Fórum - Téma


Nissan vs. VW


Fórum Primera P11 Nissan vs. VW

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-03-25 11:49:44

kamarat ma passat 1,8 turbo ale nikdy sme neskusali to zrovnavat po dynamickej stranke ale co sa tyka napriklad spotreby tak to auto ma zhruba o liter a pol vyssiu spotrebu.

2008-03-25 11:57:35

passat by nemal sancu, nakolko oproti oktavke bude o dost tazsi, a pri rovnakom vykone na tom hodne zalezi!

a este povodna otazka, 103 kw asi bude trosku malo na 1,8 turbo - aj ked ani tam velky rozdiel nebude

2008-03-25 12:24:26

Krupi, ved vies ze musis nekriticky milovat Nissany a ponizovat ostatne znacky, najma VW group.

Co by sa dalo porovnavat je napr Octavia RS a Primera GT, obe su auta strednej triedy, rodinne sedany zamerane na sportovu jazdu. Lenze vtedy ma uz Octavia 180k s turbom a GT atmosfera len 150. Nehovoriac o pohodli, ktore poskytuje Skodovka, na druhej strane GT je ovela istejsie v zakrutach a ma presnejsie riadenie... Auta su navrhnute uplne inak, takze vzdy to bude neporovnatelne. Ale musim uznat, je dobry pocit 10rocnou sunkou zrusit najnovsi Passat, asi o to tu vo vsetkych podobnych diskusiach ide

2008-03-25 12:28:56

HonzoGT: 2,0TDi s chipom neni zrovnateln aso seriovou. U TDi staci lahka SW uprava a hned ma +15-25HP. Ciye to j eine ako seria 2,0TDI. navyse v premavke sa celkom zrovnavat neda. Aj rozdiel par desiatok k nemusi byt v premavke dostatocny na ujdenie silenejsieho auta.

To je pripad nahanacky Mitsu lancer EVO v CR ktore prenasledovala a nakoniec dostala Octavka 1,6MPI a rozhodne aj uplny somar ktory o autach nevie nic nepovie ze su to podobne dobre auta

2008-03-25 13:53:21

no tak zitra zamnou prijede kamoska ma new car Octavia 132Kw,poprve co mi da holka naprdel

2008-03-25 14:29:28

nevim jestli si vzpomínáte na letitou aféru kolem malého mercedesu A.Tenkrát si přizvali jako konkurenci do losích testů hoši od mercedesa právě trabanta.Netušili ovšem,jaké je čeká překvapení.Zatímco řidič trabíka to prokličkoval úplně v pohodě rychlostí přes 70km nové,sQvjelé Áčko se při 60ce převrátilo.No nic pravili hoši ze Stuttgartu,dovybavíme to ještě ESP,SSM,MMS,UFO,DSF,KGB a KSČ a toho laminátníka prostě musíme porazit!!Jenže ta dovýbava znamenala zvýšení ceny,za které bys pořídil minimálně 20 takových laminátníků .Chci tím říci,že buďme spokojení s jednoduchou funkční károu,kterou máme,protože zbytek světa musí vymýšlet psí kusy aby nás dorovnal

 Svobi
2008-03-25 14:34:36

Jj srovnejte spotrebu a jizdni vlastnosti GT stim passatem. A jinak oktavka v zakladu teda urcite nema vysi vykon nez GT ma 90 koniku a s almerou 2,2 dti se neudrzi . To tamten ji musel mit nacipovanou poradne .

2mato  
Mato
2008-03-25 15:02:09

richard noo ale taky ford ,bmw ,mazda nemusi robit az take kusy aby predcila aj (tu naj znacku ) nissan

inac k teme ,porovnava sa nie moc zrovnatelne ,ale ide podla mna hlavne o vodicov nakolko vedia vyuzit potencial auta v kazdej situacii....lebo to nieje lahke ani z daleka

2008-03-25 15:08:13

octavka ma 1.8T 110kw,Rs 132kw ,2.0FSI 110kw,1,8 TSI 118kw,....celkem velky vyběr motoru

2008-03-25 15:10:15

uz sa tu neporovnava passat a primera tak ked vela znaciek co robi sportove auta stale a nissan spravi sportove auto raz za cas a to ho spravi tak,ze v tej cenovej kategorii v tom obdobi nema konkurenciu.napriklad nie az tak velmi drahe oproti konkurencii nove GTR co je najrychlejsie seriovo vyrabane auto na svete.a na primeru sa podvozkovo chyta maloktore aj nove auto.nevravim,ze je to najlepsie auto,ale pomer cena,vykon,spotreba a kvalita urcite jedno z najlepsich.

2008-03-25 15:42:41

Svobi. Byla rec o nove Octavii, ktera ma 103kW nebo taj nejak..

Ja jel 200m oficialne mereny sprint proti RS 180koni a dal jsem mu celou sekundu. Upravy jsem nemel vubec zadne, krom nekvalitnich slicku...

