Fórum - Téma


Nissan P11


Fórum Primera P11 Nissan P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2007-11-27 18:01:58

Neviem ci to tu mozem len tak dat ale skusim.

http://nissan-primera.aut...zar.eu/card.php?id=284675

chcem sa opitat ako sa vam pozdava tato p11 rozmyslal som nad nou ale odradilo ma to ze nema hmlovky, len ze vybavy GT ich ma mat v serii?

2007-11-27 18:12:45

To že nema hmlovky nemusi hneď znamenať že to bola riadna buračka, stači ťukes a je po nich, alebo kamienky z cesty im dávaju riadne zabrať. Tejto konkretne však nesedí predná kapota, je to jasne z obrázkov, a km sice neudáva ale pamätam si ju ešte keď tam km udané boli a mala cca 250 000km.

2007-11-27 18:13:00

Tak buď to je někdo vyraboval ,, a nebo to bylo trefené na předek , protože jak jsi sám řekl , gt je mělo v základní výbavě !

2007-11-27 21:01:59

z toho ,co je vidět z obrázků by to mělo být GTčko - interier,sedáky,křídlo...... Ale ten předek je fakt asi počochtanej a proto nemá mlhovky,bo jsou kurevsky drahé a už se jim do opravy nechělo asi víc investovat.Ale možná je to i úplně jinak...Co poznáš z pár fotek?

2007-11-27 21:07:10

Tak tak ,, ale za ty prachy by stálo za to jet se na něj aspoň podívat ...

2007-11-27 21:08:24

Dracik nebrat... je v ponuke uz strasne dlho, ja som na nu volal este v auguste (a to uz bola par mesiacov na webe), ked som zhanal GT (napokon som sa rozhodol pre dovoz, tusim som pisal aj v nejakej tvojej diskusii).

Toto zelene GT je firemne, pri telefonate mi vraveli ze to maju kupene od niekoho a nevedia preco nema hmlovky. Mala mat vraj 170 tisic km, predna kapota absolutne nesedi. Okrem toho ma pretesneny motor (co moze byt znak toho ze s nim nieco nie je v poriadku), mala vraj aj menene brzdove dosticky a prave horne rameno. Okrem toho v lete stala 120 000, potom ju stiahli z ponuky a opat pridali za 150 a tak sa drzi uz aspon tri mesiace. Urcite nebrat, musel by si do nej vela vrazit.. Ak chces GT v dobrom stave, tak sa treba pozriet do zahranicia.

Stiffi, za tie prachy dostanes v Nemecku GT v daleko daleko lepsom stave uplne bez investicii alebo len s minimalnymi ako su napr ramena.

2007-11-27 22:25:30

taky se mi vubec nelíbí, bořený to bylo, a když už je tak dlouho v bazaru, to je známka toho, že neni v pohodě, protože kdyby jo, byla by už dávno prodaná i za tolik moc peněz, tady u nás by se po ní jen zaprášilo-teda kdyby byla v pohodě-takže nebrat

když už GT- tak jedině dovoz

2007-11-27 22:36:15

Tak ako hovori Lubosh, dokonca mala v lete fotku kde bol odfoteny stav pocitadla km a to bolo az nejakych 270tis km. Predok bol urcite burany, najvacsi problem je ze tomu viditelne krivo sedi kapota. Hmlovky v Nissane 5tis jedna na vrakaci a inzeraty su prakticky nezohnatelne. Neni to teda moc zaujimava kupa aj ked momentalne neni v inzeratoch na slovensku prakticky ziadne ine co by za to stalo. V nemecku toho teraz ale tiez moc neni. Jedna strieborna je na autoscoute ci mobile.de co vyzera dobre a neni draha, alebo potom jedna STW verzia, ale za 6990 EUR

2007-11-27 22:38:59

jojo,,momentálně nejsou na skladě ,,, s bráchou se chystam na jaře do německa pro GT samozřejmě, ale tuhle bych nebral ani za 90

2007-11-27 23:16:29

Pavel: bracha jde taky do GT? pekne jsem nam to rozrusta.

