Fórum - Téma


Nissan - pokles zisku a rostoucí prodeje


Fórum Pokec všeobecný Nissan - pokles zisku a rostoucí prodeje




2007-08-09 20:34:37

Nissan hlásí pokles zisku a rostoucí prodeje (výsledky za 2. čtvrtletí) - http://news.auto.cz/aktua...ledky-za-2-ctvrtleti.html

Smutné je že v době kdy Nissan vyráběl nejkvalitnější auta šel do kytek . Ovšem jsem zvědav na další nové modely uvidíme .

2007-08-09 22:48:00

hmm jedenást je celkem hafo jsem taktéž hodně zvědavý třeba to bude nějaké GT

2007-08-09 23:21:54

Kdo vi, nechme se prekvapit, treba se z toho jeste vyhrabe

2007-08-10 10:28:22

ale ano to bude dobreeee

a co som to chcel jaaaj ze gt hmm mozno ze x-trail gt alebo murano gt bo primera je v

almera nie je ale bude tiida no to je renault a ten sice ma skvely motor(mimochodom ho vyvyjal RICARDO.uk)

ale boh zna co s podvozkom

2007-08-10 11:45:26

V souvislosti s představením III generace Laguny jsem se dočetl, že hlavním úkolem vývojářů bylo zvýšení spolehlivosti . Managment Renaultu si asi konečně uvědomuje, že takhle to asi dál opravdu nepůjde. O čemž svědčí i pokles prodejů Renaultu. Prý byla nová Laguna vystavována extrémním testovacím podmínkám. Doufám, že si pánové z Renaultu došli pro rady k Nissanu a zlepší kvalitu celkově celého koncernu . Co lze Renaltu přičíst k dobru je, že vždy hodně investoval do nových technologií (z evropských automobilek prý nejvíce) a uměl je i prodat, ale teď by se chlapci měli zaměřit na kvalitu páč takhle to opravdu dál nepůjde

2007-08-10 12:55:09

zabozruti nebudu nikdy spolahlivy to ako narod nezvladnu su predsa odchovany na vine kazdu chvilu strajkuju a nemaju zmysel pre zodpovednost.to maju jedine nemci(mozno kvoli tomu ze 2 prehrali vojnu a furt museli zacat z nuly)

a tak isto japonci a dalej sa hrabu korejci.

jednoducho organizovanost chyba vidim to osobne.

spolahlivost je jedna vec a diely vyrabane v chine je druha vec

2007-08-10 23:34:53

Němci jo, ale poválečná generace a ještě tak možná generace následující, ale co se tam děje teď? Mladý němci už zdaleka nejsou tak pracovití a zodpovědní jako jejich rodiče.

Renault bych zatím nepodceňoval. Už jen proto, že dnešní výroba automobilů je skutečně nadnárodní a Renaulty bych řekl, že v dnešní době už montuje minimum opravdu francouzských rukou. Např. taky sem moc nevěřil, že se Fiat vyhrabe z těch sr..ek a dnes co znám lidi co si za poslední dva roky pořídili nového Fiata tak si ho nemohou vynachválit.

Dnes každá automobilka šetří každým eurocentem za každou cenu, tak uvidíme.

2007-08-13 08:49:58

pepa nehadzem to do kytek a mam prehlad z inej oblasti okolo aut a na tej pekne vidim kde a ako sa setri

co a ako je s kvalitou a co sa musi tahat je az divne kolko robotnikov pracuje na xxxx ludi.najvacsi problem vidim v tom ako rychlo menia auta a cas na vyvoj.za dalsie kvalita je rozmnu miera pouzivania tolerancii tam kde treba ale to uz je na nas ing.

2007-08-13 10:56:19

Já se občas taky pohybuji ve firmách kde se vyrábí komponenty pro automobilky a je pravda že už na první pohled člověk pozná co je např. do Fabie a co do Loganu.

2007-08-13 11:27:55

tak veru je rozdiel aj co sa kvality tyka napr medi pp a abs plastom nie vzhladovo ale ked mas tie diely spojit vtedy sa prijde na to ze abs je viac tvarovo lepsi.atd

2007-08-13 11:43:43

Například na firmě máme firemního Peugeota Partner. Stáří dva roky a jeden měsíc najeto 22000km. Přední sedadlo řidiče je vyvikláno jak kdyby měl najeto 300 000 km, odešla zapalovací cívka (oprava u autorizovaného servisu 5800kč), praskla manžeta řízení (oprava u autorizovaného servisu 3800kč), přestal troubit klakson (oprava u garážníma 500kč) a to vše se odehrálo těsně po tom co skončila záruka. Jak může manžeta vydržet jen 22000km Co jiného to je než šetření ve výrobě na kvalitních materiálech. Prostě auto je spotřební zboží


Odpovědět