Fórum - Téma


Nissan Primera P10 volnoběh


Fórum Primera P10 Nissan Primera P10 volnoběh

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2008-01-26 15:15:58

Prosím o radu mám Primeru r.v.93 jednobodový vstřik, po zahřátí motoru mi otáčky neklesnou pod 1500, před zahřátím vše OK, ale jak se motor zahřeje mám otáčky kolem 1500-1700.Pokud zapnu ventilátor,světla rádio tak klesnou asi na 1300.D9KY moc za každou radu

2008-01-26 15:35:22

S největší pravděpodobností odešlo čidlo teploty chladící kapaliny nebo zůstal viset termomechanický ovladač u škrtící klapky.

2008-01-26 17:12:22

2008-01-27 22:03:17

Dá se zjistit zda je to čidlo jde nějak vyzkoušet moc děkuji za každou radu

2008-01-29 15:00:24

Ještě jsem přemýšlel,jestli to není ACC ventil, ale dneska se k tomu ještě přidalo to, že motor chvílemi úplně ztrácel výkon, prostě to škubalo jak blázen když jsem vyřadil tak otáčky byly na těch 1300 až 1500. Úplně ztrácel tah, když jsem jel odpoledne z práce tak zase nic, ale otáčky pořád kolem těch 1500.Už jsem z toho hotovej

2008-01-29 17:46:03

tiez si myslim ze to bude cidlo, vyskusa sa tak ze zoberies ohmmeter, alebo multimeter a potom sa odmera za studena necha sa to pripojene a zacne sa zohrievat bud vo vode ale teplovzdusnou pistolou, a musi sa pravdepodobne zmensit skoro na nulu (popripade zvacsit, zalezi od typu). ak by to bola zaseknuta mechanika sytica tak treba vycistit a namazat.

2008-01-30 10:48:46

nejlepší je asi změřit odpor čidla teploty

nevím, jestli si to dobře pamatuju ale mělo by to být asi takto

stupně kiloohmy

20 2.3-2,7

90 0,24 - 0,26

110 cca 0,15

2008-02-01 18:23:39

Tak jsem zkoušel čidlo tak to je OK,klapka je taky vyčištěná a pořád stejný.Otáčky možná klesly na 1300 ale pořád pořád.Nejhorší je,že je spotřeba jako blázen.

2008-02-02 08:19:05

Mne to robilo na almere 97 1,4 16v po vyčistení klapky.Hľadal so niekoho kto mi ho napíchne na počítač,nikto takú koncovku nemal.tak som šiel priamo do servisu NISSAN.Mechanik mi povedal,že to satčí iba nastaviť rýchlosť otáčok,teda motor.Urobil to a teraz v pohode funguje.

2008-02-04 11:51:28

a za studena má kolik otáček?

2008-02-04 19:26:56

Za studena běží normálně,nma sytič a potom tak 4 km okolo 600 otáček, ale po těch 4 km zůstane na těch 1500.

W10
W10
2008-02-04 19:40:10

Sa mi zda ze ten sytic sa nastavuje podla toho ako je vonku zima.. raz sa mi stalo ze som nastartoval a otacky isli cca 1200 a zas rano som nastartoval a otacky som mal 1500,...

2mato  
Mato
2008-02-04 23:13:31

Sytic ide podla tepla to je jasne ,cez leto nevybehne ani sa tak dlho nedrzi na 1500 ,cez zimu ano...sice z 1500 aspon mne zlezie po par sekundach tak na 1350 odhadom

2008-02-05 09:24:09

já teda nevim jak jednobod ale u čtyřbodu to je řešený tak, že dle teploty chladící kapaliny se nastavujue přímo škrtící klapka - zkusil bych se na ten mechanizmus kouknout, jestli to tam nezadrhává...

W10
W10
2008-02-11 16:12:14

Neviete na co sluzi rele zvysenych otacok motora???? Nema to nieco do seba,ked sa vyhodi rychlost a otacky sa zvysia ako keby islo auto na sytic,????

2008-02-11 16:26:15

Nozno ak to rele nefunguje tak auto ma stale zvysene otacky, treba zistit ci je to rele spinacie alebo rozpinacie, ak by bolo iba spinacie (bez rozpinacieho kontaktu ) tak by som ho proste vybral na skusku a vtedy by auto nemalo dosahovat tie zvysene otacky. Vsak stat sa nemoze nic bud to pojde alebo nie, klasicka metoda pokus-omyl. Ak to nepojde vobec, alebo to neovplyvni situaciu tak proste treba hladat dalej.

W10
W10
2008-02-11 16:35:22

Mondrejka lebo viacery mame podobny problem,ze po vyhodeny rychlosti sa otacky zvysia az pokial auto nezastavi,..hm hm

2008-02-11 16:55:34

Ja mam len taky ako je v inom clanku ze ked vyradim rychlost na neutral otacky klesnu na 1200-1300 a az po 2-3 sekundach klesnu na normal.Vsak suste pozriet to rele. A mozno aj tema o dlho klesajucom volnobehu ma spolocny problem ako je tento, pozrite aj http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=54919


Odpovědět