Fórum - Téma


NO HITS - Almera N15 GA14DE GX 03/1998


Fórum O vozech našich členů NO HITS - Almera N15 GA14DE GX 03/1998


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 1.4 VIN: JN1EAAN15U0574757

41 fotek  |  1 videí  |  18 servisních knížek  |  278 diskuzí  |  8.05 l/100 km

Výkon motoru 64 kW (87 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 116 Nm (86 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 172 km/h. Zrychlení 12.6 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 060 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 392 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, GA14DE.

Info:

  • Benzin pouze OMV MaxxMotion 100


1  2  3  4  5 ......... 14

NO_HITS  
Laďa
2014-11-22 06:25:21

Tak jsem konečně sehnal vozidlo. Zakoupil jsem almerku od Carcoolky tady z klubu. Auto jsem pred pul rokem vybiral takze jsem věděl do čeho jdu. Bez koroze, poctivych 118tis km , eko zaplaceny, nova technicka, jen ma od octavie pochroumanej kufr, sle to se spraví u klempíře během prvních dvou týdnů

2014-11-22 10:12:39

A teď budeš mít konečně auto,kterým za námi přijedeš do Mostu a zase tě odveze nazpátek bez obav.

NO_HITS  
Laďa
2014-11-22 10:50:38

bmarcellus: chtěl bych to mit předkládaný a opraveny uz na PW Memoriál sraz 30.11. Ale to nestihnu když je to uz příští týden takže prvne bude zřejmě k vidění na vánočním setkání v brne

2014-11-22 18:56:07

no_hits: tak si se konečně dočkal jsem zvědav jak nám ji pak představíš až bude nastrojena dílama ze stříbrňáka.

NO_HITS  
Laďa
2014-11-22 18:57:23

nismosprinter: nechte se překvapit pár lidí už ví jak by pak měla vypadat

2014-11-22 19:25:59

no_hits: jen doufám že se zbavíš toho šílenýho nárazníku "není určen pro sedany" ?

NO_HITS  
Laďa
2014-11-22 19:56:22

nismosprinter: to je klasickej N15 facelift nárazník facelifty byly jen dva - tento a GTi , stejně jak u předfaceliftu ... teda ve střední evropě samozřejmě. Každopádně, nech se překvapit škoda jen , že nemám čirý mlhovky

2014-11-23 01:08:16

no_hits: co stim budes delat kdyz mas 2 vozi o stejnem vykonu ???

NO_HITS  
Laďa
2014-11-23 08:21:00

romik: uplne stejny to neni. Je tam rozdíl cca 10 koni na tunu :-D Ze 2 poskladam jedno co mně bude vyhovovat a druhy pujde do světa.

2014-11-23 10:43:21

no_hits: jo aha takze tim padem v tvem smyslu veci je dat cervene auto do poradku a prehazet veci ze stribrneho a to potom poslat dal aspon tak jsem si to vysvetlil ja bude to tim ze ma asi celkove lepsi kastli nez ta stavajici

2014-11-23 11:26:33

romik: o tom se tu bavím poslední 3 měsíce Pak našetří na Hondu cca do tří let a bude hotovo

2014-11-23 11:31:06

bmarcellus: a zase kdyz se na to mrknu jinak tak proc delat takovihle sachy snad mam auto co jezdi a urcite to ty 3 roky odlita a kor z jeho malim rocnim najezdem tak proc budu resit dalsi lepsi kastli to nechapu pokud me to bude prochazet STK a budu chtit jit do neceho noveho tak nebudu delat zbytecne takovihle prehozi a stary auto dojezdim a dam na likvidaci

2014-11-23 11:33:33

romik: vždyť má motor KO i s vedením brzd, atd. už teď,takže takhle to má za čtvrtinový náklady vyřešený.Deláš soudy a nemáš informace

2014-11-23 11:34:31

bmarcellus: sorry to ja nevedel ale jen jsem to tusil ze jsem neco o tom snim resil

2014-11-23 11:40:21

Na Hondu šlo šetřit i kdyby jezdil v GTi a byla by to navíc větší sranda A že tady v poslední době pár hezkých na prodej bylo

Každopádně, ať auto slouží jak má a co nejdéle

2014-11-23 11:45:19

jaymz: bojím se,že by do GTi chtěl trochu investovat a neušetřil by. Jinak souhlasím,jezdit za 6,5 nebo 7,5 je jedno a nenáročný je to stejně kromě pojistky. Ovšem za ty peníze koupíš tak čtvrtinu GTi

NO_HITS  
Laďa
2014-11-23 18:20:58

Romaxit: tvůj první názor je správnejřpehážu ze stříbrné co bude lepší -ať už výbava nebo jen stav a to co mě vyhovuje míň dám do stříbrné a pošlu ji do světa. někomu určitě ještě chvilku poslouží jako první auto nebo jako tank do lesa na dříví. Co se peněz týče , tak pořizovací cena + oprava se mě vyplatí a i kdyby se mě to oproti prodeju stříbrné nevyplatilo, tak za ty peníze není stejně co řešit. Su zvědavej za kolik s tím dokážu jezdit, ale zatím se to rýsuje zajímavě.

Jaymz: Ať je to jak chce tak po městě ta 1.4 oproti GTi při stejným stylu bude prostě jezdit za míň a na cenu s povinným u kooperativy bych se na 2400 s GTi taky nedostal. Dalí věc jak říká Marcéllo, víte jak pro mě bylo těžký GTi vybrat a i kdybych vybral tak bych stejně něco našel do čeho bych investoval a nebo bych se nechal zlákat nějákou základní úrovní performance úpravy, což u 1.4 nehrozí :D Jinak řečeno zvážil jsem všechny možnosti, zvolil to co je pro mě optimální a díky velkýmu štěstí se k takovýmu autu i dostal

2014-11-23 19:29:58

... víte jak pro mě bylo těžký GTi vybrat ... áno stačilo sledovať ako vyberáš prevodový olej... blekoty blek... tešíme sa že budeme opäť sledovať nové vylepšenia,úpravy... vytuň mi fáro sa volá jedna šou.... tak oprav tú zadnicu a lacno jazdi....

2014-11-23 19:35:08

no_hits: dekuji za vysvetleni za mesic ti to omrknu

NO_HITS  
Laďa
2014-11-23 23:07:06

slabostka: každej se spokojí s něčím jiným a já jsem moc aut nepotkal co by odpovídaly mým představám , v podstatě to byla jen jaymzova almera a pak se zdál být ten červenej sunny , kterej jsem ale osobně nestihl omrknout a koupil ho tady z klubu JenikGTI a před půl rokem to byla moje červená almera , když jsem ji vybíral pro Carcoolku a nakonec vůz skončil u mě

Romik: jj na motokárovej vánoční sraz už bude v plné polní - už aby to bylo těším se na continentálky, na těch sava eskymo to strašně klouže hlavně za mokra a brždění je jak na ledě


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14