Fórum - Téma


Nissan P11


Fórum Primera P11 Nissan P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

 Krupi
2007-12-03 16:25:54

Nechci zase vypadat jako kverulant,ale..... třeba Primera GT r.v 1997 má airbagy jen dva ( z čehož mě hlava rozhodně nebrní ), až novější verze měla airbagy čtyři. Volant je stavitelný jen výškově....a přijatelné ceny v servisu jsou samozřejmě dost relativní pojem.Tvrzení, že pětka od 190km/h táhne je podle mě taky dost smělý: prostě má ten motor ještě sílu mírně zrychlovat, ale o tahu nemůže být řeč. Já mám to auto taky rád, za ty peníze to jede opravdu hezky a je pravda, že na silnici jich k vidění moc není....ale občas tady mám pocit, že Primera GT je nějaká modla, že je to něco víc než ostatní auta. Myslím, že tak horký to zase nebude. A mimochodem: v nízkých otáčkách to táhne fakt mizerně. Kluci, nezlobte se za ten příspěvek......mně to nedalo

2007-12-03 16:39:30

Krupi, tatuldo a ja ze ti to je silne az moc ze ti nie si az taky papuckovy vodic ako sme si tu vsetci mysleli?

GT taha medzi 3-4ot doslova mizerne ale co narobis, proste to treba tocit nad 4tis a 5ku ked jazdim zostra ani nepouzivam na tom aute je proste pekne nieco ine ako na octavke. manzelka ktora jazdi na Octavke ked presadne do GT tak vzdy nadava ze je to hnusne muskulativne auto kde ide vsetko tazko, natriasa to a vyje to jak besna kuna. Tazko sa zavdacis niekomu kto jazdi v meste so spotrebou 7l a paci sa mu co najutlmenejsie auto o ktorom ani nevies ze ho soferujes. proaste take co ta nevyrusuje pri tvojom rozmyslani o nicom inom ako o soferovani. take auta sa uz dnes so 4 dvermi a 500l kufrom proste nerobia. ludia nemaju radi auta ktore su take surove ako P11GT. Preto si musia kupovat diesle lebo tie mnozstva elektroniky, tlmiaceho materialu a odkladacich schranok s perfetnymi makcenymi plastmi uz nedokazu benziny tahat pri zachovani pruznosti a relativne nizkej spotreby.

 Krupi
2007-12-03 16:59:57

Já nikdy netvrdil, že jsem , papučkový vodič, To tady ,myslím, tvrdil Jagy a já mu to jen nevyvracel. Jak už jsem psal: nemám potřebu ukájet se předjížděním Octavií. Ale to neznamená, že nejezdím rád svižně. Jenže dnešní mládežníci si často pletou pojmy SVIŽNĚ a JAKO PRASE . Rád jedu rychle, pokud to situace dovoluje...né za každou cenu. Většinou vozím dítě a manželku a nemůžu si dovolit někde rozvěsit auto po stromech. Ale jinak s Tebou Blesku naprosto souhlasím. GT není tichý a měkký auto....je to hlučnej kostitřas, ale má prostě svoje kouzlo

2007-12-03 18:11:49

lepsi kostitras v hrsti,nez ochcavka na strome

2007-12-03 19:57:49

Tak fajn, a co takhle P11 po faceliftu. Líbí se mi i když už je cenově trošku jinde než ta starší. Jsou na ní kromě úprav na karoserii, xenonů, motoru 1.8 a trošku odlišného interieru i jiná zlepšení? Třeba podvozek nebo jiné věci? Doufám, že rok výroby 2000 ještě nepoznamenal Renault.

2007-12-03 22:41:25

nebo také "lepší kostitřas v hrsti než ochcavka na střeše"

2007-12-03 22:56:08

Krupi :Nechci zase vypadat jako kverulant,ale... na to aby tě brněla hlava ti bude stačit vystřelený jeden pytel .Novější GTčka měla myslím pytlíků 6 kousků (možná se pletu).Ta 5ka jde až dost přes 2kila,tak tam nějaký tah asi bude .Kolik současníků všech GTček od P10 dál mělo alespoň podobnou výbavu a výkony? .GT není modla,ale je určitě svým způsobem zajímavé a vyjímečné.Možná proto se o nich tolik diskutuje

2007-12-03 23:09:54

mali len styri airbagy, ale aj to je dost na tu dobu... no rozhodne ako vravis, GT je skvele auto s dobrou vybavou, silnym motorm (napr. najnovsia Mazda 6 ma pri dvojlitri len 147k, a to je o kolko rokov mladsie auto, najnovsi Accord 155k) a podvozok bol vtedy naozaj zazrak, ktory da zabrat aj novym autam.

