Fórum - Téma


Nissan P11-144 Sport Editon


Fórum O vozech našich členů Nissan P11-144 Sport Editon


Diskuze o vozidlu

2000 Primera P11 2.0 VIN: SJNBCAP11U0387688

27 fotek  |  6 servisních knížek  |  59 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 181 Nm (133 ft/lb) při 4800 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).


1  2  3

2013-03-01 16:46:07

Tak i já jsem se rozhodl představit své vozidlo. Jedná se o Primeru r.v. 2000, motor SR20DE. Dovoz z DE.

Prozatím provádím renovaci po předchozím majiteli, který tomu bohužel nějak moc nerozuměl.

Prozatím bez úprav. V plánu samozřejmě jsou.

2013-03-01 16:50:36

První mytí při koupi

2013-03-01 16:57:15

Příští týden mám dovolenou a chystají se velké opravy, úpravy.

  • výměna kotoučů, destiček a třmenů
  • výměna škrtící klapy, rozdělovače, teplotního čidla (doufám, že pak už pojede dle mých představ)
  • nalepení 3D folie broušený hliník na středový panel a kolem přístrojové desky

2013-03-01 18:17:15

Koutouce mas stejny, tyhle mi byly vcera montovany Akorat desky mam TRW.

2013-03-01 18:18:57

já se na to chystám zítra hned od rána. No Jagy doporučil ATE, budou tam ATE :)

2013-03-02 14:57:14

Dneska proběhla výměna. Nástřik jen aby se neřeklo, ta rez byla strašná.

2013-03-05 19:47:28

Tak dneska vyměněná škrtící klapka a jsem nasranej jako sviňa. Je to sice živé a citlivé, pro změnu se začal zadrhávat plyn, takže zítra znova čištění, ale problém neustal. Takže nejspíše mě čekají rozvody.

Jagymu díky TPS už má správné hodnoty

2013-03-05 20:17:27

Natočil jsem průběh otáček. Snad z vás někdo už tohle viděl a opravil. Otáčky od 0:30 skáčou sami při pedálu v určité poloze. Škrtící klapka čistá, váha vzduchu v pořádku, lambda v pořádku.

Something wrong SR20DE

SR20DE Primera P11/144

2013-03-05 21:23:33

Rado4077:

Regulacni ventily skrtici klapky .....)). Cisteni klapky je fetis, ktery nic neresi, kdyz IACV a AAC ventily negunguji.

Neseka se Ti trochu plynovy pedal u tepleho motoru?

2013-03-05 21:29:22

franta.s: seká :) prosím tě nemáš někde obrázek IACV ventilu nebo kde ho najdu ?? AAC vím

2013-03-05 21:34:51

Rado4077: je tady dobry zip manual na P11-144 v sekci Manualy, zkus to projit. Ja mam stare fotky v druhem PC, podivam se, ale myslim, ze i soucasni majitele 144 jsou v tematu.

Protze to postihuje velkou vetsinu 144, nema moc smysl kupovat starou klapku, definitivne pomuze jen nova. To sekani resp.zadrhavani plynu a kolisani otacek kolem 2 az 3.000 jsou typicke projevy.

2013-03-05 22:01:19

Tak tam bych hledal trochu vetsi problem, protoze dle videa to auto nejde vůbec ale vůbec za plynem. Než se dostane k omezovači, tak je to dlouhá doba a po točení v omezovači a znovu sešlápnutí plného plynu se jí vůbec nechce ¨do otáček.

2013-03-05 22:04:29

Kadli: co by mohl byt vetsi problem, rozvody?

Ta klapka je ale u 144 opravdu seriova zaleitost a to sekani plynu a kolisani k tomu patri.

2013-03-05 22:30:38

Kadli: asi 2-3 vteřiny. A za jízdy se k omezovači ani nedostanu. Ztráta výkonu jak kdybych šlápl na brzdu. Jednička a dvojka se ještě vytočit dá. Trojka k 5500 a na pětku se dostanu na 200 s pedálem na podlaze :(

Franto: díky zkusím to pročíst. Zítra tam dám starou klapku, tam se alespoň nesekal plyn. Manuály už pročítám od neděle. Přece jenom anglicky jsem naposledy mluvil před 5 lety

Nicméně ještě bych potřeboval přeměřit tlaky, jestli náhodou nejsou podpálené ventily. Jenže do Nissan servisu za ty fajn ceny se mi moc nechce.

2013-03-05 22:33:42

Rado4077: tyhle projev znam a vyresila to vymena klapky za novou.

Jses si jisty, ze vaha vzduchu a lambda 1 jsou Ok? Jak si na tom se spotrebou?

2013-03-05 22:35:56

Na zmereni tlaku nemusis vubec do Nissanu...

Jak rika franta, co vaha a lambda? Vahu muzes lehce s nekym vyzkouset. A co predstih?

2013-03-05 22:36:23

franta.s: okolo 8 litrů, dneska po vynulování dle palubáku po dálnici při 130 8,1. Zpátky po okreskách rychlost 50-90 to kleslo na 7,6l. Stopro jsou v pořádku, bylo to na paralelní diagnostice a všechny grafy byly přímo předpisové. Podle faktur to měnil předchozí majitel. Takže doba cca 7 měsíců.

2013-03-05 22:38:13

jagy: nevím vůbec o nikom v Praze kdo by se tím zabýval. Předstih nedokážu změřit. Nářadí co mám je vrtačka, kufr s nářadím a voltmetr. Asi se budu muset domluvit někde za Prahou.

2013-03-05 22:44:08

Rado4077:

Spotreba je ok. Stroboskopickou lampu ma kde kdo, stoji asi 1500 korun. Merak na kompresni tlaky taky neni zadna veda, ale tam bych to neviďel jako nezbytne. Mel by mit kazdy servis.

Mala komplikace u KO klapky je v tom, ze motor nedrzi predepsana volnobezne otacky a predstih se jak znamo s otackami meni. Ale mel by byt tech 15 pls mins 2 stupne.

2013-03-05 22:49:12

franta.s: odkud jsi kupoval novou klapu, jestli to není tajemství, prosím


Odpovědět

1  2  3