Fórum - Téma


Nissan tino 2.2 dci a jeho zvláštnosti


Fórum Almera Tino Nissan tino 2.2 dci a jeho zvláštnosti

Informace o modelu: Nissan Almera Tino

Diskuze o vozidlu

2003 Almera Tino

14 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2015-09-28 19:59:27

Jelikož jsem se stal majitelem tina (do teto doby,jsem měl jen koncernové auta jako golf,octavia ,passat,alhambra vše tdi)tak po rozhodnutí jít do japonce jsem zvolil toto auto hlavně kvůli posezu a samozřejmě pořizovací ceně zatím najeto asi 900km.předem ještě podotýkám že auto asi 2roky stálo a dost věcí jsem už dal do pořádku aby jsem vůbec mohl jezdit.. Tedy se chci touto cestou zeptat na takové zvláštnosti které koncernové auta nedělala, motor se mi zdá nějaký uječený aspoň co se týče 1,2,3,rychlosti a start je takový jako když ho chci utočit ne jako u vw kde to bylo na druhou otáčku a běžel,pak další věc pokud se točí kola i sebemíň je volnoběh asi 950 ot,po zastavení najednou spadne na 720 a zase obráceně jen se to pohne ,opět 950ot, pro jízdu po městě s častým popojížděním dost šílená věc.Ještě mě zajímá zda při brždění motorem má ukazovat graf okamžité spotřeby 0 ? mě ukazuje stále asi 4.5l při jízdě kdy trochu sešlápnu plyn hned to vyletí nadoraz k 15l .Zatím tedy ukazuje průměr 6.5l při snaživé ekonomické jízdě což se mi zdá hodně ale třeba to tak je normální nevím.a ještě jeden dotaz na konec motor je použitelný asi tak od 2000ot nemám zatuhlé lopatky na turbu? Na závěr podotýkám že nemám možnost se svézt s jiným týnem proto se obracím na skušené nissaňáky kteří mají své skušenosti a třeba mi někdo napíše že to tak prostě je. Předem děkuji za jakoukoli odpověď .

2015-09-28 20:14:48

vwgolf6: Len tak v skratke,pozri si SCV ventil či maš 006 alebo 066,otačky dviha v pohybe kvoli brzdam (viac podtlaku),spotrebu ukazuje L/100km nie /hodina ako u VW.štartovat ma na jednu otačku motorom.

Ten vykon -Netesnost na vyfukovom potrubi pred turbom,vratane EGR,alebo netesnost na vytlaku za turbom alebo turbo.

2015-09-28 20:27:42

sjaro: A prosím tě kde asi tak ten SCV ventil najdu? A kterej z těch dvou je ten dobrej a ovlivnňuje startování a spotřebu? Ten motor chytá asi na 6-8 otočení studenej i teplej pořád stejně filtry vyměněny žhaviče v pořádku. A ten volnoběh nejde aby to běželo těch 950 pořád?

2015-09-28 20:33:29

vwgolf6: SCV ventil je na railovom čerpadle pod sacim potrubim strčene do rozvodov.Zospodu je dobre vidiet.Volnobeh dviha ABS.

006 su vadne z vyroby-všetky.

2015-09-28 20:57:01

sjaro: Mockrát děkuji zítra to půjdu prozkoumat a dám vědět díky.

2015-09-29 20:16:25

vwgolf6: Tak jo je tam, ventyl má číslo 01E-05983 006 takže špatně.Hledal jsem tedy náhradu a našel jsem ventyl co nahrazuje asi 3 čísla ventylů i 066 a to je prý číslo 294009-0120 našel jsem ho za 2872kč tak prosím tě dej mi vědět zda ho tam mám vyměnit a co mám potom přenastavit a jak nebo jestli to musím udělat u nissana děkuji za radu.

2015-09-29 20:40:17

vwgolf6: Vymenit a potom resetnut,plynovym pedalom alebo consultom.

2015-09-29 20:57:39

sjaro: Tak to mi asi budeš muset nějak vysvětlit po lopatě na to já nemám vyresetovat plynovým pedálem to jako že ho nějak sešlápnu?

2015-09-29 21:06:02

vwgolf6: http://www.nissanclub.cz/...lect=257661#message257661

Plynovym pedalom sa da urobit diagnostika aj reset R.J.po vymene ventilu,rovnakym postupom

2015-09-29 21:33:57

sjaro: Tedy metoda 3,5,7,10, . Takže obědnám vyměním a dám vědět co se změnilo . Mnohokrát děkuji za cené rady díky.

2015-10-04 20:14:16

sjaro: Prosím ještě jeden dotaz je příčka pod chladičem vyměnná nebo je to přivařený ? Jeto jedinej kus auta co je v podstatě schnilej trošku jsem to oklepal kladívkem a na pár místech to šlo skrz a jelikož to drží přední silentblok motoru tak mám obavy z upadnutí tedy asi časem.

2015-10-04 22:08:49

vwgolf6: 62530-4U133 privarena ale da sa vymenit .

2015-10-20 19:53:13

sjaro: sjaro: Tedy vyměnil jsem ventil,udělal test 35710 a nic se nestalo motor pořád špatně startuje,dokonce jsem skontroloval i turbo jestli chodí naklápění lopatek, žhavení ,vše v pořádku ,tak nevím asi servis nissan a nechat si to zkontrolovat. Ten test 35710 tak pořád dokola 10x pomalé blikání a 10x rychlé když to trvalo asi 20minut tak jsem to vypnul nevim jestli to má něčim skončit?

2015-10-20 20:36:46

vwgolf6: SCV si menil kvoli spotrebe a nie kvoli štartovaniu,Reset sa robi tak že ked blika kontrolka tak stlačiš plynovy pedal a držiš stlačeny cca 15 sekund,tim sa resetne R.J.Diagnostikou si pozri tlak na raili pri štartovani,može ti utekat niekde tlak paliva,na tryskach,hrazde,nafta z filtra.Pred štartovanim skus natlačit ručnou pumpou či sa niečo zmeni.Skontroluj si hlavnu kostru od baterie cez karoseriu po motor.Nie očami,treba demontovat,prešmirglovat a znovu našrobovat.


Odpovědět