Fórum - Téma


Nissan P11-144 Sport Editon


Fórum O vozech našich členů Nissan P11-144 Sport Editon


Diskuze o vozidlu

2000 Primera P11 2.0 VIN: SJNBCAP11U0387688

27 fotek  |  6 servisních knížek  |  59 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 181 Nm (133 ft/lb) při 4800 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).


1  2  3

2013-03-05 22:52:33

Rado4077:

Na Proseku u Billy jak je MC Donald, na parkovisti, cena 4000 CZK, uplne nova.

Ne vazne, nekdo tu inzeroval, pry bratr delal v autorizovanem servisu a "nejak mu tam zbyla", tak jsem po ni sahl, to bylo ale jaro 2009....

2013-03-05 22:53:11

franta.s: díky

2013-03-05 22:54:06

Nova bude stat balik. Pocitam 5-10tis...

2013-03-05 22:55:45

jagy: .... 18.000 CZK ....ale zkusim se zeptat v CB, tam by to mohlo byt rozumnejsi....

2013-03-05 22:57:54

franta.s: díky. Uvidíme, dneska jsem vyleštil mou starou, dám tam TPS od Jagyho a zkusím sehnat AAC. A někoho kdo by mi půjčil váhu vzduchu. Ale tu bych s čistým svědomím vyloučil.

2013-03-05 22:59:38

Rado4077: ten potenciometr muze taky blbnout, to je pravda.

On Ti k tomu urcite jeste neco napise Artee...))

2013-03-05 22:59:51

franta: urcite bych to umel lip, ale jestli to bude 16 nebo 18 je celkem fuk. To radsi zkouset stesti s jetou.

2013-03-05 23:02:06

jagy: za takovou cenu jsem ji koupil :D. S tím, že jsem o tom věděl a celou dobu jsem měl za to, že je špatné čerpadlo a ucpaný filtr. Omyl. Teď jsem si vzal týden dovolenou, že to dám do pořádku a ono ejhle, středa a nic nového

2013-03-05 23:04:53

jagy: ...na ecko a 120 je to brnkacka z ty Tvy Ameeeeriky, ale 144 je pouze UK a navic mam pocit, ze proste odchazi na 100% aut.

Chce to novou, ale nekde rozumne. Jenze kde. Mne ty 4000 tenkrat prisly ok, ale iluze o puvodu nemam.

2013-03-05 23:06:55

Na predface ti staci TPS, tam se jinak na klapce nema, co posrat...

Z kama je puvod dilu je fuk, nemusi to byt US dil...

2013-03-05 23:13:25

jagy: na 144 to ani US byt nemuze. Ta klapka je jina a opet, uz to neni Hitachi ale..... (???)..

Ani netusim, jestli je potenciometr stejny.

2013-03-05 23:16:01

franta.s: Vsak ano... ja jen rikam, ze to nemusi byt US dil abych ho objednal...

TPS je podobne s SR20VE TPS (dva konektory). To by pripadne nekdo mohl overit a vyzkouset na P11-144, TPS z ni mam...

2013-03-05 23:17:09

jagy: někde jsem četl na anglickém fóru, že to pasuje. Ale vlastní zkušenost s tím nemám.

Edit: tadyhle http://www.g20.net/forum/...awing-for-VE-anyone/page2

2013-03-05 23:20:59

Rado4077: zkusis, uvidis....

Ale opravdu sazim na ty priblbly ventily, ty jsou fakt lahudka.

2013-03-05 23:25:56

To neni P11-144...

To co tam porovnani je VE TPS a klasika DE...

2013-03-05 23:28:13

jagy: No když se kouknu z 144, teď ji držím v ruce, tak to vypadá stejně

2013-03-06 00:00:24

Tak jsem ještě jednou rozebral klapku. Ta pružinka co je v takovém pouzdře kde je čidlo AAC by tam asi lítat volně neměla, že ?? Vyčistil jsem ji ze všech stran a pružinu natáhnul. Zítra to jdu přehodit a snad už to bude OK.

2013-03-06 00:05:04

Rado4077: Ano, P11-144 TPS a VE TPS vypada stejne, ale odkazu porovnali VE TPS a starsi 90-99rv TPS.

U toho VE TPS, kdyby mel nekdo chut, tak nabidnu na test... mohlo by se to hodit.

2013-03-06 01:35:02

jagy: nevím, nerozumím, hádat se nebudu. Co by to teoreticky mohlo udělat, dát tam TPS z VE. Jaký to má odpor??

2013-03-06 16:14:20

Takže po dnešku jsem na to přišel. Po vyčištění škrtící klapky, AAC ventilu a natáhnutí pružinky, jsem namontoval zpátky mou starou klapu. Následky: Auto neškube za studena, nekolísají volnoběžné otáčky. Nicméně otáčky jsou celé rozhozené i po resetu ŘJ a kalibraci, zkusím jezdit, možná, že se to ustálí. Verdikt: Vadný senzor polohy škrtící klapky. Mám dva a oba stejný problém. Při seřízení na 0,5V v otáčkách od 1500 do 2000 to šíleně skáče, tak jak na videu (0:30 minuty). ALE, auto po přeskočení této díry, tahá až k omezovači. Takže jsem ho pootočil tak, že při zavřené klapce je na 0,9V. Tím jsem přeskočil tu díru. Následky: Motor má při 5500 otáčkách jakoby omezovač, protože TPS je na maximum. Po výměně TPS a seřízení volnoběhu na Consultu by mělo být vše v pořádku.

Rada: při kontrole hodnot TPS měřte hodnoty při namontovaném senzoru. Měřil jsem hodnoty, když jsem měl senzor dole a tak to lze jednoduše přehlídnout.


Odpovědět

1  2  3