Fórum - Téma


Nissan vs. VW


Fórum Primera P11 Nissan vs. VW

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-03-24 20:13:16

Jak myslíte jak by dopadl sprint Nissan Primera P11 103kW vs. VW Passat 1.8T 110kW. popřípadě rozdíly ve výkonech a jízdy. Jak velké rozdíly a čem by byly.

2008-03-24 20:21:16

Podle me bude VW rychlejsi.. ale nevim, proc se ptas.. rozdil ve vykonu je 7kw, to si sam uvedl.. neni nic jednodussiho nez obe aute zkusit ne?

2008-03-24 20:28:37

turbo je turbo to by asi vyhralo , ale co tak Primera GT 110 kw ? vs. 1.8T ?

2008-03-24 20:43:05

Pořád by vyhrálo Turbo. Má položený krouťáka výkon níž.

2008-03-24 21:16:16

A ma vyssi krutak. Len nezabudajme o kolko je Passat tazsi...

2008-03-24 21:16:55

Asi by dost záleželo na řidiči. Passat má větší točivý moment a jeho maximum začíná už kolem 1800 ot/min ( a pokračuje až do 4600 ot/min ). Primera má krouťák nižší, ale taky nižší hmotnost. Takže papírově má Primera o pár desetin sekundy lepší zrychlení z nuly na sto, ale Passat má zase o malinko vyšší maximální rychlost. Tak nevím....bylo by to dost těsný. Kamarád shodou okolností Passata s motorem 1.8T má. Ve zrychlení jsem s ním sice nikdy nesoupeřil, takže tohle hodnotit nemůžu. Ale jinak je ten Passat i na svůj věk ( je to ,myslím, ročník 97 ) hodně komfortní auto. Nechci tady propagovat koncern VW, ale Passat s tímhle motorem jede opravdu pěkně potichu, uvnitř je dostatek místa a i po létech auto vypadá elegantně. Podvozek asi nebude nejvhodnější pro závodníky, ale pokud bych chtěl prostorný, elegantní a svižný auto, asi bych o něm uvažoval......Jiná věc je, že značka VW je u nás dost předražená

2008-03-24 21:25:45

Ako vravis, Krupi, su to pohodlne kociare Ale nejak ma vobec netahaju, mam pocit ze tie auta nemaju dusu... Predrazene urcite su, je to sposobene najma velkym zaujmom o koncern. Co vsak nechapem, ze napriek obrovskej ponuke sa ceny drzia vysoko. Zrejme sa aj tak VW dlho v bazare neohreje, na druhej strane dopyt trhu so sebou prinasa aj zlodejov...

2008-03-24 21:49:50

Bolo by to pomerne vyrovnane, ale co som to skusal ja tak prve metre sa chytal ale potom mu GT zacina utekat a pri 120som bol pred nim o viac ako 2dlzky, potom uz sme obaja vypustili. Je sprevodovany viac do rychla cize prevody su tazsie, GT ma lepsiu aerodynamiku cize so zvysujucou rychlostou by Passatu utekalo.

Ine je ale pocit zrychlenia ktory je v Passate subjektivne lepsi a ten je prave vdaka prudsiemu narastu krutaku uz od 1800ot.

Co by bolo ale markantnejsie je ze Passat v zatackach dost znacne plava. Na limite je citelne pretacavy a ani na dialnici pri vacsich rychlostiach a vetre to neni az taky zazrak lebo jednak je citlivejsi na bocny vietor a jednak je obtekanie vzduchom hlucnejsie.

Napriek tomu sa Passat B4 a B5 (97 az 2006)javi ako modernejsie auto hlavne interierom ktorym sa prave v tejto triede stal tak oblubeny. Oproti 103kw P11 144 sa bude mat situacia aspon co sa zrychlenia tyka opacne a Passat bude na sprinte rychlejsi.

Len tak na ilustraciu ani aktualny Passat B6 sa nedokaze drzat P11GT v zakrutach. Nedavno som si to overil a bolo az zarazajuce ako to auto za mnou plavalo. Ja osobne by som si Passata nevybral ani keby som si ho mal vybrat ako sluzobne auto. Hlavne pre jeho nezazivne jazdne vlastnosti (pre bezneho uzivatela na denne uzivanie ale naprosto vyhovujuce) a pre to ze sa nadmerne kradne. Ak auto s 1,8T od VW tak jedine Seat Cupra (leon alebo aj Ibizu). Pripadne pre beznejsie denne uzivanie Leon FR s tymto motorom naladenym rovnako ako v Octavke RS na 180k

2008-03-24 22:06:51

to uz muzem rovnou srovnat Sunny GTI N14 110kw a VW golf GTI 3generace 110kw

2008-03-24 22:09:43

To nemůžem, protože vy si tu pak budete jen honit trika a pomlouvat Volkswagen

2008-03-24 22:23:05

vw ma vyhodu ze sezenes prakticky všechno

2008-03-24 22:47:20

Jo, ono je taky dulezity si to sehnat, kdyz se to u VW porad sere. Zatim jsem nemel jediny problem si neco sehnat na Nissana... v teto dobe se vymlouvat na dily, atd.. no nevim, pred 10lety, kdyz nebyl rozsiren internet bych to bral, ted ne.

