Fórum - Téma


Nissan Laurel Turbo


Fórum Laurel Nissan Laurel Turbo

Informace o modelu: Nissan Laurel



2008-04-09 10:17:51

Zdravim vsechny Nisanaky Mam takovej technickej dotaz... Koupil jsem stareho Laurela Je v super stavu ale prijde mi ze ten motor co ma zavreny pod kapotou by mel i na vic nez nejakych 70kW Je tam 2,8 diesel Typ motoru je RD 28 Daval se pry i do Patrolu A taky jsem videl ze v Patrolech byva i 2,8 turbo a taky RD 28 Chtel bych si to turbo z Patrola dat i do sveho autinka tak bych prosil o nejake rady jestli to jde, jake turbo sehnat a co bude vsecko potreba A nebo nejake zkusenosti A treba jestli ty veci nekdo ma tak bych je koupil...

2008-04-09 18:47:32

Nejsem žádným na slovovzatým odborníkem, ale turbo zvýší podstatně kompresní poměr motoru, a tím se musí něco dělat. Já osobně s turbo kity žádné zkušenosti nemám. Co jsem se jen tak díval na turbo kity na zážehové motory, tak to finančně vycházelo kolem 50 000CZK.

2mato  
Mato
2008-04-09 19:11:51

Myslim ze ten motor turbo znesie bez problemov pokial je v dobrom stave...

2008-04-11 09:10:25

No ja si myslim ze ten motor je uplne stejnej jen to turbo nema TDicka od skodovek jsou taky oturbeny felicie... Prej... Asi to chce mrknout pod kapotu nejakymu patrolu...

2mato  
Mato
2008-04-11 12:29:47

vacsinou zostava zaklad ale niektore veci sa menia ako napr piesty v tych octavkach co si pisal...vsetky 1,9 maju aj 3druhy piestov co sa tam montovali takze to je rozne a je to kopa inych veci a detajlov....myslim ze ale u nissana a toho motoru to bude rovnake lebo celkovo je ten 6valec snad nesmrtelny tak tam nebolo treba co k upravam myslim... ja by som to riesil s buranym patrolom ktory ma zivy motor tak by si to mal asi najjednoduhsie.

2008-04-11 22:24:17

Asi mas pravdu Zkusim se poptat Jen nevim kolik bude stat celej motor a taky jestli me bude sedet na prevodovku... Koupit jen turbo, svody a sani a popr implantovat cooler z neceho jineho by mozna vyslo levneji... Ale kdyz se zamyslim mas mozna pravdu Zase by byl motor do rezervy a cenovej rozdil by snad nebyl ani tak velkej... Ja uz jsem ale jednou menil prevodovku Koupil jsem ji z jineho laurela ve kterym byl UDAJNE motor RD 28 ale nesedely me diry a starter byl v uplne jine poloze Takze jsem musel menit jeste fremu ze stare prevodovky No nevim Nic neni jednoduche Udelam si nejakou cenovou kalkulaci...

2008-04-11 23:42:10

Ladia: Turbo zadny kompresni pomer nezvysi..

u benzinaku je bezne, ze turbo motory maji nizsi kompresi, nez atmosfericke motory stejneho typu. Ale diesly samy o sobe maji velky kompresni pomer, tak by to snad vadit nemelo..

Osobne bych tohle resit pres komplet motor, ridici jednotku,.. turbit to, podle me nema smysl. Pres Fast by se dalo zjistit jestli jsou prevodovky stejne, jestli pasuji, atd..

2mato  
Mato
2008-04-12 01:53:39

Ja som to myslel tak ,ze z motora na patrol si vezmes cely turbokit... a das na svoj motor ak to pasne...ale ide o moznosti ,ked sa ti podari taka moznost sa dostat k motoru z patrolu tak to skusis a ked nie tak sa poobzeras po inej alternative..podla toho co sa ti oplati ,ale popozeral by som sa najprv po motore z patrola za to nic nedas ked si ceknes moznosti ake su...

2008-04-12 11:11:34

kluci do laurela turbo nepatří, to je limuzína na pohodovou jízdu, navíc rejd kol nedovoluje extrémní projetí zatáčky pod plynem už jen kvůli tomu že laurel váží bez 20ti kilo dvě tuny a ten motor v předu zakousne gumy do asfaltu

jinak jde udělat všechno, a kdybych moc chtěl aby laurel letěl jako střela, tak si sežen převodovku na motor L28 který se do laurela taky dával a místo LD28 bych tam strčil L28ET z nissana 280Z kde bych si pohrál trochu s tlakem turba a letělo by to jak kráva

2008-04-12 20:01:46

Mozna to bude znit jako uplne blbej dotaz ale jsem Nisanakem jen par mesicu... Co je to ten Fast???

2008-04-12 20:17:02

Vim ze je to limuzina na pohodovou jizdu A taky uz vim jak se s nim jezdi Ale proc nemit o par koniku navic zejo Predni kola se samozrejme zakusujou hezky to jo ale myslim ze maximalni hmotnost drobecka je okolo 1800 kilo a prazdnej ma tak 1300... Samozrejme priblizne Nemam u sebe technicak Ale nejak tak to je.... Myslim Napad na prestavbu hodnotim na vybornou ale nemam tolik casu ani penizku... Ne ze by chybela chut Te mam dost ale napoprve si jeste netroufam Budu se muset nejdriv trosku zorientovat v tom oznacovani L.... a pak se uvidi Rad bych tomu i sam rozumnel co a z ceho vlastne mam Zatim zustanu fakt u toho turba Ono uz takhle se to nekdy spatne brzdi takze vseho s mirou Dneska jsem se taky koukal pod kapotu jednomu Patrolu Motor se zda byt stejny Jine je jen sani, vyfukove potrubi a je tam navic snek Ani intercooler nemel... No ale to se necha doplnit Zkusim jeste obvolat par vrakacu Treba nebudou chtit jen prodavat a neodkyvou me vsechno o cem se jen zminim a opravdu poradi A nebo zajet okouknout odstrojene motory


Odpovědět