Na druhej strane, budme realisti Auto nema ziadnu zvukovu izolaciu od cesty, predne sedadla su chytene snad na jednej skrutke, do kufra zateka, poloosy praskaju ako skodovkarom, zo spodu to netaha a este k tomu bezna Primera vyzera ako najobycajnejsi sedan na svete Aj tak ju mam rad! a ked minule kamos po prvom sadnuti skonstatoval ze to muselo byt v 98om nieco ako BMW M5, potesil ma

2007-12-03 23:28:35

vlk v rouše beránčím .Realisticky mu přiznávám všechny zde výše uvedené neduhy . Přesto ho obdivuju .

2007-12-03 23:45:45

moje P11/144 je taky trosku GT prece dostala zvetsene brzdove kotouce presne jako mnela puvodni generace P11 GT

 Krupi
2007-12-04 00:00:25

Prescent: Já to všechno beru.....vždyť to auto mám taky, tak na něj přece nebudu házet špínu Ono to možná tak nevypadá, ale já na něj nedám dopustit. Jen jsem chtěl předejít tomu, aby se ta diskuze postupně zvrhla v ódu na Primeru GT. Myslím,že kdyby si potom někdo chtěl kupovat auto a pročítal třeba z toho důvodu tuhle diskuzi, mohl by získat mylnou představu, že lepší auto neexistuje a Primera nemá žádný nedostatky. A to přece není pravda. Jak napsal Lubosh: buďme realisti. A jak napsal Prescent ( a s tím stoprocentně souhlasím ): GT není modla,ale je určitě svým způsobem zajímavé a vyjímečné

2007-12-04 00:14:23

Prinad, kebyze 144ka dostane tie brzdy ktore mal sedan P11 97-99, tak tu uz nepises... strasne poddimenzovane

2007-12-04 06:41:09

Oki o vyhodach a nevyhodach je tu toho dost a je to zaujimave ale ktore auto je bezchybne?asi ziadne. Aj mna celkom zaujima ako je to s koroziou a kde sa najcastejsie objavuje??? A dam perlicku do davu: Ma oktavka 98 lepsiu ochranu karoserie ako GT 98??? uz ked to tu porovnavame tak ma to zaujalo.

2007-12-04 08:02:57

DracikVTH : myslím,že co se týče antikoro je to fiftyfifty.Neznám vyloženou shnilotinu těch aut z 98 a dál.Druhá otázka je,co dostaneš za svoje peníze za výbavu a vlastnosti (dost toho bylo napsáno výše).No a auto bez chyby,která by tě musela trápit je vždycky to, který ti nepatří

2007-12-04 09:09:13

Modla? .....nevim jaký auto bych pořídil za takový peníze, aby to mělo takovej motůrek, podvozek, spotřebu, výbavu atd....japonskej bavorák tomu často říkají já jsem zpokojenej

2007-12-04 12:37:11

ja jsem taky spokojenej,nemenil bych za nic na svete!

2007-12-05 21:08:38

Pozor s tým že to nemá žiadnu izoláciu hluku od cesty alebo že motor je hlučný až taká pravda není. Hluk od cesty závisy veľmi výrazne od použitých pneu (veľkosť, šírka, typ dezenu). Ono sa stačí pozrieť pod koberec a tam teda izolácia je. Netvrdím že sa to nedalo urobiť ešte lepšie, niektoré auta z tej doby su tichšie od cesty to je pravda, ale tvrdiť že ma nulovú izoláciu od cesty je prehnané a sprostosť.

A motor, ten mi pripada (ak je OK výfuk) veľmi tichý, a do 4000/ot neobťažuje hlukom ((do cca 150km/h.)) A to ma ešte raťaz. Neviem ale Octavia 1 mi pripada o dosť hlučnejšia od motora. A keď to je Tdi tak to ani nehovorim...Teraz som písal hlavne o obyč. Primere s SR20De ale išiel som aj v GT a ta nebola tiež hlučná.

A ešte keď tam už dáte to široké nizkoprofilové pneu k tomu so šípovým dezénom a prásknete tam športový výfuk, tak sa potom nedivte že je to akosi hlučnejšie a kostitras

2007-12-05 21:11:23

Dracik: Videl som aj Octaviu ktorú už korozia začala hlodať---takže s tymi Koktávami to tiež až také ružove nebude.

2007-12-05 21:47:44

martin.sofi ja nevravim o valivom hluku od pneumatik.. i ked aj ten by mohol byt utlmenejsi. Skor o tom ze pocujem naraz do podvozku hoci aj od jedneho maleho kamienka.

2007-12-06 00:35:39

Lubosh: ale ja nemyslel ty puvodni brzdy ktere mnely p11 , ja to myslel tak,ze P11/144 dali vlastne stejne brzdy jako maji GT , prumer ...

no kdyby ty brzdy mneli puvodni tak bych se urcite nechlubil

a jak myslis "strasne poddimenzovane" ?


Odpovědět

1  2  3  4  5