Fórum - Téma


Nissan Primera P12 1,8 - vysoká spotřeba


Fórum Primera P12 Nissan Primera P12 1,8 - vysoká spotřeba

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2011-02-04 21:41:42

Zdravím, v pondělí jsem koupil ojetého Nissana Primeru 1,8, r.v. 2004 a dost mě překvapila spotřeba - ve městě nejde pod 13,3 l. Začínám mít mrazivý pocit, že je někde chyba. Můžete mi jej potvrdit nebo rovnou nadhodit teorii, kde by mohla být chyba? Díky za každý postřeh!

2011-02-05 17:43:46

O spotřebě tady toho najdeš dost, ale já myslím, že po městě je to možné. Nepropadej hned panice a vyvenči to někde i mimo město. Já mám sice 2.0, ale když jsem to koupil a jel domů, tak mi rafika palivoměru letěla dolů také hrozně rychle. Je třeba se to s "novým" autem trochu naučit a najít optimální režim.

2011-02-07 18:38:40

Díky za názor, něco na něm bude. A dnes musím dodat, že jsem největší pr*se, které kdy jezdilo po silnicích, protože chyba byla na mé straně. Teď jsem dojel domů se spotřebou 7,9 l. Opravdu je u těchhle větších aut plynový pedál děsně citlivý. Byl jsem zvyklý na miniautíčka typu Opel Tigra, Corsa, Ford Fiesta, které nežerou skoro nic, i když se plyn prošlapává až pod podlahu. Musím se naučit úplně jinou filozofii jízdy, každopádně objevuji tady asi Ameriku, ale alespoň se můžete zasmát :D.

2011-02-07 20:31:59

Mě ten motor v P11 bere tak podobně, když je teď zima a než se zahřeje. Jinak po městě to při zahřátém motoru bude kolem 10 bych řek. Ale klidně tam něco špatně může být, např. lambda?

2011-03-05 12:53:58

Zdravim, mám P12 ku 1.8 (2003) pátý rok a při koupi měla průměr 9,5 l/100km. Jezdím delší trasy, ale ani ve městech jsem se nedostal nad 7.8l. Pres léto 6,7l na nádrž (rekord). Samozřejmě musíš být zastáncem poklidné jízdy, páč to není závoďák

Dlouhodobý průměr moc nesleduju, ale přes zimu jsem neresetoval počítadlo a mám tam za +/- 4měsíce 7,2 l

2011-03-05 13:31:30

jak to chalani jazdite???? mam 1.8 v meste max 8.4 spotreba ale to je dost slapem!kludne za 8 sa v meste da...a mimo ked si idem svojim tempom 100-110 nie ako slimak tak 6.2-6.5 !

2011-03-05 13:47:56

tak ono se dá jet na dlouhou trasu v kuse za málo to bych věřil těch 6,5l ale jaký je tvůj dlouhodobý průměr?

2011-03-05 19:16:29

dlhodoby je tak 7.7 a to jazdim 60% mimo mesto a v mojom okoli je pomerne vela kopcov takze auto dostava zabrat a povedze si pravdu nejazdim najpomalsie

2011-03-14 14:29:45

můj dlouhodobý průměr byl přes zimu 6,7l/100km, převážně jezdím město (2,2dI WP12) jakmile se oteplilo, leze to ještě níž

2011-06-10 13:55:55

A to vsichni uvadite spotřebu dle PP a nebo dle tankovani?

2011-06-11 20:44:41

Čus, mě u Almery 1.8 84kw 2002 vychází spotřeba tak 7,6. Jezdim klidnou jízdu

Ale málokdy jí dlouho vydržim

2011-06-12 14:26:42

je to dle počítače...teďka při téměř stále zaplé klimě 7,2l

2011-06-13 13:42:50

Podle PP je to na dve veci Kdyz to srovnam s tim kolik tankuju, tak nekdy PP ukaze +- 2dc presne a jindy klidne i o 1 litr mene. Cim delsi trasy, tim je to presnejsi

2011-06-13 15:17:58

ja jezdim mesto s moji 1,6 16V tak za 9l(podle vypoctu) ted jsem natankoval plnou a sem zvedavej kolik na ni nalitam... btw. nevite na kolik se delali u P11 1,6 nadrze 50 nebo 55l?

