Fórum - Téma


Nissan Almera N16 1.5 66kw otáčky při řa


Fórum Almera N16 Nissan Almera N16 1.5 66kw otáčky při řa

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2011-08-01 15:58:07

Ahoj, chci se zeptat majitelů týhle Almerky do kolika otáček točíte jednotlivé řadící stupně, když vjíždíte na dálnici a chcete se dostat na předpisových 130km/hod? Trvá mi docela dlouho než se dostanu na tuhle rychlost i ve dvou lidech, řadím jednotlivý stupně cca když dosáhnu 3,5 tisíce otáček, pak mi přijde že to začíná řvát, tak přeřazuju na vyšší stupeň, ze čtyřky na pětku řadím ve 100km/hod, ale trvá pak dlouho než se dostanu na těch 130km/hod. Řadím špatně nebo kde je chyba? Díky za radu L.

2011-08-01 18:02:19

Delas to dobre, akorat auto je to liny az hruza Ja 99% casu jezdim mezi 2 - cca 3 tisicema otacek (vyjma 130+ na dalnici kdyz to toci 3.5+) . Na dalnici radim na 5ku vetsinou tak pri 85-90, podle toho jestli je to z kopce (i pri 80) do kopce (100) a taky podle provozu atd.

2011-08-02 14:40:54

Tak teď jsem si četl nějaký recenze k tomuhle autí a některý lidi říkají, že je třeba auto točit do vyšších otáček, a viděl jsem i na youtube jak to točí do 6tisíc otáček/min než zařadí vyšší stupeň. Jak je to tedy správně, mám to točit do vyšších otáček, nevadí to motoru? Je pravda, že bych se pak k těm dálničním 130km/hod dostal rychlejc:)

2011-08-02 14:42:18

Upřímně si nedokážu představit, jak dlouho by trvalo než bych na pětku zrychlil z 95km/hod na maximálku - 170km/hod,..

2011-08-03 18:12:50

když to trošku točíš az 2,3 tak to pak jede :) na dálnici s N16 tachometrových 205km/h na 16" kolech ¨

já jí zas tak línou neměl :) ale záleží jak jí točíš :) a je to japonec tak tomu to nevaddi :)

2011-08-04 15:51:45

Za normálních okolností řadím uplně stejně jak ty. Občas když se potřebuju rychlej rozjet (připojovací pruh), tak 1, 2, 3 točím třeba 5000 - 5500. Na dálnici se to umí docela rozjet, ale chce to čas a nedej bože, když tě začne nekdo brzdit, třeba kamion... Když se zadaří a mám eště otáčky třeba kolem tech 4000, tak se to celkem obstojně posbírá a rozjede ale jak to padne na 3000... to je zas času na kafčo :D

Člověk si hold mosí zvyknout, že je to taková lenóra :D

2011-08-06 18:55:59

Seda: to te nekdo zezadu strkal klackem? ja jsem se z kopce pri bezvetri zasekl na 170 a vic ani tuk.

2011-08-06 19:00:51

Protlak: nn nikdo mě nestrkal po dálnici z Petrovic do Ústí je to mírně s kopce a když sem jel do kopce tak 160-170km/h na rovine max 180-190km/h ale jel jsem 1 plnej 2 plnej a 3 taky plnej né až do omezovace ale co to slo

2011-08-07 17:24:39

protlak: tobě to víc jak 170km/h z kopca nedalo? Já sem s mojou 1.5 po D1 jel 170 a bez nejakých problémů. Věřim, že tak 190 by to dalo ale nechtěl sem to už zbytečně dráždit, páč on aj ten Takondrom 1 není bůh ví co :)

Ale jel sem sám. Ono je to líné auto, ale rozjet se dá na celkem slušnou rychlost

