Fórum - Téma


Nissan - J.P.N. Cars s.r.o. Brno - Nedoporučuji !!


Fórum Pokec všeobecný Nissan - J.P.N. Cars s.r.o. Brno - Nedoporučuji !!



1  2

Zamčeno: 2015-05-04 23:43:06, udm
2015-01-13 20:41:08

Po otřesné zkušenosti s "opravou" mého vozidla rozhodně nedoporučuji firmu: J.P.N. Cars s.r.o. / Nissan, Hveizdoslavova 57, 627 00 Brno

Původní termín opravy celolaku, výměny předního skla a světlometů atd., kde se zavázali na termín dokončení 6 týdnů, prováděli 6 měsíců. Vozidlo jsem si nakonec převzal 04/2014 s drobnými vadami a nedodělky, které se písemně zavázali odstranit v termínu (3. 12. 2014 - 3. 1. 2015) včetně odstranění vad a škod, jako např.: (potřísněná kožená sedačka 31.000,- Kč, poškozená palubní deska 11.000,- Kč, odlupující se lak pod víkem nádrže, poškozený lak disků kol, nekvalitní lak před. nárazníku). Nakonec nejenže nedodrželi termín opravy, ale neodstranili nejnákladnější vady a to přesto, že podepsali 2 dohody o odstranění vad a škod na jejich vrub, nyní se všemu vyhýbají....

NO_HITS  
Laďa
2015-01-13 22:41:20

Znam člověka co tam pracoval a nakonec odešel jak kvůli vedení tak kvůli tomu ze nechtěl ojebavat lidi a chtěl opravovat auta pořádně ja do jpncars byl parkrat jen pro nějaký oem dily . Např gumy stabilizatoru jsem koupil poslední 2 kusy co na N15 v Evropě byly - sklad Holandsko :-D ted už beru oem dily je od jagyho

2015-01-13 22:53:17

no_hits: Jak říkám podvodníci. Ředitel onoho servisu mi například při kontrole stavu vozu 5. 1. 2015, kde přednesu výhrady na kvalitu lakovaného předního nárazníku a další (zalité kamínky, velmi nerovný lak s nevytmelenými místy o hloubce 0,5 mm a pod.) sdělí, že udělají vše tak, abych byl spokojen. Druhý den mi pošle email, že je dle nich vše v pořádku a nebudou to opravovat a pod. Navíc mi při přezouvání poškodili nově olakované disky kol a nyní tvrdí, že to tam bylo a nebo, že lak je nekvalitní. Prostě darebáci a podvodníci. P.S. podotýkám, že dané problematice rozumím jakožto vyučený automechanik s další kvalifikací ...

NO_HITS  
Laďa
2015-01-14 08:51:46

** Edit NO_HITS - Duplicitní téma smazáno řeš to prosim tady, do kategorie to přesunu **

2015-01-15 18:12:55

Jak kdyby jsem četl o Nissanu v Praze

Na pár výjimek to je vesměs všude stejné a to hlavně z důvodu toho že je všude úkolová mzda, a tenhle "výmysl" funguje tak že čím chceš dělat víc kvalitně a pečlivě tak dostaneš míň zaplaceno... Už sem se definitivně rozhodl že končím s prací v takovýchto servisech takže se tomu můžu jenom smát už...

NO_HITS  
Laďa
2015-01-15 19:17:54

thommy: bohužel, co jsem slyšel je to tak - pečlivou práci vedení nezaplatí a i kdyby to zaplatil zákazník, tak mechanik z toho dostane odměnu neúměrnou vykonané práci ... je to ta samá politika marketingu jako samotná současná výroba vozu - rychle rychle a v uspokojivé kvalitě , aby byl co nejvyšší zisk a běžnej dělník dostane něco zaplaceno. Bohužel jsou i neorigo servisy který lidi ojebávají a pak jsou servisy který by to udělaly i za přijatelnou cenu ale zas zákazník by to chtěl zadarmo a co nejrychleji ... je to holt džungle jsem rád za to, že jsem narazil na svýho mechanika a poctivej servis

