Fórum - Téma


Nissan Terrano II - Správanie na asfalte


Fórum Terrano Nissan Terrano II - Správanie na asfalte

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder



2015-02-21 17:34:37

Zdravím,

Uvažujem o Terrane pre jeho prejazdnosť terénom, kôli chalupe v horách.

No častejšie budem jazdiť v meste a sem tam aj dialnica a kedže s manželkou plánujeme dieťa, musím myslieť aj na nich.

Často počúvam, že na asfalte je ako "koza" a pláva čo by pre tehotnú manželku a dieťa nebolo moc pohodlné.

Nemám moc šancu sa v nejakom previeť tak by som si aspoň rád prečítal názory majiteľov, skôr ako sa pre neho rozhodnem.

Ďakujem vopred za každý názor.

2015-02-21 17:56:10

Ahoj,

vlastním je asi 2 měsíce. Párkrát jsem jel do lesa po pěkných cestách - vpohodě. Offroad terén jsem nezkoušel - nemám... Měl jsem problémy pouze na neposypaném uježděném zledovatělém sněhu - to mě dost naštvalo - auto byť má 4x4, tak má také 2 tuny... záleží hodně na pneumatikách, ty moje asi nejsou žádná sláva, možná jsou tvrdé. Myslím že na onom porvchu by se mě jelo lépe v Celice s náhonem na předek než s 2 tunou. Pokud je asfalt čistý, dá se s tím jet velmi velmi pohodlně. Zase mě překvapilo že auto byť má vysoko těžiště a není to sporťák, tak se na ně můžu v zatáčkách spolehnout - zpočátku jsem měl ale obavy - také jsem do té doby s žádným nejel. Mám srovnání pouze s Toyotama Celicama se kterými jezdím cca 7let o výšce cca 130cm :).

Dále mě překvapilo, že auto v rychlosti cca 40km/h pobere výmoly na silnicích - v sousední ulici přes kterou jezdím 200m máme rozmlácený asfalt, rovněž to pobere i zpomalovací retardér - ale pozor, srovnávám pouze s Celicou, s originálním podvozkem - který je tedy také spíše tvrdší.

Podívej se po okolí, někoho ukecej a vklidu se projeďte.

2015-02-21 20:18:16

Ahoj,mam treti terrano,moje prvni bylo jednickove,potom dvojkove 2.7 td a ted dvojkove 2.7 tdi.

jednickove jen ve zkratke,proste starsi off,zadny velky luxus ale spolehlive.

Ted ke dvojkovemu: mel jsem pred tim i nejake osobni nissany a co se tyka jizdniho konfortu tak je srovnatelny treba s primerou ktera je dost pohodlna,samozrejme za predpokladu ze je podvozek v poradku,vybava terran si myslim spi nadprumerna nec na co jsme zvykli u beznych aut. Souhlasim s nazorem ze kdyz si clovek na auto zvykne tak ma velmi dobre jizni vlastnosti na silnici a to i ve vysich rychlostech,sice ma vyssi teziste ale ktery osobak ma pne 235...maloktery,zkratka na ceste sedi dobre.

A ted to nejlepsi mam vyzkousenych celkem dost offroadu,ted myslim opravdu tereni auta,nemyslim tim ruzne parodie od hnujdaj atd...pokud budes mit terrko slusne obute dostanes se vsude ( vlastni zkusenost ),nema sice mezinapravak,ktery je v terenu stejne k nicemu,ale prostupnost terenem je perfektni. JJen tu jsou dve dulezite veci ohledne terrana: 1.nesmi se jezdit se zapnutou 4x4 po silnici ( nema mezinapravak ) myslim po ciste a 2. vetsina terran ma automaticke volnobezky,ty jsou zpravidla znicene,takze doporucuji vymenu za manualni ( montaz za 20 minut doma na kolene ) a pak je to supr auto. :)

2015-02-21 20:56:50

Ahoj. Vlastním rok Terrano 2 2,7 tdi a sem spokojený. Koupil sem za 61000 dost plavalo tak sem vyměnil přední ložiska a auto jezdí bezvadně v pohodě uhání i 130 po dálnici a to i vozíkem dvounápravovém. Bydlím na Horách tak sem na něj koupil pneu good year wrangler duratrac celoroční a auto nemá problém vyjet kdekoli jak po sněhu a ledu tak v terénu v lese. Je to neskutečný pracant a nedám na něj dopustit. Vlastním též octáviji kombi 1,9 tdi ale radši jezdím s terranem a děti také. Je z něj pěkný výhled a nejsou cítit žádné díry a motor velmi pružně reaguje. Akorát doporučuji vzít někoho sebou na koupi kdo tomu rozumí. Já asi koupil dojeté auto. Vypadalo dobře na pohled bez koroze. Dovoz Itálie ale po mechanické stránce dost opotřebené. Měnil sem spojku,stahovačky na oknech,žhavičky spínačku,váhu vzduchu,dílly na nápravě a gufera na zádních poloosách. Vrazil sem do něj cca 50 i s pneu a ted šlape jak hodinky

2015-02-21 21:35:45

Též zdravím,

je třeba si uvědomit, že je to vysoké a relativně užší auto. To z důvodu průchodnosti po lesních cestách. Ano, podle osobáku se to trochu pohupuje,ale to k tomu patří.Po D1 s vozíkem ti vypadají plomby Když obuješ dobré gumy, projedeš všechno. Ale zase s tím nebudeš jezdit moc rychle po dálnici, protože to víc žere naftu i gumy. Motor 2,7 je OHV, takže nepodtáčet, ani nepřetáčet. Je to takový traktor. 3,0 je OHC, takže rychlejší, menší spotřeba, ale trochu náročnější na údržbu. Ale ze všeho nejdůležitější je - kde bylo auto vyrobeno. Pokud je to Španěl, bude rezavět, možná i korodovat. Pokud voní po kakau, tak je velká pravděpodobnost, že bude budka OK. Dále je na ho... verze s šíbrem - ucpou se odtokové kanálky a hnijou prahy. Jsou velké rozdíly v nabídkách, pokud jsou rezavé, nebo opravované prahy - nebrat! Leda za odvoz. Většinou je to celé zatmelené. Pokud svítí kontrolka motoru, taky nebrat. Je pořád dost relativně slušných aut zadobrou cenu. Jen to zabere víc času


Odpovědět