Fórum - Téma


NISSAN X-TRAIL 2.2 TDI 84 kW - nelze nastartovat


Fórum X-Trail T30 NISSAN X-TRAIL 2.2 TDI 84 kW - nelze nastartovat

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan X-Trail T30 / Classic  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2016-01-09 14:57:28

jagy: Napíš cenu na 84kw r.v.2002 oba ventily dik

2016-01-09 18:24:27

Klidně i mě a může být i do sz

2016-01-15 10:12:21

jagy: nevieš mi poradiť ako laikovi ako vymeniť najrýchlejšie SCV ventili zajtra sa idem do to púštať tak som pozrel zo spodu a miesta na ich vybratie je minimum a zhora slabo vidno dik ak je lepší patent ako ich vybrať napíšte mi diky moc

2016-01-15 13:13:01

michalatv: v linku co som ti uz raz poslal sjaro napisal jasny navod ako najjednoduchsie a najrychlejsie: Zhod prave koleso a pusti auto dolu,kotuč tesne nad zem,aby si tam dočiahol.Konektor zo zeleneho daš dolu lahko,červeny- poistku stlačit a dlhym šrobovakom alebo tyčkou zvrchu cez medzeru medzi hlavou a sanim si pomožeš konektor zhodit.Potom už len 5-ka imbus a šrobovat.Tym že si pustiš dolu auto tam zvrchu daš ruku aj s loktem na uroven ventilov a nemusiš si tam vykrucat zapestie.Ked budeš davat naspet namasti si gumičky aby si ich tam necvikol.

Více na: http://www.nissanclub.cz/...lect=278017#message278017

2016-01-15 13:27:56

kevin66: to som čítal pýtal som sa niekoho iného každý môže mať iný prístup nenapadlo ta to

2016-01-19 14:50:48

Zdravím,je možné, že SCV ventily na X Trailu 2.2di vydrží +- 40000km ? Díky za je odpověď Jarda

2016-01-19 15:06:12

jarda144: Ak je tam šmejd filter alebo bol alebo špatna nafta a je bordel v čerpadle tak nemusia vydržat ani tolko

2016-01-19 15:41:37

sjaro: Děkuji moc za odpověď.

2016-01-19 17:30:06

No to ano stačí natankovať ropu zlú a papa celí systém ale ináč v pohode vozenie že

2017-04-03 13:45:27

honzabk: http://allegro.pl/zawor-s...an-2-szt-i5402662962.html

2017-04-03 15:00:40

jarda144: já je řeším teď,možná zbytečně,vydržely 330 000 km

2017-04-09 18:33:18

mila198: zdravím,četl jsem zde popisované postupy,jaký jste zvolil???já jsem se o to včera pokoušel ,ale nemám ani tušení jak se k nim dostat.sundal jste stěrače a ty plechy??

2017-04-09 18:38:54

kevin66: zdravím,pokus o výměnu SCV ventilů,provedl jsem popsané ,ale ventily jsem okem nezahlédl,je lepší sundat plechy pod stěrači??

2017-06-26 14:48:58

sjaro: Nazdárek. Chcem sa spýtať primera 2,2 102 KW kolísal tlak na volnobeh a niekedy po dlhsej jazde hodil nudzak. Na aute diagnostika nic neukazala ani v nissane ked motor isiel. Vraj je zle cerpadlo, lebo niekedy boli dlhsie starty. A teraz nastal problem po predchadzajucom majitelovi svietil airbag v sedacke a snimac tlaku, auto islo na KTS diagnostiku a na nej ukazovalo kolísavy graf paliva +

