Fórum - Téma


Nissan Primera P12 1.9 dci


Fórum Primera P12 Nissan Primera P12 1.9 dci

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3  4  5 ......... 7

2013-11-17 22:15:00

rozvod. remeň by mal vydržať 120000km, ale nie vždy to tak musí byť, remeň som mal vymeniť až pri 360000km, ale zistilo sa, že remeň bol potrhany už pri 300000km.

a ten ukazovateľa spotreby pri voľnobehu je ok, to asi každý delfín ukazuje

2013-12-20 21:29:09

Ahojte, teraz pred sviatkami jazdim už asi týždeň len po meste a všimol som si, že teraz v zimných mesiacoch, ked sú nízke teploty okolo 0 a menej, tak si všímam, že motor 1.9 dCi ide na voľnobeh dosť dlho na zvýšené otáčky až 1000 ot/min...., zrejme voľnobežné otáčky riadi nejaké teplotné čidlo... no motor je podľa ukazovateľa teploty zohriaty, do kabíny mi už fúka horúci vzduch, ale motor má na voľnobehu stále 1000 ot/min... prejdem z jedného konca mesta na druhý cca 8 km a postojím si aj v zápchach mám stále pri voľnobehu 1000 ot/min a odrazu otáčky klesnú na normálne voľnobežné cca 850 ot/min... auto zaparkujem, idem niečo vybaviť na cca 5 -7 min a ked ho natočím, tak zase mám pri voľnobehu 1000 ot/min asi po prejdení 2-3 km voľnobežné otáčky poklesnú na normál 850 ot/min. A takto s občasnými pauzami najazdím po meste aj 40 -50 km a motor má pri voľnobehu častejšie 1000 ot/min, ako normálne 850 ot/min... spotreba je ako v raketopláne....

Je to takto OK?? Má sa motor v zime takto správať...???

AJ som zašiel na diagnostiku, ale všetko je vraj OK... žiadne chyby... pri meraní na diagnostike išiel motor na voľnobeh a mal 850 ot/min

Nedajú sa nejako v RJ upraviť rozsahy teplôt, ktoré sníma nejaké čidlo a dáva do RJ impulz, aby sa zvýšili voľnobežné otáčky... ??? Veď predsa motoru nemôže vadiť, ak postojí 5-10 min pri -1C a po naštartovaní aby furt drrrncal na voľnobeh pri 1000 ot/min

Pošlite nejaké názory... dík

2014-04-08 23:48:13

pokial ti auticko fičííí bez akýchkoľvek problémov, tak si to nevšímaj,,,tiez mi to robi..po 9rokoch stale spokojnost

2014-05-08 20:43:23

Ahojte, vie mi niekto povedať, či má turbo Garret v P12, 1.9dci, 88kW premenlivé naklápanie lopatiek turbínky, alebo sú v turbe pevné lopatky ?

Turbo je 1-stupňové alebo 2-stupňové ?

2014-05-08 22:03:01

vife: bud mas regulaci pres wastagate . Nebo pomoci VNT regulace stelujes lopatky které steluji průtok plynu na turbo . Zde je VNT.

Muži ti TK nafotit zítra jedno budu delat

2014-05-11 19:02:14

svobi: to by bolo fajn, ak mi to nafotiš... čítal som, že lopatky v turbu môžu nejako "ztuhnout", čo to znamená?Prestanú sa natáčet? Čo je príčina, že lopatky "ztuhnou"?

2014-05-11 20:12:53

vife: olej, carbon , jízda s podtocenim motorem zkratka když ho nevytacis...

2014-05-12 22:04:49

dik za informacie, nasiel som pekne videa o turbách ...

http://www.youtube.com/watch?v=iykU0qZSp8Y

http://www.youtube.com/watch?v=hzCyjSaDsuE

http://www.youtube.com/watch?v=hGZ8GIXWxys

2014-05-12 22:22:45

Me ještě nedorazilo to na opravu . Tady to stejně vidíš lépe .