2007-11-30 07:42:07

Diky za nazory ako som to tak trochu pobehal po nete tak na SR nie je schopne GT na predaj, preto som sa rozhodol pre dovoz len ja si chcem na to zohnat ludi ktory si tym privyrabaju lebo sam na to nemam cas. Na co si treba davat pozor, okrem tych hmloviek a kapoty, myslim take vady ktore by som mohol zbadat pri obhliadke?

a tu som nasiel este nieco zo zahranicia ale sa mi zda ze ta kapota tiez moc nesedi ale vyzera dobre,co vy nato?

http://cze.autoscout24.co...s=2765142&id=lu1r1bbj2rtp

diky za rady jedine tie ma neodradzaju kupit nieco ine

2007-12-01 13:46:42

Taky uvažuju o koupi Primery P11, jen jsem se chtěl zeptat, jak je na tom primera co se týče antikorozní ochrany a zda má pozink na celé karoserii nebo jen samonosce? Je fakt, že kvalitní lak je taky dobrej,ale dneska jít do auta bez pozinku nemá asi smysl. Je na P11 místo, kde by trpěla korozí a na co si dát pozor? Dík.

2007-12-01 14:45:20

DracikVTH: ta cervena je za tu cenu zaujimava, kapota nesdi lebo bola buchnuta, ale ked si vsimnes ma vacsi problem: chyba tomu predny ucht motora aj nosna ochranna lizina pod motorom, ktor atam spolu s tym uchytom byt musi. ak je problem len to ze po buracke to tam nedal a treb ato len zohnat a namontovat za tu cenu mozno zaujimave, stav km tazko hodnotit, ma ale taku podozrivu batovsku hodnotu 99tis km. Potom si vsimny nahrdzavele casti tam kde su uchytene tlmice, to neni moc dobre, je to nosne miesto. ale ak by ako tak sedel stav km a malo to tak do 200tis km) stoji za uvahu. bez fotky interieru ale tazko viac hodnotit na dialku

2007-12-01 14:49:25

Stan: P11 som este nevidel hrdzavu, najskor hrdzavie vyfuk, predna kapota vpredu zospodu a ak jazdila v extremnych podmienkach a ma vela km spodok, podbehy, dutiny. Potom este ten cierny stlpik medzi zadnym bocnym oknom a tym trojuholnikovym dole, ale to je len kozmeticka vec. Navonok som ale fakt nevidel ziadnu P11 vyslovene viditelne hrdzavu.

2007-12-02 19:00:38

Takže to mám brát tak, že P11 je v pozinku alespoň co se týče samonosky? Známej se taky rozhodoval mezi P11 a oktávou a nakonec ho přesvědčili mechanici, že oktáva je o třídu výš v antikorozní úpravě. Sice ne tak zábavná a ve výbavě, ale i mě by mrzelo, že mi auto rezne, když už jsem do něj nasypal třeba 120 kolíků při koupi. Když se mi na autě vysypou brzdy, tak je opravím, kleklou převodovku vyměním, ale když mi budou hnít lemy, rožky dveří, sloupky a podobně, tak bych se s tímto těžko smiřoval. To bych asi dal taky přednost oktávě a jednou za dva roky bych udělal dutiny a spodek a jinak to neřešil. Kdyby to bylo takhle i v případě P11, tak bych si chrochtal a byl velice spokojenej. To mi neříkejte, že jste to nikdo nezjišťovali než jste šli do koupě auta?

