Fórum - Téma


nízký výkon P11


Fórum Primera P11 nízký výkon P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-06-30 13:45:56

Zdravim mam primerku 1,6 16V 99koňku a jede jako by mela tak 80 koní a zda se mi ze mesic co mesic jede mene a mene jeste pred 3 mesicema sem z ni vyskubal 200km/h(tachometr) a ted se na tom samem useku nedostanu pomalu ani na 190.. jednicka,dvojka uz take nema takovy tah co byval.. nemate nekdo prosim nejake rady,tipy co vymenit,udelat abych ji navratil aspon trochu ztraceneho vykonu(na GT nemam ) ?? budu vcedny za kazdou radu..

2011-06-30 14:29:13

základ je vyměnit všechny filtry. Vzduchový (může být ucpaný a motor se dusí), palivový (může být ucpaný a motoru se dostává málo paliva) a olejový pro zichr a samozřejmě svíčky a oleeej. Veškeré filtry jsou nejlepší origo, zde zařizuje člen Jagy, jakákoliv druho výroba může způsobovat problémy a svět to nestojí. žádné kaše od vietnamců (nesmějte se taky už je prodávají), ale nissanu pěkně dopřej "kvalitní" NGK, typ si najdeš v konfigurátoru na internetu. co se týká úbytků výkonu tak za to v 90% případů nesou vinnu některé ze senzorů, jako je lambda, váha vzduchu, senzor otáček atp. za další si nech proměřit elektřinu v autě, celkové napětí, poklesy atp a samozřejmě palec rozdělovače. Mě například kuna nakousala zapalovací kabely a zřejmě muselo docházet ke kratům a motor občas haproval. vesměs tohle vše jsou snadno řešitelné věci pak přicházejí takové ty hůře řešitelné kdy je problém v samotném motoru, záleží jak se k němu chováš, ale čistě logicky se každý motor průběžně opotřebovává, záleží co má nalítáno, mohla si ho někdy trochu připéct, toho si kolikrát ani nevšimneš, tlaky mohli mírně poklesnout a tam kde si jel 200 jedeš teď sotva 190 a za čas tam nepojedeš ani 180. Ze všeho nejtěžší je lokalizovat zdroj problému, většinou je to nějaká blbost, která je ale obtížně zjistitelná a je smutné přijít na to že si vše vyměnil a auto pořád nic:D auta jsou spotřební zboží, mír v duši

2011-06-30 17:42:49

Jeste jsem zapomnel napsat ze palivovy a olejovy filtr byl menen nedavno(+olej) a nove svicky denso tam jsou tak 5000km a ted mi bylo mechanikem receno ze to nemá váhu vzduchu.. i kdyz do ted jsem myslel ze vsechny 16V primerky ji maji .. jezdim s ni tak nejak v klidu ale take jako snad kazdy si samozrejme obcas rad slapnu a docela me stve ze uz ani zdaleka netaha co driv a na sprinty me uplne bez problemu potahne 15 letej escort 1.6 90koní ... tak ja nevim zkusim ten rozdelovac,lambdu,.... a uvidime no jestli se nerozjede tak ho asi brzo poslu do sveta

kazdopadne dik za rady

2011-06-30 17:56:11

Vsechny Nissany maji vahu vzduchu... takze v prvne rade bych vymenil "mechanika". Dale netusim, proc tam nekdo daval svicky Denso.. originaly jsou NGK. Pak lidi resi, proc neco nejde... protoze tam lidi cpou neco, co tam nepatri.

2011-06-30 18:52:14

Musím Ti Jagy oponovat.Všechny Nissany váhu vzduchu nemají.Na mé bývalé 100NX 1,6 (stejný motor) váha vzduchu nebyla,protože to byla ještě karburátorová verze.Na druhou stranu je pravda,že to bylo auto z roku 1991.Ale to,že všechny Nissany maj váhu vzduchu pravda není.Kdyžtak je potřeba upřesit,od jakého roku se váha už montovala.Ale to je jen taková malá připomínka,nic do pranice. Fizzbiker prosím neodpovídat.

2011-06-30 18:52:56

To byl jen kamarad mechanik.. ten mi auto nedela.. ty densa mi tam ale dal mechanik co mi dela auto myslis ze s NGK by to bylo lepsi?

2011-06-30 19:18:22

Do nissanu jedině NGK, s Densama jsou právě dost často problémy.

2011-06-30 22:05:30

mne fungovali aj densa rovnako ako NGK (sr20de) . mimochodom čo kvalita paliva?

2011-06-30 22:15:52

Někde jsem tu psal,že když jsem koupil GTi,byly v něm svíčky Brisk.To auto jelo jako kráva.Ale pro jistotu jsem koupil NGK a nové kabely.Abych se přiznal,rozdíl jsem nepoznal.Spíš to bude právě v kvalitě paliva a i v seřízení zapalování a pod.Jasně,teď se do mě pustí všichni odborníci na Nissany,ale když vše funguje jak má,nezáleží na značce.

2011-06-30 22:23:47

To ze to nekomu funguje, neznamena ze je to vhodne... nevidim jediny duvod, proc tam davat cokoliv jineho.

2011-06-30 22:27:31

Jagy,promiň Ale když mi to na to jezdí a s docela dobrou spotřebou,nevidím zase já důvod,dávat tam NGK.Ale jasně že pro tyto motory jso svíčky dané.Já jen píši můj konkrétní příklad.Kdybych to nezažil na svém autě,nebudu to psát.

2011-06-30 22:34:14

Mel jsem tam obyc Densa a v pohode,´ted tam jsou obyc NGK a v pohode mozna za studena lehke kuckani zmizelo kdyz byli nove. Daihatsu to same Denso pak NGK a tez ok.

Ted premyslim ze testnu ten novej typ DENSO

2011-06-30 22:38:19

A teď jste mě rozhodili že ani vlastně nevím,so je v Primeře za svíčky.Musím se přiznat,že je trochu lenivější než bylo GTi ale s tím asi nic nenadělám.Jen při sešlápnutí plynu cítím,že by jela ale něco jí to nedovolí.Jdu vyndat svíčku.

2011-06-30 22:43:16

Nedovoli ji to ten batoch co taha sebou (vaha) a delsi prevody a nizsi vykon

2011-06-30 22:47:49

Tak to je jasné,to chápu.Trochu mi ta svižnost chybí. Tak jo,mám tam NGK.Ale nějak se mi nezdá vzdálenost a barva elektrod.http://imageshack.us/g/221/p6300014mjgfba.jpg/ Nebo je to snad v poho?No nevím.

2011-06-30 23:13:16

Rekl bych ze uz jsou na vymenu .

2011-06-30 23:14:46

No také bych to tak tipoval.

2011-07-01 10:42:44

Na internetu je spousty clanku popisujici stav svicek vzhledem k funcknosti motoru:

http://www.dansmc.com/Spa.../Spark_Plugs_catalog.html

http://stekly.wz.cz/svicky.html

Kdyz porovnam ty obrazky s tvoji svici, tak me prijde prehrata (ma bile krupicky na elektrode i izolatoru)...

2011-07-01 16:00:19

Už keď ste sa prepracovali k sviečkam - ako často ich meníte? Mám NGK PFR6G cca 2 roky a čosi ...

2011-07-01 18:33:29

Arteee:Ano,má barvu jek píšeš.Auto jsem přivezl před týdnem a tak zkoumám v jakém stavu co kde je.Postupně některé věci měním.


Odpovědět

1  2