2011-08-08 15:19:59

Je liný a neni :) jak se to veme :) na 1.5 to celkem jde :) když chceš něco lepšího tak je lepší nějakej 2.0 benzín ..... sem jel oktavkou 1,8T 110kw a jelo to slušně až na tu spotřebu :) tedka mám 1.9TDi oktavku 77KW a bude uprava na 100KW tak sem zvedavej jestli to bude iný nebo ne... ale 205 taky jede oktavka a dal ani tuk

2011-08-08 17:51:30

No mně se zase zdá, že na 1.5 oproti ostatním, je to línější. Třeba taková Ibiza HTP, se dá na 100km/h rychlej roztahnout, než Almuša. Aspoň mně to tak teda přišlo. Nestopoval sem :)

2011-08-08 18:43:36

Ak sa chcem rýchlejšie rozkotúľať po diaľnici, tak kľudne točím trojku aj štvorku do 4 - 4,5 tisíca. N16 2001. Hold objem 1,5 litra ti v tomto motore dáva najvyšší krútiaci moment 128 Nm pri 2800 otáčkach a s tým treba rátať. A tomuto motoru sa viac páčia vyššie otáčky. Má 280 tisíc a almerie ťahá ako besná

2011-08-09 09:57:51

leibor: vazne ne :) zkousel jsem i nohu na podlahu a ani tuk

holt je to lemra lina, byl jsem zvykly na tatuv a brachuv dvoulitr

ale musi se ji nechat ze kdyz se vytoci tak jede pomerne dobre (to ale asi kazde auto)

2011-08-09 10:11:40

JJ, zkoušel jsem to vytočit nad 4tisíce otáček, a ten rozjezd byl o něco lepší na dálnici. Já jsem s autem spokojenej, byl jsem s ním už i v zahraničí, jen chvíli trvá než se člověk dostane na těch 130km/hod..

2011-08-09 10:27:29

Přesně... trvá než se rozjede ale pak už jede Su zvědavý, jestli tomu aspoň malinko pomože nový filtr, ale tak snad jo. Až ho tam dám, tak se podělím o pocity a dojmy

2011-08-09 13:35:54

Jo to souhlasim. Jakmile je rozjeta tak drzi krasne.

Taky jsem s ni moc spokojenej s holkou jednou plechovou.

2011-08-10 19:55:33

leibor: ja mám športový filter (nie hrušku), mám tam aj irídiové sviečky. Na pocit almerie šlape pekne, ale to môže byť iba placebo efekt. Filter aj sviečky tam mám už 100 tis. km.

2011-08-10 21:11:50

To je možné, člověk bude mět enom pocit ale to bude asi tak všecko :D Já sem právě pořídil hřiba (hrušku jak říkáš ty). Jakmile udělám ty brzdy a protáhnu auto technickýma, tak se pustim do jeho montáže. Trochu sem zainvestoval a pořídil Apexi, tak su aj zvědavý, co to udělá se zvukem

2011-08-12 12:01:46

Almera 1.5 nam isla asi 180 na chorvatskej dialnici a plne nalozena, a mal som pocit ze by isla este viac :). Je pomerne leniva, ale so spravnymi otackami a spravnou jazdou je to velmi svizne auto za slusnu spotrebu. Viac sa vyzivam aj tak v rychlo prejdenych zakrutach :)

2011-08-13 19:06:07

linuxak: viem presne o čom točíš zažil som už párkrát, že niektorí týpci sú "borci" iba na rovnej ceste, a tam na to dokážu jak sa patrí šliapnuť, ale ak sú v zákrute, tak stoja na brzde. Zažil som napríklad trojkové BMW na Bielej Hore (z Trstína smerom na Jablonicou), ktoré ma síce na rovinke predbehlo, ale v zákrutách som ho tlačil pred sebou. Neviem, či to je omyl, veľa áut nemám vyskúšaných, ale almera v zákrutách drží dobre. Ale možno je to aj o tom, ako máš auto zajazdené a zžité a aké máš svoje limity, kam dokážeš zájsť


Odpovědět

1  2