Fórum - Téma


Nissan v Tokiu ukáže konkurenci pro GT 86


Fórum O článcích Nissan v Tokiu ukáže konkurenci pro GT 86



1  2

2mato  
Mato
2013-10-22 15:50:14

sakul: http://www.nissanclub.cz/...elcome-back-almera-218008 nie taka to urcite nebude, toto by malo konkurovat golfu, mazde, focusu a podobne...

len sa obavam, ci nissan vobec vie co chce europa, lebo korejci sa to tiez ucili a nissan na tom skoncil s primerou aj almerou... jediny kto to vie je honda, mazda, toyota... i ked honde nikdy neodpustim co spravila z civica

2013-10-22 18:13:32

Judy já nemyslel taky ktim 40 ,ale třeba 30 . a bral jsem to až ke kolům . .

NA brzdě ti k 4x4 napočítaj klidně 25 .

Jinak účinost převodu je mam pocit nějakých 0.98 ,ale musíš brát přes kolik jich to jde, kloubový hřídel,poloosy,kola ...

A když si vezmeš že u závodních aut se musí použit o do homokloubů spešl vazelína která se nezačné zahřívat a dělat páry ,že praskaj manžety tak pak vidíš že ty ztráty jsou všude.

2013-10-22 19:05:13

svobi: Samozřejmě, že ztráty jsou ale to co bylo napsáno je pochopitelně nesmysl. Dle toho by jsi samotnou převodovkou mohl vytápět půl paneláku, nebo 1 a 1/2 dvougeneračního domu...

2mato  
Mato
2013-10-22 19:17:23

judy_n15:

30% a 40% je taky priepastny rozdiel ? + vyssia vaha ?

Cvt zvyknu v praxi brat akolo 2s v zrychleni 0-100 ... uplne sedliackym a hrubo orientacnym vypoctom - ak je 0-100 za 10s tak 2s = 20% - toto mas cislo, kolko ti mozu ubrat z realnej dynamyky ... 20% cvt + 20% 4x4 = ?

a hned keby bol rozdiel tvrdenia 5-10% od reality je to dost presne i tak

mas problem uznat, ze to nebolo az take prestrelene tvrdenie ?

2013-10-22 19:41:12

Je fakt co píše judy o teplu je logické a taky musíme uvážit že traktor má užitečný tahový výkon 76% .

A nissan jako průkopník CVT má psanou účinost až 97 % tak pak by sedělo to co píše Judy .

Ale taky se uvádí že při nezpříznivých podmínkách jsou ztráty ve 3 differenciálech až 20 % u vozů 4x4 . JE to zas nové auto no a 4x4 neni myslim stálá.

Tak to něják spočtem ne.

V publikacích o variátouse uvádí cca 80- 90 % (dle nissan až 97% ) vemem 94% nevim na jakou dokonalost to dotáhnuli ..

Mezinápravák sežere cca 4% ,Kardan 3% , zadní diff 4%,přední 4% , poloosy 2x 2% a kola nevim .

Tak jsme to trochu přestřelili a jsme na 25 % a třeba jsou v nissanu ještě lepší .

Já stim nejel tak nemůžu posoudit ,ale třeba to letí jen to nepřijde.

2mato  
Mato
2013-10-22 19:54:20

svobi: moze byt, este zapoj rozdiel hmotnosti medzi juke 4x4 a juke 2x2 - rozdiel vo vahe 106 kg az 122 kg

Curb weight 1,321–1,334 kg (2,912–2,941 lb) (MT)

1,342–1,365 kg (2,959–3,009 lb) (CVT)

1,427–1,456 kg (3,146–3,210 lb) (AWD)

2mato  
Mato
2013-10-22 19:59:40

Ale je to jedno, ja som to schvalne o nieco nafukol aby som doraznil aky je ten CVT shit v sportovo ladenej verzii

nech na dynamike uberie aj len 3 percenta, stale to je kvoli skutrovemu charakteru a automatu zabijak zabavy a pouzitelnosti toho auta a v reale mu zoberie daleko viac ako nejake 3 percenta ucinnosti podla nissanu... skoda ze uberie viac ako 3 percenta v zrychleni a viac ako 3 percenta prida na spotrebe tak neviem odkial tie cisla beru ale cert ich vzal

a vlastne cela pointa tvrdenia bola ze Lukysek taketo monstrum totalne odlisne nemoze porovnavat s VE motorom s manualom v lahsej primere

2013-10-22 20:06:27

To je fuk pokud se nad tim až do hloubky nezabíráš a má člověk v hlavě variátor jako nic moc ucineho tak ti to hodi cifry jak blázen . .

Jinak díky tomuhle se stačí zamyslet nad věcí jako jsou ty super přípravky do oleje u převodovky které uspoří 10% když ta převodovka ani tolik nesežere

2mato  
Mato
2013-10-22 20:17:33

svobi: nj, inak tie cisla ucinnosti neviem... napr tuna na fore riesi jeden majitel spotrebu v juke teme a na sprintmonitore je s automatom okolo 10l priemer a s manualom 8,5 ... to asi nebude 97 percent ucinnosti... to iste so zrychlenim, bezne 2s berie ... ja uz mam problem so skutrom a nie este v aute to mat

no dobre v aute do mesta este ano, predsa len automat usetri vela prace pokial tam niekto casto beha...

super pripravky do oleja? v tom lepsom pripade su to len obycajne aditiva, ktore dava aj vyrobca do lepsieho oleja v tom horsom su to rozne specialne ´neznicitelne´ povrchy


Odpovědět

1  2