vraj vymazanie tychto dvoch chýb, auto zdochlo a uz len tocilo. Vraj odisiel SCV ventil, alebo cerpadlo. Po kontrole tlak nafty nesiel do railu, do prepadu ano. Privod je ok od nadrze vsetko nove az k cerpadlu. Vymena cerpadla komplet aj ventiloma snimacom. Po startovani nedava do railu naftu. Na start spay to chytilo ale len od 2000 az 5000 ot. Pod 2000 zdochne a nejde start, len spray. Po odpojeni zasuvky SCV ventilu hned ide tlak do railu cca 45Mpa ale motor ide len do 3500ot a tlak extra nestupa a ani neklesa na volnobehu. Vyzera to ako RJ blokovala cerpadlo. KTS Delphi a ani WOW nenašli chybu.Jedine ze nieco dava iné hodnoty a RJ nevyhodnoti chybu. Samozrejme ze po odpojeni SCV venilu su chyby tlaku. Kde by mohol byt zakopany pes ?? Imobilizer blika a po zasunuti kluča uz nie, ten by mal byt v poriadku , hadam ten neresetoval spolu s ABG. Cerpadlo menene z funkcného auta.

2017-06-26 15:02:54

rastoprim: v prvom prípade by bolo stačilo vymeniť ventil na čerpadle. V druhom prípade ak ho neblokuje Imobilizer pozri diagnostikou teplotu paliva,keď nie tam tak potom skus naštartovať s odpojenym snímačom vačky. Ten ventil co máš na čerpadle je 006?alebo 066?lebo tie prve boli všetky vadne z výroby.

2017-06-26 16:32:36

Po výmene čerpadla aj scv ventilu je problém stejny. Teraz som zapojil scv a odpojil sn. vacky a nechytlo. Po odpojeni scv chytilo aj bez zapojenej vacky. Stare čerpadlo ma 006. Teraz je 066. Čerpadlo je z funkcneho auta menené aj s cidlami. a teplota je realna.

2017-06-26 17:16:18

Problém je že prečo prestalo tlačiť do railu či mala na to vplyv diagnostika, mazanie kodov alebo nahoda. Viem že stačilo vymeniť ventil. A nesparat diagnostikou ale dôvod prečo nejde je rovnaky aj po vymene celeho cerpadla,pumpy hadíc. Netreba niečo resetnut ? Imobilizér,rj? Pokiaľ by dávalo rj niečo impulz blokovať scv.našli by to na diagnostike v nissane? Ďalší test. Štart bez zapojeného scv pri voľn. otackach som ho zapojil a žiadna zmena.auto nemá ťah nesciplo a otacky tak do 3500. Rj si asi myslí ze je scv stále odpoj. preto nemá vykon.

2017-06-26 17:44:58

rastoprim: resetnut môžeš akurát odpojiť baterku, keby bola zblbnuta bcm-ka. Tiež môže byť odpalena ecm.

Diagnostika sa dá urobiť plynovým pedalom a aj resetnut scv ventil. Do Nissanu pôjdeš zbytočne plynový pedál je rovnocenná diagnostika ako consult.

Znovu čítam tvoj príspevok. Teraz pri štartovani máš nejaký tlak paliva na grafe alebo nič?

2017-06-26 21:05:58

Tlak paliva v rampe je pokiaľ sa odpoji scv niečo cez 40 mapa. Pokiaľ zapojím scv tak tlak je 0. Stále sa mi nezda ked to dal na tu KTS a mazal chyby. Vraj vtedy kolisali otacky a vraj po názvami chvíľu išiel motor a zrazu zdochol a viac nešlo natočiť. Odpoveď mechanika ze načisto odišiel SCV. To by bola nahoda zrovna keď to mal napichnute. Mne to príde ako keby blokol niečo. Mohol aj niečo odpáliť a ako to zistím.

2017-06-26 21:46:36

rastoprim: urob skúšku odpoj hadičku z rampy to učko a skus zaštartovat z rampy nesmie ísť nafta, druhú stranu zablenduj. To isté potom urob s hadičkou co vychádza z hlavy prepad trysiek. Treba 100 percent vylúčiť ci ten tlak neuteka do prepadu. Lebo sa mi jedna vec nezdá ze pri odpojenom ventile máš len 40 tlak, mal by ísť naplno a strieľať poistný ventil na hrazde.


Odpovědět

1  2  3  4