Fórum - Téma


Nissan Note- jak jsem naletěla


Fórum Note Nissan Note- jak jsem naletěla

Informace o modelu: Nissan Note



2012-05-14 08:59:05

Před měsícem jsem si jela koupit Nissan Note r.v. 2006 najeto 83 000 km.Pán mě ujistil,že auto je v naprostém pořádku a nikdy s ním neměl sebemenší problém a je nehavarované ,ale i přesto jseme zajeli do utorizovaného servisu Nissan .V servise mi auto dali na zvedák a napojili na diagnostiku ,vše bylo prý ok.Nezdál se mi lak u dveří,ale bylo mi řečeno pracovníkem Nissanu,že je vše jak má být.Auto jsem si tedy koupila s tím ,že vše mám řádně prověřené a auto je v pořádku.Klimatizaci jsem vyzkoušela bohužel až doma a po ujetí ca.2 km mi praskl klínový řemen.Auto jsem dala hned do servisu,kde klíňák vyměnili,ale auto přesto vydávalo nepříjemné zvuky při jízdě.Bylo tedy všem jasné,že je zadřená klimatizace,což není levná záležitost.Napadlo mě, že zavolám ještě do servisu, kde bylo auto servisované na historii vozu.Bylo mi řečeno,že auto bylo servisované třikrát a sděleno ,že na autě byla oprava ca. 105 000,- po havarii vozu.Tak to už mě posadilo na židli.Když jsem auto kupovala,tak měl pán v kufru náhradní klínové řemeny což už mě mělo trknout o závadě určitě věděl a jezdil bez zapnuté klimatizace.Pána jsem kontaktovala o klimatizaci samozřejmě nic nevěděl a pomalu ani o opavě za tolik peněz.Je mi ze všeho hodně zle a mrzí mě,že jsem mohla tak naletět i přes snahu vše prověřit v autorizovaném servisu.Chtěla jsem ještě poprosit o radu,zdá se mi hlučnější řazení z 2 na 3 co s tím?Přeji pěkný den.

2012-05-14 09:39:48

Jen taková drobnost, nešlo by odstoupit od smlouvy? Zamlčení důležitých informací jako je havárie vozu je dobrý důvod.

2012-05-14 10:46:07

Snažila jsem se odstoupit o smlouvy,ale neuspěla. Bohužel pán prodejce byl tak chytrý,že ve smlouvě nemáme uvedeno nehavarovaný což jsem při podepisování smlouvy nebrala jako podstatné,protože nás přímo v servise Nissan před svědky ujišťoval,že auto je nehavrované.Má chyba bohužel.

2012-05-14 12:02:53

Hm a což tak třeba zveřejnit i název toho servisu, ab yostatní věděli kam nejezdit!! ale cena za havárii ve značkovém servisu ve ýši 105 tis. kč, nemusí být ani tak velká havárka. Ceny dílů jsou hrozný a normálně by se stejná oprava dala pořídit cca za 30-40 % ceny v autorizovaném servise. jde spíš o to co vše bylo měněno a děláno.

2012-06-27 22:31:18

Vratit auto .Porad sa s pravnikom . Čím skor tým lepšie . Zavolaj do televízie nech tam idu s tebou

za majitelom a nech to zverejnia . Verím že sa lady pohnu . Porozpravaj sa o tom však s pravnikom .Moja rada .

2012-06-28 13:11:15

Nakonec jsem vše řešila s právníkem.Pán co mi prodával auto se zalekl a zaplatil opravu klimatizce.Má rada nebát se a jít do sporu.


Odpovědět