To co dojde by melo brát olej a zatuhle lopatky. Tak vyfotim jak to vypada zasrane. Ale je toho plny internet

2014-05-12 22:57:20

svobi: motor 1.9 dci ťahá velmi dobre už od nízkych otáčok, má výbornú dynamiku a aj celkom fajn zrýchlenie už od nízkych otáček, takže ja motor akosi velmi nevytáčam, jazdim medzi 1600 ot. do max. 2500 ot.. .. Po dialnici motor trochu občas prevetrám... tak dúfam, že to moc neuškodí turbu... a nezdá sa mi, aby sa motor dusil pri nízkych otáčkach...

2014-05-13 09:53:36

vife: občas ho protahni aspoň ke 3000 ot. Ono se ty lopatky hej ou i když dáš třeba ve 2000 plnej v momentě co natlacis.

Akorát kvalita tihle garret turb v 1.9dci nic moc madé in Rumunsko . Ale turbo ničí stejně olej a lidi .

2014-09-10 22:28:47

ahojte, nerozumiem textu v Návode na obsluhu P12, viz. obrázok...

Majú niektoré P12 vo výbave aj vyhrievanie predného čelného skla ? Ak majú, tak ako to zistím? Viem, že niektoré autá to majú vo výbave, švagor má VW Sharan a má predné sklo vyhrievané... a je to super vecička... no bol by som véééľmi prekvapkaný , keby to mala aj moja P12...

2014-09-12 16:10:25

vife: pravdepodobne je to myslene ako ohrev čelneho skla, ked stlacis tlacidlo, ktore je umiestnene uplne vpravo na konzole..pri zarosenom skle to zohreje(alebo vysusi) raz dva aj ked je auto studene...

2014-09-13 19:37:34

primerap12: ... tiež ma to neskôr napadlo, ale až keď som otázku zavesil na fórum , ..ale keď už som do toho zavŕtal, tak ako je to urobené, že aj keď je auto studené a stalčím tlačítko na intenzívne ofukovanie predného skla, tak to zohriava sklo?

Je niekde vo ventilácii nejaký elektrický odporový odrievač alebo niečo v tom zmysle???

Já myslel, že to nemá účinok, keď je motor studený... takže som toto tlačítko vôbec nepoužíval... ale po tejto info ho začnem v zime a mrazoch používať...

2014-09-13 20:23:16

Trochu je v tom navode nezmysel,U P12 jedine s motorom 1,9 dci su v potrubi vody žhaviče na rychlejši ohrev vody do kurenia,ale tlačitko na ovladacom paneli spusti len klimu a ventilator na predne sklo ale že by tam pustilo nejake teplo.je to skor na rychle odrosenie studenym vzduchom ,ale na rozmrazenie skla asi nie.

čelne sklo s elektrickym vyhrievanim som u P12 tiež ešte nevidel.

2014-09-13 22:12:59

sjaro: dík za vysvetlenie, náhodou mi nevieš poradiť, kde si viem zohnať service manual k svojej P12 s motorom 1.9dci, 88kW ? Lebo aj som googlil, ale service manual ku 1.9dci som nevygooglil ... v service manuáloch, čo mám z fóra v nich 1.9dci nie je...

2014-09-15 20:18:43

vife: jasne v mrazoch nefuka teply vzduch, ale studeny, ale odhmli to...samozrejme to trva o par sekund dlhsie...

2015-04-03 18:49:59

AHojte, prosím Vás o doplnenie pozícií 15 a 17, čo to je?

Nie som istý, či 15 je čerpadlo pre servoriadenie alebo ... ?

Dakujem

2015-04-03 21:15:46

vife: 15 je to čo hovoríš - servočerpadlo (to mám aj náhradné, lebo som ho raz kúpil za 40 eur kvôli podozreniu na vadnú remenicu, ale nebola vadná) a 17 je vraj rozum k váhe vzduchu ????

2015-04-03 21:48:24

vife: 15 servo,17 rele žhavenia


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7