Fórum - Téma


Nissan Micra K10 problém


Fórum Technický koutek Nissan Micra K10 problém


Diskuze o vozidlu

1985 Micra 1.0

14 fotek  |  20 diskuzí

Výkon motoru 37 kW (50 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 72 Nm (53 ft/lb) při 3600 ot./min. Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka. Motor 988 ccm (60 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, MA10S.

První generace Micra K10,koupeno z odstavného policejního parkoviště za směšnou cenu.Byla bez dokladů pravděpodobně z Rakouska podle papírů co byly uvnitř.Najeto něco málo přes 70tis km.Hodně zachovalá a funkční na svůj věk proto z původního plánu po...



2015-03-04 19:11:22

Ahoj mám takový problém a už si sním nějak nevím rady,stou mojí druhou Microu 1.0 karburátor.Začal sem sní dojíždět do nové práce co sem tam konečně posvářel jiný výfuk po tom co mi původní zrezl a upadl.Auto tak stálo tak 3 měsíce,když sem začal jezdit tak jezdila normálně ale občas se stalo že sme jel a motor chcípl a to i se zařazeným kvaltem třeba z kopce,ani plyn přidávat nepomohlo.Musel sem motor znovu hned nastartovat a jel dál,stalo se to tak max 2 krát za den.Tak sem myslel že je to ten starej zvodnaněnej benzín tak sem ho vyjel do mrtě a nalil novej z kanystru.Potom už se to stávalo jen málokdy že to chcíplo za jízdy ale zase se začalo stávat že při prudším přidání plynu a třeba při jízdě do kopce že auto začalo škubat a jakoby se trochu dusit (něco jako kdyby jelo na 3 válce),začalo se to stávat čím dál častěji musel sem vždycky přidávat plyn hodně pomalu aby to nedělalo.Pak už to dělalo skoro furt a nepomáhalo ani pomalejší přidávání.Jelikož má motor najeto 70 tisíc km a svíčky sem dával nové mají najeto tak 2 tis km tak sem vyloučil to že by motor jel občas na 3 válce.

Tak sem vyměnil palivový filtr a vyndal karburátor že ho vyčistím.Těsnění se mi rozthalo tak sem vystříhl nové z těsnícího papíru.Karburátor byl docela zanesen tak sem ho komplet rozebral a vyčistil čističem karuburátorů.Jenže mi stoho vypadlo to co sem zakroužkoval na fotce níže.Při montáži sem to dal tam kam je šipka jinam mi to nešlo a v pořádí : ty 2 kuličky,pak váleček,pružinka a váleček druhý (ani nevím jakou to tam má funkci).No celkově ten karburátor je trochu složitější než sme čekal ale dal sem to dohromady aby mi vše chodilo.První nastarování paráda sytič krásně držel (předtím mi občas nefungoval tak sem musel přidávat trochu plyn) a i to krásně chodilo za plyn po ohřátí.No ale když sem pak vyjel tak to bylo to samé zase to začalo škubat při prudčím a jak kdybych jel na 3 válce prostě zvuk jak Fiat 126p Maluch :D a hlavně to vůbec nejede :( už nevím po čem jít nebo jestli sem vrátil blbě ty zakroužkované věci? Jo a když ráno jedu a je to studené tak to občas jede chvíli normálně bez škubnutí pěkně ale jak se to zahřeje tak pak zase hrůza.Prosím potřebuju poradit auto je jinak fajn na ten kousek do práce.Díky

2015-03-14 01:01:12

Opraveno byl to kabel k prvnímu válci auto jelo ke konci pořád na 3.válce,teď už paráda jezdí a má spotřebu jako dřív


Odpovědět