2011-06-13 15:37:36

Nebude to u 1.6 stejny jako u 2.0?? Pak by mela 60 litru... Ale pokud se vazne delala mensi, pak me opravte.

2011-06-13 19:21:47

to mi nejak nesedi kdyz sem tankoval do plny natankoval sem 47l a to uz byla rucka skoro oprena..

2013-03-24 12:35:55

Čaute. Zapájam sa do tejto diskusie o spotrebe neskoro. Ja mám Tino 1,8 r.v.2000 a Primeru kombi P12 1,8 r.v. 2002, no a spotreba u mojich obidvoch áut, je podstatne vyššia ako tu udávate vy ostatný. Na Tine cca 9 l/100km, jazdené 90 perc. po meste, t.z. na jeden štart asi 3km a tak dookola. Tu by som povedal, že je tá spotreba na spôsob jazdy veľmi dobrá. No ani pri jazde mimo obce nie je spotreba veľmi nízka, ako niektorí udávajú.

Primeru, jazdím väčšinou dlhšie trasy pri vyšších rýchlostiach tam sa mi pohybuje spotrba medzi 9-11 l/100km. Pravdaže pri vyšších priem. rýchlostiach. Dlhodobý priemer je 9,34 l/100km .Zaráža ma , že ani pri snahe jazdiť na spotrebu sa neviem dostať napr. pod 7,5 l/100km. Tankovanie si evidujem presne, ale keď ho porovnám s PPnemám tam veľké rozdiely asi tak 0,4 l.

Nájde sa niekto kto má približne spotrebu ako ja? Ešte dodám ,že keď jazdí môj brácho, spotreba je podobná, takže v nohe na plyne by to nemalo byť.

Ešte dodám, že olej nežerie ani jeden motor.

2013-03-25 12:39:38

cvladoc: Máš v pořádku ručku? Když to trochu drhne, zvyšuje to spotřebu a nedá se dostat na úspornou úroveň. Ale jestli jsou u vás kopce, tak může být. Já mám do práce převýšení 25m na 25km a v zimě mám spotřebu k 8, v létě někdy i pod 7. Když jedem k tchýni na vysočinu tak to roste klidně k osmi. Tak jestli je to u vás hodně kopcovitý, 7.5 je mimo realitu. 9.5 je dost. Nebo lambda sonda?

2013-03-25 13:32:52

agavel: Ahoj, áno ručná je v poriadku. Väčšinou jazdím po rovine do kopcov to spapá trochu viac, hlavne na vysočine.

Včera som sa niečo dočítal o zašpinenej váhe vzduchu tak to niekedy pozriem. Váhu som nemal menenú ani na jednom aute. Inak do kopcov ide Primera veľmi dobre, ale Tino nie až tak. Neviem, či by pomohla diagnostika, či nie je náhodou pridané na palive, ale to len tak tápam, lebo neviem či sa to dá na diagnostike zistiť.

Po diaľniciach v Nemecku jazdím väčšinou 170-tkou, keď sa dá tak na tých úsekoch chápem vyššiu spotrebu. Viac ma trápy , ak sa aj snažím ísť na úsporu, nejde to až tak dolu , ako to mnohý udávajú. Podotíkam ale, že nepodtáčam motor, až tak mi na spotrebe nezáleží.

Ak sa mi niečo podarí zmeniť, tak to sem potom napíšem.

2013-03-26 12:57:42

cvladoc: No já někdy motor pod těch 2000ot/min pouštím, když se ploužím v koloně přes Semtín a Rybitví (kde navíc hlídkují aktivní bohdanečtí MP). Ale na spojce mezi HK a Pardubicema se jezdí +-110. Mě to olej dost papá a nejvíc ve vysokých otáčkách, ale zase s tím přišel pokles spotřeby. Kdysi jsem to tu řešil, ale olej je levný a úspora na spotřebě se hodí. Díky tomu bych ale svoje auto nikdy nehonil v tak vysokých rychlostech a otáčkách. HonzaBK říkal, že zrovna QG18DE ne tohle nemá dobře dimenzované chlazení a nesvědčí mu to. Při 170 to musí žrát přes 10 litrů fest. Mě to kdysi v SRN ukazovalo asi 13l při 150. Přes 9l při normální jízdě a bez kopců, to tam je něco určitě špatně.


Odpovědět

1  2