2008-03-25 18:21:49

No nevim nu ale ja mluvim o 2 octavce v combajnu 19 tdi 110k cipnutejch na 150k + sportovni filtr a lepsi obuti. Vahove je tedy tezsi a vykonove bych rekl nastejno ma to zmereny na brzde 156k a neco . Nerikam ze by me daval jenze ja nestihal radit v provozu tam kde jemu stacilo podradit o stupen ja musle i na dvojku kdyz se honite mezi autama a jednalo se spis o to jak berete ze drzi GTcko v zatackach leteli jsme do zatacek oba svorne 130-160km octavka se nehla GTcko taky ne jen v jedny se mi lehce utrhl zadek jen si poskocil nic zavratneho mam horsi gumy. Nu a Ohcavka udela v pohode 205km/h coz GTcko taky neli vic ale tahle rychlost na okrsku nepatri me jen dostavalo ze on proste seslapl pedal a jel ja cekal na otacky vzdy kdyz jsme dojel auto chtel ho predjet to mate treba spomaleni na 70km/h no tak nejlepsi je tam narvat 2 a chytnout otacky jet na 3 se to rozjizdi nestihal jsme poradne radit nejspis. Pri takovem stylu se nedivim ale ze praskaj poloosy.

2008-03-25 18:24:28

jagy: sekunda je dost na 200m necakal by som az tolko. samozrejme podstatna je vaha, lebo podobne ako Sunny GTi dokaze sprintovat paperivo relativne slabe saxo VTS a robi to robi prave vaha. tak ci tak Octa 1 RS ma papierovo lepsie zrychlenie ako Sunny GTi takze kym Sunny dokaze zajazdit lepsi cas 0-100 ako udava vyrobca, tak u O 1 RS je tomu naopak. Tiez to o niecom svedci paperovo by ste mali sprintovat zhruba na rovnako, resp O1 RS este kusok lepsie.

2008-03-25 18:31:25

Sunny ma papirove 8.2sec. Uz jsem to tu parkrat psal, ze v dobovych testech namerili 7.5sek. A ST220 ma 7,4sec. papirove a pokazdy jsem mu ujel. Sice o pul auta, ale ujel.

2008-03-25 19:00:42

ja u svojeho co jsem meril nedavno s vykuchanym autem na 205 45 16 kolech sem mel 7.2,7.8

2008-03-25 19:20:43

a nebude to treba lepsi zkusit?sezente nekoho kdo ma ww a hotovo,ja bych se toho treba nebal

2008-03-25 20:38:35

primka je super, protoze je docela lehka a pritom velka, perfekt podvozek, jsou v dobrym stavu a nestoji moc. Mezi nejrychlejsi nepatri, ale rozhodne to neni nuda. Komu to nestaci muze motor upravit a pak ujizdet nejen chrochtakum:)

2008-03-25 20:51:41

2mato:pravdu díš,protože od té doby co se kamarádí s renckem mne ty auta jaksi přestávají oslovovat.Když vezmu primeru P10,tak je to krásný auto ,P11 je krásný auto ale P12 mi prostě nic neříká (to neznamená,že je špatné,prostě věc vkusu).A také se mi zdá,že čím více frantíckých dílů se do těch aut montuje,tím více ta autí stojí za prd .Od VW se mi nejvíce líbil kaďour a brouk,také sciroco ve své době.Golf,pašík,touran mi prostě nic neříkají...Samo musím souhlasit,že tebou vyjmenované automobilky umí udělat hezká a výkonná auta.Ono v zásadě žádná automobilka nedělá asi vyloženě špatná auta (ona ani ta oktávka není tak špatná,jak zde občas vyznívá).Je to spíše věc vkusu.Navíc o čem bychom se tak ohnivě dohadovali, než o tom kdo má lepší,rychlejší,dražší.......auto.

2008-03-26 17:22:08

Ak ide o sprint a auta maju podobny vykon jednoznacne je rozhodujuca vaha, odpor vzduchu a spravne radenie(kamos si to rozdal na Peugeou GTi 120koni rok vyroby 1986 z Audi TT a vyhral, lebo mlady trtko na ockovom TT-cku dodrbal start a zle radil 1-2-3 stale ho spomalil obmedzovac, asi cakal ze to bude tahat ako na motorke do 13000ot./min.) ak by v tom TT sedel niekto schopni tak kamos si na GTi ani neskrtne.

Co sa tyka jazdy po zakrutach tak to je o jazdeckych schopnostiach, pretoze uz som sa nahanal s Mazdou 6 objem 2.3 rocnik asi 2002-2003 vykon 166 kw(nieco viac ako GT) a chlapik to na zakrutach nezvladal(myslim ze auto na to malo) a na druhej strane som si to rozdal s Lagunou dCi 1,9 na zakrutach som bol lepsi ale zase na rovinke mu turbo potiahlo cize to bolo skoro vyrovnane(a to mi smyka spojka). Nahanacka s Mazdou a Lagunou vsetko do kopca, lebo podla mojho nazoru sa dole kopcom rozkotula aj hovno, no hore to ide uz tahsie!

Moj nazor na tuto problematiku: "Z hovna bic neupleties, preto ok ma nieco lepsi motor tak na rovinke sa to prejavy, ale ked pridu zakruty vtedy sa ukaze kto je aky borec" (samozrejme to neplati ak sa stretne Sumacher na Fabii HTP s Papezom na 911 lebo tam uz ani skusenosti nepomozu- dufam ze ste ma pochopili)

2008-03-26 17:36:15

Tak to by bylo nefér, Schumi by neměl šanci, protože Papež je boží řidič


Odpovědět

1  2  3