Fórum - Téma


Nissan a Infinity v USA


Fórum Primera P11 Nissan a Infinity v USA

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2007-08-03 12:53:32

dostal sa mi do ruk Americky casopis Motor Trend cislo z Jula 2007 a okrem ineho ma tam zaujali dva porovnavacie testy s perfektne kompletnymi technickymi udajmi o testovanych autach. Ide konkretne o test Infinity G37 proti BMW 335i Coupe a Nissan Sentra SE-R Spec V proti Honda Civic Si Sedan.

Prezradim len ze Infinity G37S zdolalo BMW335i Coupe, aje ked vykonostne, jazdymi vlastnostami ich hodnotili zrovnatelne, nakoniec pre o maly kusok predsa kvoli cene a tomu ze 335i malo trochu problem s prehrievanim oleja (testovane auta boli automaty, ako inak v USA manual od BMW vsak vraj je osadeny uz chladicom oleja kde by problem byt nemal. Prave vyrovnanost superov a Nizssia cena G37S rozhodla zrejme nakoniec o vitazstve G37S co je vlastne prepracovany a zvacseny Nissan 350Z. Tiez je v testoch udavany jeden zaujimavy udaj a to je "laterral Acceleration" co by malo byt bocne zrychlenie a popisujuce ako rychlo je podvozok schopny reagovat na pokyny voodica. U BMW to bolo 0,84g a u G37S - 0,83g. len pre zaujimavost si dovolim trufale zrovnanie hodnoty boli u oboch aut horsie ako napr u P11GT kde je tato hodnota ak sa nemylim 0,98g, co by mala byt podla mojich info a info z webu, najlepsia hodnota v ramci kategorie kde bolo P11GT zaradovane a mala by byt lepsaia ako napr u trojkoveho BMW E36, teda sucastnika P11GT a rivala po stranke jazdych vlastnosti.

Druhy test dopadol naopak o maly kusok lepsie pre Civic s 2,0l motorom ktory sa montuje do europskeho Civica Type R teda s 197hp. Sentra mala pod kapotou QR25DE HO - 2,5liter s 200hp a o tretinu vyssim krutakom ako ma Civic. Namerane vykony a pruznost bola skoro identicka, sprint na 1/4mile mal Civic za 14,8s a Sentra za 14,9s. hodnota bocneho zrychlenia(lateral Acceleration) Civic - 0,89g, Sentra 0,88g. Civic hodnotili mierne lepsie pre excelentny handling a presnejsie a rychlejsie radenie 6stupnoveho manualu, u Sentry sa im pozdaval mierne viac motor, radenie 6st. manualu je vsak tazsie, prevody dlhsie a menej presne . Musim aj sam potvrdit ze aktualny Civic dava vodicovy asi najsportovejsi pocit z riadenia serioveho rodinneho a celkom praktickeho auta do 1mil co sa da kupit (mal som moznost skusit hatchback, 1,8V-Tec verzia Sport) strme a presne riadenie ma az sokovalo a slecnu od predajcu Hondy na zadnom sedadle doslova katapultovalo z jednej strany na druhu. Skoda ze hlavne dostupna Sentra sa u nas nepredava, velka skoda, lebo auto ktore je zrovnatelne s defacto Civicom Type R ale v sedan prevedeni je hodne slusna sportova liga. Len pre info v USA stoji Sentra SE-R Spec-V od 20 525USD, Civic Sedan Si od 21 885 USD.

Ak sa podari oba clanky naskenujem a dam medzi Clanky, len samozrejme v original zneni v Anglictine

2007-08-03 13:06:29

P11 GT ma skoro 1g? to je dost dobre cislo... Dufam ze sa ti podari naskenovat, nech si mozeme aj my precitat, vyzera to zaujimavo. Ja len posielam link na podobny test, aby ste si vedeli predstavit obe auta v pohybe.

http://www.autoblog.nl/ar.../bmw-335i-vs-infiniti-g37

2007-08-27 22:42:32

ta hodnota 0,98g u GT je dost brutalne cislo... posielam porovnanie s inymi autami. Len pre ilustraciu - 911 Turbo model 997 ma 0,96g a upravenemu Skylinu GT-R v tomto teste namerali 0,95g!! Menej nez ma P11 GT. Neuveritelne to auto

http://www.sportcompactca...dpad_testing/skidpad.html

V inom porovnani namerali najvacsie bocne pretazenie na Viperi, 1,04g. Zato Supra ako aj Corvette mali "len" 0,98...

2007-08-27 23:46:26

Lubosh: fajny link. Nenasiel si niekde to bocne zrychlenie pre P11GT? Ja som totiz niekde nasiel hodnotu 0,96 a niekde 0,98 ale neviem s akymi to bolo pneu. 0,96 by myslim malo byt so seriovymi 195/60 R15

2007-08-28 00:00:55

Nasiel som len toto:

http://en.wikipedia.org/w...3.2C_1996.E2.80.932000.29

"This gave Primera GT a best-in-class lateral grip figure of 0.94g (9.2 m/s²), which is higher than many no compromise sports cars."

Tu sa teda spomina cislo 0,94 zaujimave... Ale stale vysoko vysoko nad priemer


Odpovědět