2015-01-15 19:25:33

Zde se jedná o jiný případ: mají např. subodavatelskou firmu na lakování, ta není schopna olakovat díl bez vad a tak přelakovávájí díly i několikráte, než je dosaženo uspokojivé kvality. Kdyby to udělali na poprvé, v klidu a řádně s dodržením technologických postupů, výsledek bude lepší jak pro ně, zákazníka a i samotný lakovaný prvek ... Hlavně tento případ je o tom, že servis podepíše v 04/2014 dohodu o odstranění vad v 07/2014 se projeví další vady a poškození, které se rovněž zavážou odstranit a při přijmání zakázky toto opět vše ztvrdí v sepsané zakázce. Jakmile však zjistí nákladovost odstranění vad a nedodělků, začnou lhát, vykrucovat se, znevažovat to co 3 x svobodně podepsali a nakonec tvrdí , že jsem si to udělal sám a pod. Klasické účelové jednání odporující nejen dobrým mravům v obchodním ale i společenském styku. Prostě podvodníci ...

NO_HITS  
Laďa
2015-01-15 19:29:00

totens: záleží na úhlu pohledu, ovšem tak či onak je to zhovadilost a když se sám ten autorizák nabídne že to odstraní, tak by to měli splnit, případně slušně a rozumně navrhnout řešení a ne se vykrucovat

2015-01-15 19:32:34

no_hits: Není žádný jiný úhel pohledu jak nedodržená trojnásobná dohoda o odstranění vad a nedodělků na vrub servisu, Já jim nabízel i alternativní, smírné kompromisní řešení (netrval například na výměně nejdražších dílů za nové, ale pouze opravu či retuš atd.) ...bez výsledku. Darebáci a podvodníci .....

2015-01-15 21:33:54

Totens máš pravdu. Mam podobnou zkušenost ze servisem kde proběhlo částečné lakování mého vozidla. Lak plastových částí byl odlišný než karoserie. To si musel zaplatit moooc peněz za celolak a ještě lakování kol. Jen nechápu proč se měnilo čelní okno a světlomet? Taky by mě to nas**lo když to slíbily.

2015-01-19 16:13:05

K původnímu dotazu, co to bylo za auto?? a za kolik byla oprava?

2015-01-24 14:56:24

honzabk: Nissan 350 Z /2008 (v perfektním stavu) cenu opravy ani neřeknu, nevěřili by jste Oprava byla na základě škody z vandalismu: poškrábání celého auta (celolak včetně odstranění skel a všech prvků: těsnící gumy a td. - prostě tak jak se lak má řádně dělat),výměna čelního skla a světlometů, výměny naprosto všech provozních kapalin, nové brzdy (komplet kotouče a destičky ...) atd .

2015-02-06 12:12:17

Vyjádření ČOI ...

NO_HITS  
Laďa
2015-02-06 13:27:27

Pěkný

2015-04-26 22:03:10

Ahoj, mám obdobnou zkušenost, dal jsem vozidlo do opravy, při vyzvednutí jsem zjistil škody a poškození a tvrdili mi, že to tam už bylo. Naprosto neseriózní servis!

NO_HITS  
Laďa
2015-04-26 23:07:03

leon1: pokud to nebylo zapsáno v předávacím protokolu tak je to jejich problém

2015-05-04 18:22:00

Totens a Leon1 jeden jest.

udm  
2015-05-04 18:34:26

prcek111: prověřil jsem to a s největší pravděpodobností to je pravda. To ale pak teda nesvědčí o věrohodnosti stěžovatele.

2015-05-04 18:41:10

udm: Již jsem se vyjádřil kolegovi s jistými požadavky ...to 1/ , za 2/ "To ale pak teda nesvědčí o věrohodnosti stěžovatele." - v čem prosím ? :-D, že by i ČOI lhala ... Já mohu na rozdíl od zaměstnance J.P.N. Cars / "prcek111", který mě obtěžuji i jiným způsobem, vše doložit zakázkovými listy, předávacími protokoly a znaleckými posudky ..., na rozdíl od "Prcka"

udm  
2015-05-04 18:49:00

totens: děláš z lidí voly tím, že tu záměrně vystupuješ pod dvěma profily. Viz Tvůj příspěvek dalšího rádo-by nespokojeného uživatele Leon1 http://www.nissanclub.cz/...lect=283545#message283545

Ahoj, mám obdobnou zkušenost, dal jsem vozidlo do opravy, při vyzvednutí jsem zjistil škody a poškození a tvrdili mi, že to tam už bylo. Naprosto neseriózní servis!

Ostatní nemůžu hodnotit a ani nehodnotím. Ale tímhle ses ukázal ve špatném světle.



1  2