Fórum - Téma


Nissan Sunny GTI vs Opel Kadett GSI


Fórum Tuning a úpravy Nissan Sunny GTI vs Opel Kadett GSI



1  2

2007-12-02 19:01:55

čau kamoš si koupil kadetta GSI 110kw ja mam sunnyho 110kw tahle auta maji stejny vykon i kdyz kadett ma jednobodovy vsřtik,na internetu sem se dival a na srazech nebo zavodech je kadett je velka konkurence sunnyho....myslite ze to jsou podobne auta?po technicke strance

2007-12-02 21:06:23

Opel je německý favorit

(blicí smjlík tu není, bohužel)

2007-12-02 22:56:07

no pozor Kadet GSI je dost ambiciozne auto a ma dobr emoznosti uprav. Ked si vsimnes na sprintoch byva vacsinou uspesnejsi ako sunny, ale moze to byt aj tym ze ich je viac v slusnom stave zohnatelnych. Rozhodne to nebolo zle auto, dost casto to vidno este na zavodoch do vrchu

2007-12-03 13:08:46

kamos jel v kadettu GSI a rikal ze je to prdel to auto udrzet na silnici,pry to pekne plave,takze pomer vykon/podvozek=hruza.jinak na sprinty to asi nebude spatny

2007-12-03 13:37:21

Kadett ,,,pojízdná koroze, možná že ten motor nebude špatnej, teda on neni špatnej, ale zbytek je šílenost, hrůza, otřesný něm. auto

2007-12-03 14:21:37

teh ho mam zrovna u sebe v garazi kompletne vyvarujem podvozek,vsechno krome nosniku je zrezle i drzak ramena.ale zavarit to pujde,pak pretesnit vanu a vymenit brydove a benzinove hadicky....no sem zvedav na opel kadett foru tam strasne chvali motor a ze to ma kratke razeni coz pry jen tak zadne auto nema

2007-12-03 14:33:32

jo to je fakt,,na sprinty dobrej,dokonce dostal můj kámoš naklepáno od GSi, a to má lancii delta hf turbo-už má teda něco zasebou,ale stejnak

, ale jak píšeš,je to schnilý všude

2007-12-03 14:39:40

vzvarit to ale jde,nema to oproti gti zadnou vybavu,nema to servo el.okna,nevim jaky je rozdil v zaveseni kol sunny ma nezavisle a kadett ma zadni spojene

2007-12-03 16:27:19

kedze to nema ziadnu vybavu je to lahke a netreba toho moc vyhadzovat a asi preto je to idealny zaklad na zavodak No a ze seriovy podvozok neni idealny? aj tak na zavodak treba iny ako seriovy podvozok. za tu cenu je to jedna zo zaujimavych alternativ s cim zavodit. na bezne jazdenie by som to ale urcite nechcel.

2008-09-16 21:40:49

Marco,OPel Gsi 110 kw,rozhodně nemá jednobodý vstřik,ale čtyrbodý....Jsem bývalý Opelista.Naposledy sem měl Vectru A Gt,ale tu slabší 85 kw.No a novější Opely už za moc nestojí(poruchové,motory Ecotec nevydrží)a tak mám nyní Primeru SR 20 De....No jezdí dobře,ale ten plynulý zátah Vectry Gt.....

2008-09-16 21:48:11

Pokud ti nevodi SR20De, tak uz moc na vyber nemas. Ale muzes tomu napomoct vackama z GT + ECU.

2008-09-30 17:39:30

+turbo a hned to bude lepšie

2008-10-05 17:46:31

No chlapy,jezdím v bežném provozu,a tak mě taky zajímá spotřeba.S Opelem 2,0 85 kw,se nechalo jezdit(i svižně) za 7 -8,(dálka).No mě už se Primera 2,0 96 kw,docela rozjezdila,ale stejně....Nyní sem se svezl Mondeem taky 2,0 96kw(i r.v. 98)a taky to odspodu tahne líp než Primera...No Primera 173 nm/4800 ot.,

Mondeo 180 nm/4000 ot.Ale vím že Fordi chlastaj dost...No píšu jen objektivně,že zatím mě můj japonec moc nepřesvědčil....

2008-10-05 18:00:22

Je to tocivy motor. Hodne dobry motor. Jezdi za 6l s lehkou nohou se super vykonem. Pokud chces tah odspoda, tak si kup 8v nebo nejlepe TDi.

Kamarad ma Mondeo ST220 V6 226hp, kdyz se svezl s timto motorem, tak si koupil Primeru GT (150hp).

2008-10-16 09:02:26

odstav si EGR a zatah bude lepsí

2008-10-16 09:53:24

vasekskyline ma Primeru P11 ta pokial viem EGR ventil nema

2008-10-16 12:39:32

Facelift P10 GT treba EGR mel. SR20DE Lowport. P11 to ale podle me nema, protoze EGR ma vyvod to svodu a s tim by mel nekdo problemy, kdyby daval jine svody.

2008-10-16 12:54:42

http://www.nissanklub.pl/...orum/viewtopic.php?t=2826

Lehkej návod nacpaly tam 2 zloty a je po EGR jinak se mě zdá že EGR ma každy novější motor .

a Nemusíte to hledat jen z vyfukovýho potrubí třebana našem druhym autíčku Mitsubishi GDI je EGR přívod přímo v bloku a ten ventil hledat bez manualu by bylo opravdu něco !!

2008-10-17 20:06:51

Díky za rady chlapy...Ale Primerka už se docela rozjezdila,a nyní po montáži,sportovního filtru sání,dokonce má zátah(i zvukový projev)už kolem 2000-2500 ot.A i jinak pěkně sviští,předevčírem na dálnici,už stále plynule zrychluje,a klidně i dál ve 180...Zezačátku se jí nechtělo přes 160...takže spokojenost...Ale časem se chystám,na laděné svody,a výfuk.

2008-10-19 15:47:24

Kluci je tohle ten EGR u P10ky?? Abych nezaslepil neco jineho:))))))


Odpovědět

1  2