlo dalších 30k k nim.....

NO_HITS  
Laďa
2016-05-28 20:33:30

bmarcellus: ono je celkem jedno jestli za 1000 koupím 5litru 40ky a necelý 2 zbydou nebo jestli za tu 1100 koupím 50ku 4litry a zbyde necelej litr, zas je potřeba si uvědomit, že tvoje oblíbená 911 má chlazení motoru i oleje trochu líp pořešený oproti GA. Další věc je, že po vypnutí motoru u N15 se hned zastaví pumpa i sahara a přichází teplotní šok což kruhům resp oleji na nich moc nevoní. I když GA nemá takovej výkon, tak v motoru hoří benzín stejnou teplotou a ve 40stupnich v létě se ten motor docela slušně rozpálí avzhledem k tomu, že ten motor nežere snad ani kapku oleje a je zevnitř čistej jak po GO, tak bych to rád nadále udržel a nepodceňoval. V neposlední řadě rezerva u tepelné odolnosti není na škodu a to kilo navic mně žíly netrhá


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14