2007-12-03 08:48:51

no tu koktávku za ty prachy bych chtěl vidět.Koktávky jsou předražené a za tyhle prachy seženeš model v sociální výbavě a určitě to nebude "tdíčko s kurevským zátahem fodspoda".Benzínové agregáty škodovek (1,4 1,6 1,8 1,8turbo 2,0) nejlepší volbou by byla 1,8turbo - nesehnatelná v dobrém stavu a za dobré prachy.Zbytek motorů je výkonově/spotřebová tragédie.Takže za 120kKč budeš mít nejspíše 1,6 či 2,0 s kličkama na oknech,bez klimy a spotřebou mezi 9-11 podle nohy.Někde tady byl odkaz na srovnávací test RSek benzín/nafta (když najdu tak doplním).Jízdní vlastnosti naftového RSa vyložená tragédie hlavně v zatáčkách.Je to zajímavé srovnání různých agregátů na stejném podvozku a je vidět,že ty kila navíc u diesela s tím autem dělají v zatáčkách divy.Podvozek Primery GT a koktávky se prostě srovnávat NEDÁ!!Hlavně RSo nebude za ty mince co uvádíš.Takže si to každý musí přebrat sám.

2007-12-03 12:09:26

Koupil stokoňovou 1.6, r. 98. servo, ABS, 1x pytel, přední okna v el. Nijak zvlášť však nejede v nízkých otáčkách se trápí. Mě jde jen o to, abych nemusel primeru každý jaro brousit, kitovat a lakovat jen proto, že nemá tu správnou ochranu jako třeba oktáva. Proto čekám, že mi někdo už konečně řekne, že je to tak nebo jinak. Mám zkušenosti s autama s pozinkem-Audi 80 B3, kde nebyl problém, ale i s nepozinkem-Golf3, kde se po čase na lemech a dveřích problémy vyskytly a bylo po parádě. Pokud by mě to u primery nečekalo, protože má kvalitní lak a pozink, tak není o čem a nemám co přebírat...Ke koupi primery přistupuju, jako kdybych si kupoval auto už nafurt a tak nechci udělat nějakou chybu nebo, abych byl po čase nemile překvapen a snažil se jí zbavit. O kvalitách primery-jízdní vlastnosti, motory, spolehlivost, výbava něcoi málo již vím, ale o možné korozi skoro nic. Viděl jsem již nějaké almery z r. 98 a byly dost chycené na zadních lemech, což mě zarazilo a proto se ptám vás, kteří tato auta máte, abyste mi poradili. Dikes.

2007-12-03 12:51:01

stan34- oktavka 1 je na tom skutocne velmi dobre z hladiska antikoroznej ochrany, ale P11 neni n atom o moc horsie, ked nekupis vysloveny srot nebudes sa musiet bat ani u P11. Almera N15 ma horsiu antikoroznu ochranu

2007-12-03 13:18:04

taky jsem neviděl orezlou P11, také jsem uvažoval o ochcávce, protože to vidim u rodičů mladý, maj 90 K TDI, najeto už nějakejch 230tis.,a na auto kromě rozvodů ( a normálních výměn brzd atd.) nešáhli, a to se sní vůbec nemazlí, jenže jsou strašně dráhý, a když sednu do GT stejně si řeknu - tohle je kára takže když už oktávii, tak tdi , nejlépe 110K, ale to nebude za cca 120tis, prostě japonec má něco do sebe

2007-12-03 14:47:08

no Primuša GT bude mít pytlů, že tě bude brnět hlava, klimu, vše i zrcátka v elektrice, ABS, super sedáky, stavitelný volant ,blebleble...a příjemnou spotřebu na 150k motor a i přijatelné ceny co se týče servisu.Když bude motor v dobrém stavu,tak počitej,že 4.Qvalt táhne do 190km a 5.ka dál.V zatáčkách ti koktávka akorát tak zamává do zpětných zrcátek,protože Primera a zvlášť GT sedí jak přilepená.Koktávek jezdí plná p...l a také proto se nejvíc kradou.Je totiž poptávka po dílech,proto se koktávie kradou a proto jsou díly relativně levné.Co se týče koroze tak když dáš autu potřebnou péči a servis nejen okolo koroze ale prostě vůbec,tak je jedno jestli máš trabanta nebo ferrari.To auto bude dokonale fungovat,samozřejmě v rámci svých možností.Ten zbytek jen jen o tom "svezení".A subjektivně musím říci,že ani nová P12 mi "nesedne" tak jako P11 GT, měl jsem možnost si to porovnat......


Odpovědět

1  2  3  4  5