2008-03-24 23:13:05

Ale je predsa rozdiel prist do ktorejkolvek predajne skodovky niekde na sidlisku a z nahradnych dielov ktore tam maju si poskladat nove auto a na druhej strane objednavat nieco cez internet na japonca... Diely su, ale ak chce clovek kvalitu tak si pocka.

2008-03-24 23:18:43

Blesku tak ja asi neumi jezdit s GTckem honil jsme se s Ohcavkou 2 1,9 tdi precipovana sportovni filtr a proste nemel jsme sanci v pohode mi ujizdel. Jedna se o to ze proste kdyz jsme predjizdeli auta on mel vzdy navrh ja musle hodne radit a nestihal jsem na rovinkach jsme ho v pohode dojizdel jen to neni subjektivni jelikoz litat po okrsce kolem 200km/h neni zrovna to nejlepsi a v zatackach no nevim ja je projizdel ve 140 a on taky tak ze nevim a zradili me brzdy trochu nestihaly.

2008-03-25 00:25:35

Honza GT: a je to tady zase.Srovnávání nesrovnatelného,jako už mnohokrát.Rozdíl mezi autama minimálně 10 let.Krom toho má oktávka vyšší výkon už v sérii a navíc turbo .K tomu jak píšeš má tu oktávku poladěnou.No nebylo by to smutný,kdyby ten "zázrak" nebyl o nějakej ten chloupek lepší?Jak by si asi připadal majitel,kdybys ho vyklep?Že vyhodil pomalu mega z okna a nestačí 10letý káře za pár peněz.Jo jiná věc by byla upravit auta obdobným zbůsobem -GT oturbit a poladit na srovnatelný kW výkon.Pak si s oktávkou vytřeš půlky a uvidíš jí jen ve zpěťákách.A že už u nás minimálně jedna taková jezdí je fakt. http://youtube.com/watch?v=wP8bz3opHIk http://youtube.com/watch?v=tIsHSwQI15M .

2008-03-25 00:32:02

Jenom mi nejde do hlavy, že pokud tu někdo napíše, že se starým Nissanem vyklep novou káru, nikdo neprotestuje. Ale jakmile nějakej Nissan dostane od novýho auta na prdel, je to srovnávání nesrovnatelnýho

Dux
Radek
2008-03-25 00:38:04

http://www.youtube.com/watch?v=ui5bnPjzXPM

2008-03-25 01:11:48

tesne som porazil so svojim GT 2x 1.8 turbo s 110kw, auta boli stale vedla seba, povedal by som ze pokial dobre odstartujes uz to ma Gt vyhrate

2008-03-25 08:22:33

Krupi: já to četl!! Toto nekonečné téma je vždy ,když ho někdo otevře,velice populární.Tentokrát ,ale myslím,že zhodnocení Prescenta bylo objektivní,alespoň jak jsem ho já pochopil (oktávka má navrch pokud s primušou něco neuděláš).Pravdu má i v nesrovnatelnosti obou aut (rozdíl generací,technologie,turbo....).Je to jako kdybys chtěl porovnávat oct II RS benzin třebas s 350Z.Myslím,že tam by byla propast,což se objektivně vzato o rozdílu mezi primerou (a nemusí být GT) a octávkou Tdfíčku říci nedá

2008-03-25 08:25:29

103KW v P11asi nestačí na 110KW v Passatovi .. Moje GT vs kamošova Oktavie 1.8T 20V(110KW) v podstatě totožný výsledek, Jsou chvíle kdy má GT navrch , a naopak chvíle kdy má navrch Oktávka... zkoušeli jsme to už několikrát.Sečteno a podrženo ty auta jedou na rychlost stejně. Ale podle mě je Gt stejně lepčí Už jen kvůli tomu že já mám při stejném stylu jízdy průměrnou spotřebu 9L a on 12L (a až to poladím tak uvidí )


Odpovědět

1  2  3